0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Miten yhdistän Philips Sonicare -hammasharjan uudelleen Sonicare-sovellukseen (vain Android)?

    Julkaistu 23.8.2024
    Saatavilla on laiteohjelmistopäivitys, joka korjaa joidenkin Android-puhelimien käyttöjärjestelmässä olevan ongelman, joka estää yhteyden muodostamisen.

    Päivitä laiteohjelmisto ja yhdistä Philips Sonicare -hammasharja uudelleen Sonicare-sovellukseen seuraavien ohjeiden mukaisesti. 

    Avaa Sonicare-sovellus ja yhdistä hammasharja. Näyttöön pitäisi tulla seuraava kehote: 
     
    Näyttöön tulee [Yhdistämisohjeet] (Connection help) -kehote. Noudata näytön ohjeita (katso alla olevaa kuvaa). 

    Tee seuraavat toimet mobiililaitteen asetuksissa tai tilarivillä:

    1. Poista Wi-Fi käytöstä.

    2. Ota lentotila käyttöön ja poista se käytöstä. 

    3. Jätä Wi-Fi ja lentotila pois käytöstä ja Bluetooth käyttöön. 

    Palaa sovellukseen, paina hammasharjan tilapainiketta ja aloita laiteohjelmistopäivitys painamalla päivityspainiketta
    Näyttöön tulee seuraavanlainen kehote (hammasharjan mallin mukaan). 

    Paina päivityspainiketta.
     
    [Laitteen päivitys] (My handle update) -näyttö avautuu ja ilmoittaa laiteohjelmistopäivityksen olevan käynnissä. 

    Huomautus: pidä hammasharja irti laturista ja pysy lähellä päivityksen aikana.
    Näyttöön tulee [Päivitys valmis] (Update complete) -ilmoitus. Voit nyt valita [Jatka] (Continue) ja käyttää sovellusta. 
     
    Jos Philips Sonicare -hammasharjan yhdistäminen Android-laitteen Sonicare-sovellukseen ei edelleenkään toimi, siirry korjaus- tai vaihtosivulle tai Philipsin sivustolle.
    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.