1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Saat juuri tarvitsemasi tuen
    Etsitkö tiettyyn ongelmaan ratkaisua?

    En saa yhdistettyä Sonicare 9900 Prestige -hammasharjaa ja Sonicare-sovellusta.

    Seuraavassa annetaan iOS- ja Android-laitteiden vianmääritysohjeet, jos et saa yhdistettyä Sonicare 9900 Prestige -hammasharjaa Sonicare-sovellukseen. 

    iOS-laitteet

    Yhdistämisohjeet:
    • Avaa Sonicare-sovellus ja varmista, että Bluetooth on käytössä ja että sovelluksella on Bluetooth-käyttöoikeudet
    • Tuo hammasharja lähelle puhelinta ja tarkista, että sen valot palavat (nosta hammasharjaa, kytke/katkaise virta, aseta se laturiin ja poista sitten laturista)
    • Tarkista sovelluksesta, onko hammasharja yhdistetty

    Jos edellä annetut ohjeet eivät toimi:

    • Siirry puhelimen asetuksiin
      • Poista Bluetooth käytöstä ja odota muutama sekunti
      • Ota Bluetooth käyttöön
      • Tarkista sovelluksesta, onko yhteys muodostettu
    Eikö laite vieläkään toimi?
    • Siirry puhelimen asetuksiin
    • Avaa Bluetooth
    • Napsauta (i)-painiketta ja valitse Philips Sonicare -hammasharjan kohdalla Forget this Device (Unohda tämä laite)
    • Aseta hammasharja alkuperäiseen laturiin
    • Käynnistä hammasharjan rungon nollaus
    • Paina virtapainiketta ja vapauta se 10 kertaa 5 sekunnin kuluessa, kun hammasharja on laturissa
    • Kaikki hammasharjan valot syttyvät palamaan nopeasti peräkkäin, jos nollaus onnistui
    • Avaa Sonicare-sovellus ja hyväksy pariliitospyyntö kehotettaessa

    Jos hammasharja ei vieläkään muodosta yhteyttä, ota yhteys asiakaspalveluun.
     

    Android-laitteet

    Yhdistämisohjeet:
    • Avaa Sonicare-sovellus ja varmista, että Bluetooth on käytössä ja että sovelluksella on Bluetooth-käyttöoikeudet
    • Tuo hammasharja lähelle puhelinta ja tarkista, että sen valot palavat (nosta hammasharjaa, kytke/katkaise virta tai aseta se laturiin ja poista sitten laturista).
    • Tarkista sovelluksesta, onko hammasharja yhdistetty

    Jos edellä annetut ohjeet eivät toimi:

    • Siirry puhelimen asetuksiin
      • Poista Bluetooth käytöstä ja odota muutama sekunti
      • Ota Bluetooth käyttöön
      • Tarkista sovelluksesta, onko yhteys muodostettu
    Toista edellä annetut ohjeet vähintään 7 kertaa, jos ne eivät heti toimi.

    Eikö laite vieläkään toimi? 
    • Siirry puhelimen asetuksiin ja etsi Bluetooth-laitteet. Valitse Philips Sonicare ja Forget/Unpair (Unohda / Pura pariliitos).
    • Aseta hammasharja alkuperäiseen laturiin
    • Käynnistä hammasharjan rungon nollaus
    • Paina virtapainiketta ja vapauta se 10 kertaa 5 sekunnin kuluessa, kun hammasharja on laturissa
    • Kaikki hammasharjan valot syttyvät palamaan nopeasti peräkkäin, jos nollaus onnistui
    • Avaa Sonicare-sovellus ja hyväksy pariliitospyyntö kehotettaessa
    Jos hammasharja ei vieläkään muodosta yhteyttä, ota yhteys asiakaspalveluun.

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.