Jos Philips-keittiökone ei löydä WiFi-verkkoasi, katso mahdolliset syyt ja ratkaisut alta.
Tämä tarkoittaa, että Air Cooker tai Airfryer ei ole enää yhteydessä kodin WiFi-verkkoon. Olet ehkä vaihtanut kotisi WiFi-verkon, jolloin laite on määritettävä uudelleen.
Air Cooker: Aloita WiFi-määritysprosessi valitsemalla laitteessa Työkalut (Tools) → Asetukset (Settings) → WiFi-määritys (WiFi Setup) ja noudattamalla näytöllä näkyviä ohjeita.
Airfryer: Varmista, että Airfryer on yhdistettävää mallia: HD9255, HD9280, HD9285, HD9880.
Aloita pariliitosprosessi käynnistämällä määritys suoraan HomeID-sovelluksen asetuksista tai noudattamalla seuraavia ohjeita, joiden avulla voit muodostaa pariliitoksen Airfryeriin:
HD9255, HD9280, HD9285: paina lämpötilan vähennyspainiketta pitkään ja noudata sovelluksen ohjeita.
Päivitä luettelo uudelleenlatauspainikkeesta tai lisää WiFi-verkon nimi ja salasana manuaalisesti valitsemalla Lisää manuaalisesti (Add manually).
Jos verkkoa ei vieläkään näy luettelossa, irrota Philips-keittiökone pistorasiasta 15 sekunnin ajaksi, kytke se uudelleen ja yritä sitten uudelleen. Jos verkkoa ei vieläkään näy, ota meihin yhteyttä ja pyydä lisäohjeita.
Airfryer HD9255-, HD9280-, HD9285- ja HD9880-malleissa sekä Air Cooker NX0960 -mallissa on WiFi-moduuli (802.11 b/g/n), joka käyttää 2,4 GHz:n kaistaa.
Jos kodin WiFi-reititin on määritetty käyttämään yhtä 5 GHz:n kaistaa, kokeile vaihtaa kaksikaistaisen verkon tilaan 2,4 GHz:n kaistan käyttöönottoa varten. Yhdistä sitten älypuhelin 2,4 GHz:n verkkoon ja määritä laite ohjeiden mukaisesti.
Eikö ongelma ratkennut? Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.
Ota yhteyttä Philipsiin
Autamme sinua mielellämme
Etsitkö jotain muuta?
Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin