0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips Café Gourmet -kahvinkeittimen virtapainike vilkkuu

    Julkaistu 2022-04-19
    Virtapainike yleensä vilkkuu, kun vesisäiliössä ei ole vettä kahvin keittämistä varten. Tämä aktivoi ylikuumenemissuojan. Ratkaise ongelma noudattamalla seuraavia ohjeita. 
    Vesisäiliössä ei ole vettä kahvin keittämistä varten, mikä aktivoi ylikuumenemissuojan ja saa painikkeen vilkkumaan.

    Nollaa Café Gourmet -kahvinkeitin seuraavasti:
    1. Irrota pistoke pistorasiasta.
    2. Anna laitteen jäähtyä noin 30 minuuttia.
    3. Kytke pistoke takaisin pistorasiaan.
    4. Käynnistä laite painamalla virtapainiketta. Virtapainikkeen valo syttyy.
    5. Muista lisätä kahvinkeittimeen vettä.
    Keittämisen jälkeen vesisäiliöön saattaa jäädä pieni määrä vettä. Pyyhi vesisäiliö puhtaalla ja pehmeällä liinalla, kun laite on jäähtynyt.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.