• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Omistamani Philips Airfryer ei näy HomeID-sovelluksen laiteluettelossa

    Julkaistu 21. helmikuuta 2024
    Katso alla olevasta artikkelista, miten löydät Philips Airfryerin laitemallin HomeID-sovelluksen luettelosta.
    HomeID-sovelluksessa laitteiden mallinumeroita on lyhennetty x-kirjaimella. Jos omistamasi malli on esimerkiksi Philips Airfryer HD9650, valitse sovelluksessa HD965x.

    Jos laitemallisi ei silti näy luettelossa, kyseistä Airfryeria ei ehkä ole julkaistu valitsemassasi maassa. Ota siinä tapauksessa yhteyttä myynnin jälkeiseen tukipalveluun, niin sinut ohjataan oikeaan paikkaan.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.