0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips HomeRun -robottipölynimuri ei tyhjene automaattisesti

    Julkaistu 6. joulukuuta 2023
    Jos Philips HomeRun -robotti-imuri ja -moppi (mallit XU7100, XU3100 ja XU3110) ei tyhjene automaattisesti, kun se on siivonnut ja palannut asemaan, etsi mahdollisia syitä ja ratkaisuja alla.
    automaattisen tyhjennysaseman mallit
    Philips HomeRun -malleissa XU7100, XU3100 ja XU3110 on automaattinen tyhjennysasema. Siivouksen jälkeen pölysäiliö tyhjennetään automaattisen tyhjennysaseman roskapussiin.  

    Varmista, että robotti tyhjentää pölysäiliön automaattisesti roskapussiin seuraavasti: 
    • tarkista, että aseman virtajohto on kytketty pistorasiaan  
    • tarkista, että roskapussi on asennettu oikein Vihje: alla voit katsoa videon, jossa käydään läpi oman robottimallisi automaattisen tyhjennysaseman käyttäminen.
    • tarkista, että pölypussi ei ole täynnä
    • varmista, että aseman kansi on suljettu
    • ota Hiljainen-tila tai Älä häiritse -tila pois käytöstä HomeRun-sovelluksessa.

    Huomautus mallille XU7100 
    • Automaattinen tyhjennys ei käynnisty, jos siirrät robotin takaisin asemaan käsin. 
    • Automaattinen tyhjennys käynnistyy vain, jos robotti palaa automaattisesti asemaan. 
    Aloita automaattinen tyhjennys, kun robotti on asetettu takaisin paikalleen käsin, avaamalla Philips HomeRun -sovellus ja valitsemalla robotti Omat robotit -luettelosta. Napsauta sitten vasemmassa yläkulmassa olevaa päävalikkopainiketta ja valitse Autom. tyhjennyksen asetukset. Kyseisessä kohdassa voit napsauttaa Tyhjennä pölysäiliö nyt -painiketta. Huomaa, että automaattinen tyhjennys voidaan tehdä vain 10 minuutin välein, jotta moottori ei ylikuumene.

    Jos edellä mainitut ohjeet eivät ratkaisseet ongelmaa, ota meihin yhteyttä.
    Play Pause
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.