0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips Lumea -sovelluksen SkinAI-ominaisuudet eivät toimi

    Julkaistu 28. marraskuuta 2024

    Jos et saa yhteyttä Philips Lumea -sovelluksen SkinAI-ominaisuuksiin, ratkaise ongelma seuraavien vianmääritysohjeiden avulla:

    • Tarkista, että Philips Lumea -laitteesi malli on S9900. Mallinumero on laitteen mukana toimitetussa pakkauksessa. SkinAI-ominaisuudet ovat yhteensopivia vain Lumea S9900 -laitteen kanssa.
    • Avaa SkinAI-toimintojen lukitus Lumea-sovelluksen ohjeiden mukaisesti. Tähän kuuluu Lumean kahvassa olevan QR-koodin skannaaminen.
    • Varmista, että internet- tai Wi-Fi-yhteys on vakaa. Suosittelemme, että yhdistät mobiililaitteesi vakaaseen Wi-Fi- tai internet-yhteyteen, jotta voit hyödyntää kaikkia SkinAI-ominaisuuksia.
    • Varmista, että mobiililaitteesi on yhteensopiva SkinAI-ominaisuuksien kanssa. Vaikka useimmat nykyiset iOS- ja Android-laitteet ovat yhteensopivia, pieni määrä laitteita ei välttämättä tue näitä ominaisuuksia.
    • Käy App Storessa tai Google Play Kaupassa ja varmista, että olet asentanut Philips Lumea -sovelluksen uusimman version. Vain uusimman version avulla voit hyödyntää kaikkia SkinAI-ominaisuuksia.
    • Odota hetki ja yritä myöhemmin uudelleen. Joskus palvelimillemme suoritetaan määräaikaishuolto, jonka aikana ominaisuudet ovat lyhyen aikaa offline-tilassa.

    Jos näistä ratkaisuista ei ole apua etkä voi käyttää SkinAI-ominaisuuksia, ota meihin yhteyttä.

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.