Julkaistu 28. marraskuuta 2024
Jos et saa yhteyttä Philips Lumea -sovelluksen SkinAI-ominaisuuksiin, ratkaise ongelma seuraavien vianmääritysohjeiden avulla:
- Tarkista, että Philips Lumea -laitteesi malli on S9900. Mallinumero on laitteen mukana toimitetussa pakkauksessa. SkinAI-ominaisuudet ovat yhteensopivia vain Lumea S9900 -laitteen kanssa.
- Avaa SkinAI-toimintojen lukitus Lumea-sovelluksen ohjeiden mukaisesti. Tähän kuuluu Lumean kahvassa olevan QR-koodin skannaaminen.
- Varmista, että internet- tai Wi-Fi-yhteys on vakaa. Suosittelemme, että yhdistät mobiililaitteesi vakaaseen Wi-Fi- tai internet-yhteyteen, jotta voit hyödyntää kaikkia SkinAI-ominaisuuksia.
- Varmista, että mobiililaitteesi on yhteensopiva SkinAI-ominaisuuksien kanssa. Vaikka useimmat nykyiset iOS- ja Android-laitteet ovat yhteensopivia, pieni määrä laitteita ei välttämättä tue näitä ominaisuuksia.
- Käy App Storessa tai Google Play Kaupassa ja varmista, että olet asentanut Philips Lumea -sovelluksen uusimman version. Vain uusimman version avulla voit hyödyntää kaikkia SkinAI-ominaisuuksia.
- Odota hetki ja yritä myöhemmin uudelleen. Joskus palvelimillemme suoritetaan määräaikaishuolto, jonka aikana ominaisuudet ovat lyhyen aikaa offline-tilassa.
Jos näistä ratkaisuista ei ole apua etkä voi käyttää SkinAI-ominaisuuksia, ota meihin yhteyttä.