0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips-lämmitin tai -tuuletin ei yhdistä sovellukseen

    Julkaistu 28. elokuuta 2024
    Jos Philips-lämmittimen tai -tuulettimen yhdistäminen sovellukseen ei onnistu, voit etsiä mahdollisia syitä ja ratkaisuja seuraavasta artikkelista.
     
    Moni seikka voi aiheuttaa ongelmia laitteen ja älypuhelimen väliseen Wi-Fi-yhteyteen. Voit ratkaista ongelmat noudattamalla seuraavia ohjeita:
    1. Varmista, että älypuhelimesi on yhdistetty 2,4 GHz:n Wi-Fi-verkkoon kotonasi, ei 5 GHz:n verkkoon tai julkiseen Wi-Fi-verkkoon. Jotta pariliitos onnistuu, suosittelemme, että poistat mobiilidatan käytöstä ennen pariliitosta.
    2. Muista myös ottaa käyttöön seuraavat käyttöoikeudet älypuhelimessasi: Sijainti, tallennustila, Bluetooth ja paikallinen verkko.
    3. Varmista, että olet kirjoittanut Wi-Fi-salasanan oikein, sillä salasanassa kirjainkoko on merkitsevä ja siinä saa olla enintään 63 merkkiä. Huomioi, että erikoissymbolit eivät kelpaa, joten älä käytä niitä.
    4. Tarkista, että kotisi Wi-Fi-verkon nimi (SSID) on oikea. Muista, että verkon nimessä kirjainkoko on merkitsevä.
    5. Jos käytät älypuhelimessa VPN-yhteyttä, poista se käytöstä ennen pariliitosta.
    6. Jos reitittimeen on määritetty pariliitoksia estävä sallittujen luettelo, poista luettelo käytöstä, jotta pariliitos onnistuu.
    7. Pidä laite ja älypuhelin enintään 10 metrin päässä Wi-Fi-reitittimestä.
    8. Varmista, että olet päivittänyt sovelluksen uusimpaan versioon.
    9. Huomioi, että muut elektroniset laitteet, säkenöivät valonlähteet tai signaaliasemat saattavat häiritä Wi-Fi-yhteyttä. Pidä laite etäällä tällaisista lähteistä ja yritä muodostaa yhteys Wi-Fi-verkkoon uudelleen.
    Jos ongelma ei ratkea edellä olevien ohjeiden avulla, tarkista Wi-Fi-yhteyden lisätiedot sovelluksesta tai ota meihin yhteyttä.
     
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.