0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Itkun tulkinta -palvelu ei toimi

    Julkaistu 22. marraskuuta 2024
    Jos Itkun tulkinta -palvelun 90 päivän maksuton kokeilujakso ei toimi, seuraavat vianmääritysohjeet voivat auttaa löytämään ratkaisun.
    • Varmista, että kirjaudut palveluun samalla käyttäjätilillä.
    • Varmista, että lapsen yksikkö on online-tilassa. Itkun tulkinta -toiminto toimii vain silloin, kun lapsen yksikkö on yhdistetty internetiin.
    • 90 päivän maksuton kokeilujakso on päättynyt. Voit tilata Itkun tulkinta -palvelun sovelluksen kautta.
    • Jos olet uusi käyttäjä, mutta maksuton kokeilujakso ei ole vielä käytettävissä, ota meihin yhteyttä.
    • Varmista, että kirjaudut palveluun samalla käyttäjätilillä.
    • Varmista, että lapsen yksikkö on online-tilassa. Itkun tulkinta -toiminto toimii vain silloin, kun lapsen yksikkö on yhdistetty internetiin.
    • Jos Itkun tulkinta -palvelun tilaamisessa tai maksamisessa ilmenee ongelma, siirry sovelluksessa Hallinnoi Itkun tulkinta -toimintoa -kohtaan ja pyydä apua ottamalla yhteyttä Zoundreamin tukitiimiin.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.