Jos Itkun tulkinta -palvelun 90 päivän maksuton kokeilujakso ei toimi, seuraavat vianmääritysohjeet voivat auttaa löytämään ratkaisun.
Varmista, että kirjaudut palveluun samalla käyttäjätilillä.
Varmista, että lapsen yksikkö on online-tilassa. Itkun tulkinta -toiminto toimii vain silloin, kun lapsen yksikkö on yhdistetty internetiin.
90 päivän maksuton kokeilujakso on päättynyt. Voit tilata Itkun tulkinta -palvelun sovelluksen kautta.
Jos olet uusi käyttäjä, mutta maksuton kokeilujakso ei ole vielä käytettävissä, ota meihin yhteyttä.
Varmista, että kirjaudut palveluun samalla käyttäjätilillä.
Varmista, että lapsen yksikkö on online-tilassa. Itkun tulkinta -toiminto toimii vain silloin, kun lapsen yksikkö on yhdistetty internetiin.
Jos Itkun tulkinta -palvelun tilaamisessa tai maksamisessa ilmenee ongelma, siirry sovelluksessa Hallinnoi Itkun tulkinta -toimintoa -kohtaan ja pyydä apua ottamalla yhteyttä Zoundreamin tukitiimiin.
Ota yhteyttä Philipsiin
Autamme sinua mielellämme
Ota yhteyttä Philipsiin
Autamme sinua mielellämme
Etsitkö jotain muuta?
Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin