Julkaistu 22. marraskuuta 2024
Itkun tulkinta -palvelu, jonka tarjoaa Zoundream, on hyödyllinen työkalu, joka auttaa sinua ymmärtämään lapsen erilaisia itkuja ja kertoo sinulle, mitä ne voivat tarkoittaa. On kuitenkin tärkeää muistaa, että työkalua ei ole tarkoitettu korvaamaan vanhempien arvostelukykyä. Philips ei vastaa tulkinnan tuloksista. Suosittelemme tarvittaessa kääntymään lääketieteen ammattilaisen puoleen.
Jos Itkun tulkinta -toiminnon tulos vaikuttaa virheelliseltä, seuraavat vianmääritysohjeet voivat auttaa löytämään ratkaisun.
- Tarkista lapsen ikä. Itkun tulkinta -toiminto sopii 0–12 kuukauden ikäisille lapsille, mutta se on optimoitu 0–6 kuukauden ikäisille vauvoille.
- Varmista, että lapsen yksikkö ei ole liian lähellä tai kaukana. Se ei saa olla kuuluvuusalueen rajojen ulkopuolella. Siirrä sitä niin, että vauvan itku voidaan tunnistaa oikein.
- Varmista, että huoneessa ei ole taustamelua, joka johtuu esimerkiksi lemmikistä, ilmankuivaimesta tai imurista ja voi häiritä lapsen itkun kuulumista.
- Tarkista, että Wi-Fi-yhteys on hyvä ja vakaa, koska se voi vaikuttaa itkun tulkintojen vastaanottonopeuteen. Tarkista Wi-Fi-signaalin voimakkuus sovelluksen asetussivulta. Signaali toimii parhaiten, kun siinä näkyy teksti ”Erinomainen” tai ”Hyvä”. Muussa tapauksessa vahvista signaalia Wi-Fi-toistimella.
- Odota, kunnes rauhoittumisjakso päättyy. Olemme määrittäneet rajan (tai ”rauhoittumisjakson”) ja lopettaneet väliaikaisesti ilmoitusten ja itkun tulkintojen lähettämisen jokaisen itkun tulkinnan jälkeen. Tämä auttaa siinä, että emme häiritse ja ylikuormita sinua eri tulkinnoilla lyhyen ajan sisällä. Kun tämä ajanjakso (yleensä muutamia minuutteja) on kulunut, toiminto palaa automaattisesti tunnistamaan ja analysoimaan tilan (jos vauva itkee edelleen).