Noudata seuraavia ohjeita tuotteen tilaamiseksi:
1. Lisää tuote ostoskoriin painamalla oranssia painiketta "Lisää ostoskoriin".
2. Mikäli olet kirjautunut sisään tilillesi, voit jatkaa suoraan tilaukseesi. Jos et ole kirjautunut sisään, voit kirjautua Philipsin verkkokauppa -tiliisi, luoda uuden tilin tai jatkaa ostosten tekoa vierailijana.
3. Voit valita kahdesta toimitusvaihtoehdosta: UPS toimittaa tilauksen antamaasi osoitteeseen tai voit noutaa sen lähimmästä UPS:n noutopisteestä.
4. Valitse itsellesi sopiva maksutapa.
5. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi.
6. Kun tilauksesi on lähetetty, saat tilauksesi Track&Trace seurantanumeron sähköpostiisi tai tekstiviestillä.
Aiheeseen liittyviä kysymyksiä:
Varmistaaksemme, että saat tilauksesi mahdollisimman nopeasti, se käsitellään ja lähetetään automaattisesti. Tämän vuoksi peruuttaminen ei ole mahdollista tilauksen tekemisen ja toimituksen välisenä aikana.
Voitte kuitenkin kieltäytyä vastaanottamasta lähetystä, jolloin se palautuu veloituksetta meille. Mikäli haluat palauttaa vastaanotetun tilauksen, katso ohjeet aiheeseen liittyvästä artikkelista.
Aiheeseen liittyviä kysymyksiä:
-Kuinka voin palauttaa tuotteen?
Näet tilauksesi tilan klikkaamalla seuraavaa linkkiä: Syötä tilauksesi numero sekä sähköpostiosoitteesi ja paina "Etsi tilaus".
Aiheeseen liityviä kysymyksiä:
-Kuinka voin jäljittää tilaukseni?