1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    • Philips verkkokaupan edut

    • 30 päivän palautusoikeus

    • 2 vuoden takuu

    Support

    Tilaaminen

    Tilauksen tekeminen

    Kuinka tilaan tuotteen?

    Noudata seuraavia ohjeita tuotteen tilaamiseksi:

    1. Lisää tuote ostoskoriin painamalla oranssia painiketta "Lisää ostoskoriin".

    2. Mikäli olet kirjautunut sisään tilillesi, voit jatkaa suoraan tilaukseesi. Jos et ole kirjautunut sisään, voit kirjautua Philipsin verkkokauppa -tiliisi, luoda uuden tilin tai jatkaa ostosten tekoa vierailijana. 

    3. Voit valita kahdesta toimitusvaihtoehdosta: UPS toimittaa tilauksen antamaasi osoitteeseen tai voit noutaa sen lähimmästä UPS:n noutopisteestä. 

    4. Valitse itsellesi sopiva maksutapa. 

    5. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi. 

    6. Kun tilauksesi on lähetetty, saat tilauksesi Track&Trace seurantanumeron sähköpostiisi tai tekstiviestillä.

     

    Aiheeseen liittyviä kysymyksiä:

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Muuta tai peruuta tilaus

    Kuinka voin peruuttaa tilaukseni?

    Varmistaaksemme, että saat tilauksesi mahdollisimman nopeasti, se käsitellään ja lähetetään automaattisesti. Tämän vuoksi peruuttaminen ei ole mahdollista tilauksen tekemisen ja toimituksen välisenä aikana.

    Voitte kuitenkin kieltäytyä vastaanottamasta lähetystä, jolloin se palautuu veloituksetta meille. Mikäli haluat palauttaa vastaanotetun tilauksen, katso ohjeet aiheeseen liittyvästä artikkelista.

     

    Aiheeseen liittyviä kysymyksiä: 

    -Kuinka voin palauttaa tuotteen?

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Kuinka voin muuttaa tilausosoitteeni?
    Tilausosoitteen muuttaminen ei kaikissa tapauksissa ole mahdollista. Suosittelemme sinua odottamaan, kunnes tilaus on lähetetty ja saat tilauksesi seurantanumeron. Sen avulla voit olla yhteydessä UPS:ään ja selvittää onko tilausosoitteen muuttaminen mahdollista. Sinua saatetaan pyytää luomaan tili UPS:lle. Huomaathan, että Philips Asiakaspalvelu ei voi tehdä muutoksia tilausosoitteeseen.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Tilauksen tila

    Tilaukseni on peruutettu automaattisesti
    Joissain tapauksissa saatamme joutua peruuttamaan tehdyn tilauksen. Yleisin syy peruutukselle on, että tuote on loppunut varastoltamme. Tässä tapauksessa saat asiasta tiedon sähköpostiisi. Suosittelemme teitä tekemään uuden tilauksen samalle tai vastaavalle tuotteelle, tai tilaamaan toisen tuotteen. Mikäli tuote on loppunut varastostamme, sen tilaaminen ei aina ole mahdollista. Mikäli tuote on ehditty veloittaa, saat hyvityksen automaattisesti. Pahoittelemme tilannetta.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Mistä voin tarkistaa tilaukseni tilan?

    Näet tilauksesi tilan klikkaamalla seuraavaa linkkiä: Syötä tilauksesi numero sekä sähköpostiosoitteesi ja paina "Etsi tilaus".

     

    Aiheeseen liityviä kysymyksiä: 

    -Kuinka voin jäljittää tilaukseni?

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Varaston tila

    Onko valitsemaani tuotetta varastossa?
    Varastossa olevat tuotteet on merkitty vihreällä "Varastossa" tekstillä sekä oranssilla "Lisää ostoskoriin" painikkeella. Tuotteet, joita ei ole tällä hetkellä saatavilla, on merkitty punaisella "Ei saatavilla" tekstillä eikä niitä voi lisätä ostoskoriin. Ei saatavilla olevaa tuotetta ei ole mahdollista tilata.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?