1
Support

Maksaminen

Maksuvaihtoehdot

Kuinka voin maksaa?
Philipsin verkkokauppa hyväksyy seuraavat maksutavat: Debit- ja Credit-kortit (Visa ja MasterCard), PayPal:in sekä Klarna-laskun. Mihinkään maksutapaan ei sisälly lisäveloituksia.

Oliko tästä tiedosta hyötyä?

Alennuskoodit

Kuinka voin käyttää alennuskoodini?
Voit käyttää alennuskoodin syöttämällä sen kohtaan "Anna alennuskoodi" ja painalla sen jälkeen viereistä "Käytä" painiketta. Voit käyttää ainoastaan yhden alennuskoodin tilausta tehdessäsi. Jotkin alennuskoodit eivät välttämättä koske kaikkia tuotekategorioita tai jo alennettuja tuotteita.

Oliko tästä tiedosta hyötyä?

Mitä teen jos saan virheilmoituksen alennuskoodia käyttäessäni?
On tärkeää syöttää kaikki kirjaimet, kuten ne on ilmoitettu (huom. isot tai pienet kirjaimet) ja sisällyttää koodiin väliviiva (-) tai muut erikoismerkit. Mikäli tästä huolimatta koodi ei toimi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme.

Oliko tästä tiedosta hyötyä?

Maksa myöhemmin

Kuinka Klarna-lasku toimii?
Voit tilata ostoksesi Klarna-laskulla ja maksaa 14 päivän kuluessa tilauksen lähettämisestä. Kun olet tehnyt tilauksesi, tulet saamaan sähköpostiisi ohjeet maksamiseen 2 päivän kuluessa. Maksuaika on 14 päivää. Valittuun maksutapaan ei sisälly lisäkuluja, mikäli maksu suoritetaan 14 päivän kuluessa.

Oliko tästä tiedosta hyötyä?

Maksuvirheet

Maksuni ei onnistunut
Välttääksesi maksun epäonnistumisen, suosittelemme käyttämään tilausosoitteena samaa osoitetta, jonka olette ilmoittaneet omalle pankillenne. Tarkistathan myös, että maksukorttisi ei ole vanhentunut ja että kortilla on tarpeeksi katetta ostoksen tekemiseen. Selaushistorian ja evästeiden poistamisesta saattaa olla apua ennen uuden tilauksen tekemistä. Voitte yrittää tehdä tilauksen myös valitsemalla toisen maksutavan. Mikäli häiriö jatkuu, olethan yhteydessä pankkiisi tai kortin myöntäjään.

Oliko tästä tiedosta hyötyä?

Laskut

Kuinka voin ladata tilausvahvistukseni?
Kun olet tehnyt tilauksesi, tulet saamaan tilausvahvistuksen sähköpostiisi 48 tunnin kuluessa. Mikäli et saa tilausvahvistusta annetun ajan kuluessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Kun olet saanut vahvistuksen, voit ladata sen myös Philipsin verkkokaupan tililtäsi. Kirjaudu sisään tiliisi ja valitse "Näytä tilaushistoria". Valitse tilausnumerosi ja klikkaa sen jälkeen tilasvahvistusta ladataksesi sen.

Oliko tästä tiedosta hyötyä?