1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    • Philips verkkokaupan edut

    • 30 päivän palautusoikeus

    • 2 vuoden takuu

    • Ilmainen toimitus

    Products

    Philipsin toimenpiteet koronavirus-tilanteen vuoksi

     

    Philipsillä asiakkaidemme ja työntekijöidemme terveys ja turvallisuus ovat tärkeitä meille. Tämän vaikean koronavirus-tilanteen vuoksi ryhdymme kaikkiin tarvittaviin varotoimenpiteisiin tämän varmistamiseksi.

     

    Seuraamme tiiviisti Maailman terveysjärjestön (WHO) ja paikallisten viranomaisten ohjeita ja päivitämme jatkuvasti toimenpiteitämme vastaamaan tilanteeseen.

     

    Verkkokauppamme on avoinna normaalisti. Vaikka nämä ovat haastavat olosuhteet, teemme kaikkemme voidaksemme vastata asiakkaitemme toiveisiin.

    Toimitus

     

    Varastotyöntekijämme ja jakelukumppanimme tekevät ylimääräisiä hygieniatoimenpiteitä, jotta voimme taata turvallisen toimituksen kotiisi. Seuraamme tilannetta jatkuvasti ja työskentelemme erittäin tiiviisti yhteistyökumppaneidemme kanssa varmistaaksemme, että kaikkia asianmukaisia terveys- ja hygieniastandardeja noudatetaan.

     

    Joillakin alueilla jakelupisteet voivat olla kiinni, mutta kotiinkuljetus on edelleen käytettävissä. Jotta se olisi sinulle helpompaa, tarjoamme nyt ilmaisen toimituksen kaikille tilauksille 30. toukokuu 2020 asti.

    Palautukset

     

    Palautuspalvelumme ovat edelleen käytettävissä UPS:n kotinoudolla. Tarkista UPS:n uusimmat palvelupäivitykset. Jos sinulla ei ole kotona tulostinta tarroja varten, UPS voi toimittaa tarvitsemasi lomakkeet.

     

    Maaliskuun 1. päivästä 30. toukokuu 2020 suoritettujen ostojen palautusaika jatkuu 45 päivää ostopäivästä.

    Asiakastuki

     

    Asiakaspalvelijamme ovat täällä sinua varten. Aukioloajat saattavat muuttua ja puhelun aikana saattaa esiintyä taustamelua. Terveyden ja turvallisuuden vuoksi asiakaspalvelijamme työskentelevät tällä hetkellä kotona.

     

    Tukea saat myös vuorokauden ympäri osoitteesta tai tarkista yhteystiedot tästä.

    Toimenpiteemme ovat kaikkien terveyden ja turvallisuuden kannalta. Tämä on tärkein prioriteettimme. Kiitos ymmärryksestänne.

      FAQs

      Voinko tehdä tilauksen Philipsin verkkokaupassa?
      Kyllä, Philipsin verkkokauppa on täysin toiminnassa. Voit jatkaa ostoksiasi verkossa.

      Oliko tästä tiedosta hyötyä?

      Toimitetaanko tilaukseni ajoissa?
      Toimenpiteiden vaikutukset voivat vaikuttaa toimitusaikoihin. Tilauksesi toimitetaan mahdollisimman pian. Pidämme sinut ajan tasalla matkan varrella.

      Oliko tästä tiedosta hyötyä?

      Voinko silti noutaa tilaukseni jakelupisteeltä?
      Suosittelemme, että valitset kotiinkuljetuksen jakelupisteen sijaan. Paikallishallinnon ehkäisytoimenpiteet saattavat johtaa kaikkien vähittäisymyyntien (kaupat, ravintolat, baarit, pubit) sulkemiseen määrittelemättömäksi ajaksi. Monet jakelupisteet voivat sulkeutua, joten emme voi taata, että valitsemasi jakelupiste on avoinna. Jos valitset toimituksen väliaikaisesti suljettuun jakelupisteeseen, pakkauksesi pidetään UPS: ssä, ja sinun on otettava yhteyttä UPS: ään, jotta se voidaan toimittaa kotiisi.

      Oliko tästä tiedosta hyötyä?

      Mitä teen jos minun pitää palauttaa ostokseni?
      Olemme pidentäneet palautusaikaa 45 päivään ostopäivästä kaikille tilatuille tuotteille 30. toukokuu 2020 asti. Voit palauttaa tuotteesi ilmaiseksi tämän ajan kuluessa. Palautukset tehdään kotinoudolla UPS:in kanssa.

      Oliko tästä tiedosta hyötyä?

      Onko pakettien vastaanottaminen turvallista?

      Olemme lisänneet varastoihimme ylimääräisiä turvatoimenpiteitä. Suosittelemme että peset kätesi paketin vastaanottamisen jälkeen.

       

      WHO: n mukaan "tartunnan saaneen henkilön viruksen siirtyminen kaupallisiin tuotteisiin on pieni ja riski tarttua virukseen, joka aiheuttaa COVID-19: n pakkauksesta, joka on siirretty, kuljettu ja altistettu eri olosuhteille ja lämpötiloille, on myös pieni".

      Oliko tästä tiedosta hyötyä?

      Voiko Philips korjata tuotteeni?

      Joidenkin maiden huoltokeskukset ovat tilapäisesti suljettu tai toimivat rajoitetulla kapasiteetilla. Suosittelemme ottamaan yhteyttä paikalliseen huoltokeskukseen ennen vierailua.

      Lisää vastauksia löydät verkkokaupan UKK:sta.

      Puhelin- ja web-chat-tuen löydät tästä.

      Oliko tästä tiedosta hyötyä?