1. Lumifyn rekisteröinti ei onnistunut, mitä teen?

 

Tarkista ensin, että laitteesi on yhteensopivien laitteiden luettelossa: www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices

 

Tarkista seuraavaksi, että anturi on kytketty tukevasti kiinni laitteeseen ja että laitteesta on yhteys langattomaan verkkoon tai matkapuhelinverkkoon koko rekisteröinnin ajan. Rekisteröinti voi epäonnistua, jos laitteen yhteys katkeaa. Jos näin käy, irrota anturi, muodosta yhteys uudelleen ja kytke sitten anturi.

 

2. Onko langattomaan verkkoon oltava yhteys, jotta Lumify-laitteella voidaan kuvata?

 

Ei. Kun Lumify on rekisteröity, sen toimintaa varten ei tarvita yhteyttä langattomaan verkkoon tai matkapuhelinverkkoon. Philips suosittelee, että yhteys langattomaan verkkoon tai matkapuhelinverkkoon muodostetaan säännöllisesti, jotta Lumify-palvelun kaikki hyödyt tulevat saataville.

 

3. Miksi DICOM-lokeissa ei ole tietoja?

 

Lumify alkaa kerätä tietoja vasta, kun DICOM-lokiinkirjaus on otettu käyttöön. Lisätietoja on Lumifyn käyttöoppaassa.

 

4. Mistä löydän Lumifyn DICOM-yhteensopivuustiedot?

 

Valitse Lumify-vaihtoehto seuraavasta osoitteesta: http://www.usa.philips.com/healthcare/resources/support-documentation/dicom-ultrasound.

 

5. Mistä anturin sarjanumero löytyy?

 

Numeroita ja kirjaimia sisältävä kuusinumeroinen sarjanumero on merkitty anturin kylkeen. Voit myös kytkeä anturin laitteeseen ja käynnistää Lumifyn. Valitse reunassa olevasta valikosta About-vaihtoehto, niin sarjanumero tulee esiin.

 

6. Voiko Modality Worklist -palvelimen poistaa Lumify-järjestelmästä?

 

Kyllä voi. Lisätietoja on Lumifyn käyttöoppaassa.

 

7. Mitä vientikohteen viereinen punainen rasti tai vihreä valintamerkki tarkoittaa?

 

Punainen rasti tarkoittaa, että Lumify ei saa yhteyttä vientikohteeseen. Vihreä valintamerkki tarkoittaa, että vientikohteeseen on muodostettu yhteys.

 

8. Mistä saan teknistä tukea?

 

Lumifyn käyttöoppaassa tai näissä yleisimmissä kysymyksissä voi olla jo ratkaisu ongelmaan.

Jos tarvitset lisää teknistä tukea:

  • Soita Philipsin asiakaspalveluun 09 6158 0400 ja valitse vaihtoehto 3. Kun käsittelijä on ottanut tietosi, saat yhteyden etätuen asiantuntijaan vianmääritystä varten.

 

9. Mitä jos laite ei enää tunnista Lumify-antureita?

 

Kokeile näitä:

  • Tarkista, että anturin USB-liitin on kytketty tiukasti laitteeseen.
  • Käynnistä laite uudelleen ja noudata Lumifyn käyttöoppaan System Maintenance -luvussa annettuja vianmääritysohjeita.
  • Jos tarvitset lisää ohjeita, ota yhteyttä tekniseen tukeen:
    • Soita Philipsin asiakaspalveluun 09 6158 0400 ja valitse vaihtoehto 3. Kun käsittelijä on ottanut tietosi, saat yhteyden etätuen asiantuntijaan vianmääritystä varten.

 

10. Miksi näyttöön tulee sanoma "Unsupported transducer" S4-1-anturia kytkettäessä?

 

S4-1-anturia varten tarvitaan Lumify-sovelluksen versio 1.6. Jos haluat tarkistaa version,
valitse Lumify - Settings -> About-valikko.

Jos sovelluksen versio on 1.2 tai sitä vanhempi, hae 1.6-päivitys Google Play Kaupasta.

Jos laitteessa on sovelluksen versio 1.6, ota yhteyttä Philipsin asiakaspalveluun 09 6158 0400 ja valitse vaihtoehto 3.

11. Minulla on vaikeuksia Lumify videolooppien toistossa QuickTime- sovelluksella (Applen mediasoitin).

 

Jos Lumify videoloopit eivät toistu oikein QuickTime- sovelluksen kanssa, kokeile jotain muuta mediasoitinta, kuten ilmaista VLC:tä (http://www.videolan.org/index.html)