Onko sinulla kysyttävää?
Vastaamme mielellämme.

 

Tekninen tuki: 09-6158-0400 #3

Myynti: lumify.scandinavia@philips.com

Asennus ja määritykset

1. Miten Lumify-sovellus ladataan?

 

Voit ladata Lumify-sovelluksen Google Play Kaupasta: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.philips.hc.ultrasound.lumify.

 

2. Miten Lumify-sovellus asennetaan?

 

Lumify asentuu automaattisesti, kun olet ladannut sen älylaitteeseesi Google Play Kaupasta. Joskus harvoin laitteesi suojausasetukset saattavat estää Lumify- sovelluksen asentumisen. Jos näin käy, tarkista laitteesi suojausasetukset tai pyydä neuvoja Android- laitteesi myyjältä tai toimipaikkasi IT-osastolta.

 

3. Voiko Lumify-sovellusta käyttää muiden kuin Lumify-antureiden kanssa?

 

Ei voi. Lumify-sovellus toimii vain Lumify-antureiden kanssa. Jos laitteeseen kytketään muu kuin Lumify-anturi, Lumify-sovellus toimii ainoastaan esittelytilassa.

 

4. Mistä saan tietää, että Lumify-sovellukseen on saatavilla päivitys?

 

Voit määrittää laitteen päivittämään sovellukset erikseen tai automaattisesti. Jos Lumifyn kanssa yhteensopiva laite on määritetty päivittämään sovellukset automaattisesti, Lumify-sovellus päivittyy automaattisesti, kun päivitys tulee saataville, ellei päivitykseen kuulu käyttöoikeuksien muutos. Tällöin laite pyytää päivittämään Lumify-sovelluksen. Jos laite on määritetty päivittämään sovelluksia erikseen, voit hakea uuden Lumify-päivityksen Google Play Kaupasta. Lisätietoja saat Google Play -ohjeista hakusanoilla ”päivitä sovellus”.

 

5. Voiko Lumify-sovelluksen siirtää uuteen laitteeseen?

 

Kyllä voi. Lataa ja asenna Lumify-sovellus uuteen laitteeseen Google Play Kaupasta, kytke Lumify-anturi ja noudata rekisteröintiohjeita. Lumify ei voi siirtää potilastutkimuksia laitteesta toiseen. Voit tallentaa potilastiedot entisestä laitteesta yhteiseen verkkoresurssiin, paikalliseen kuva-arkistoon, DICOM-palvelimeen tai ulkoiseen tallennusvälineeseen.

 

6. Voiko anturin kytkeä laitteeseen millä tahansa USB-johdolla?

 

Ei voi. Laadukas Lumify-anturi on tarkoitettu terveydenhuollon käyttöön. Erikoiskaapelilla varmistetaan Lumify-järjestelmän moitteeton toiminta. Lumify-järjestelmän teknisten tietojen mukainen suorituskyky voidaan taata vain, kun anturin kanssa käytetään Philipsin hyväksymää Lumify-kaapelia.

 

7. Entä jos käytän älylaitetta, joka ei ole yhteensopivien laitteiden luettelossa?

 

Pyrimme pitämään yhteensopivien laitteiden luettelon ajan tasalla: www.philips.com/lumify-compatible-devices. Kaikki luettelon laitteet on tarkasti testattu. Valitse laite tästä luettelosta, jotta se on varmasti yhteensopiva.

 

8. Mitkä älylaitteet ovat yhteensopivia Lumifyn kanssa?

 

Philipsin testaamat älylaitteet ovat tässä luettelossa: www.philips.com/lumify-compatible-devices. Ne ovat yhteensopivia Lumify-sovelluksen ja -anturin kanssa.

 

9. Miten varmistan, että Lumifyn kanssa yhteensopivaan laitteeseen tallentamani tiedot on suojattu?

 

Android-käyttöjärjestelmä ja laitteen valmistaja tarjoavat menetelmiä laitteessa olevien tietojen suojaukseen. Tiedot voidaan suojata esimerkiksi salauksella ja salasanoilla. Kannattaa pyytää tietoturvasta huolehtivaa IT-osastoa varmistamaan, että laite on otettu käyttöön paikallisten tietoturvaa koskevien määräysten mukaisesti.

 

10. Onko Lumify-tuote HIPAA-määräysten mukainen?

 

Lumify-sovellus integroituu tietoturvakäytäntöihin ja käyttää laitoksesi määrittämiä tiedonsiirtoprotokollia. Android-käyttöjärjestelmässä suojaustoimintoihin kuuluvat esimerkiksi salasanat ja salaus. Android-käyttöjärjestelmässä on myös tavanomaisia menetelmiä, jotka suojaavat siirrettäviä tietoja yritystason varmennuksella ja salauksella.

 

11. Miten uusi Lumify-tuote rekisteröidään?

 

Lumifyn rekisteröintiä varten tarvitaan internet-yhteys. Muodosta ensin laitteesta yhteys langattomaan verkkoon tai matkapuhelinverkkoon. Kytke sitten laitteeseen Lumify-anturi ja noudata Lumify-sovelluksen näyttöön tulevia ohjeita.

 

12. Voiko Lumify-anturin kytkeä useampaan kuin yhteen laitteeseen?

 

Kyllä voi. Voit käyttää Lumify-anturia niin monessa laitteessa kuin haluat. Anturi on rekisteröitävä, kun se kytketään ensimmäistä kertaa uuteen laitteeseen. Kun anturi on rekisteröity, sitä ei tarvitse enää rekisteröidä uudelleen seuraavilla käyttökerroilla.

 

13. Miksi Lumify-sovellusta ei löydy Google Play Kaupasta?

 

Jollet löydä Lumify-sovellusta Google Play Kaupasta, tarkista, että laitteesi ja Android-käyttöjärjestelmä ovat Lumify-järjestelmän vaatimusten mukaisia ja käytät Google Play Kauppaa maassa, jossa Lumify on saatavilla.

 

14. Miten tabletti määritetään verkkoyhteyttä varten?

 

Laitteen mukana toimitetuissa ohjeissa kerrotaan, miten laite määritetään langatonta yhteyttä tai matkapuhelinverkkoa varten.

 

15. Miten laitteesta siirretään kuvia ulkoiseen arkistoon?

 

Voit viedä tutkimuksia ja kuvia DICOM PACS -järjestelmään, yhteiseen verkkoresurssiin tai paikalliseen tietovarastoon. Voit lähettää kuvia myös sähköpostilla. Tuettuja sähköpostisovelluksia ovat esimerkiksi Gmail, K-9 Mail, Yahoo, Outlook ja Inbox. Lisätietoja on Lumifyn käyttöoppaassa: www.philips.com/lumify-manual.

 

16. Miten laitteesta poistetaan kaikki potilastiedot?

 

Jos haluat poistaa potilastiedot Lumify-laitteesta, valitse  Settings ja valitse sitten Patient Database -kohdasta Reset Database. Jos haluat poistaa laitteesta kaikki tiedot, nollaa laite. Lisätietoja on laitteen mukana toimitetuissa ohjeissa.

 

17. Saako laitteen käyttöjärjestelmän päivittää?

 

Kyllä saa. Philips testaa käyttöjärjestelmän uusien versioiden yhteensopivuuden Lumify-sovelluksen kanssa, kun ne tulevat saataville.

 

18. Millä Lumify-anturi puhdistetaan?

 

Lumifyn käyttöoppaassa on luettelo hyväksytyistä puhdistus- ja desinfiointiliuoksista.

 

19. Miten Lumify-sovelluksen laite puhdistetaan ja desinfioidaan?

 

Käyttäjän vastuulla on puhdistaa ja desinfioida laite laitteen valmistajan antamien ohjeiden ja laitoksen lääketieteellisten laitteiden puhdistus- ja desinfiointikäytäntöjen mukaan. Lisätietoja on laitteen mukana toimitetuissa ohjeissa ja laitoksen puhdistus- ja desinfiointiohjeissa.

 

20. Miten iso Lumify-sovellus on?

 

Lumify on pieni, noin 50 megatavun kokoinen sovellus. Se vie Android- laitteeltasi vähemmän muistia kuin tavallinen MP3-musiikkikappale.

 

21. Voiko Lumifyn yhdistää ulkoiseen monitoriin?

 

Kyllä voi. Voit lähettää Android-laitteen näytön ulkoiseen monitoriin Chromecast-sovittimella. Lisätietoja: https://support.google.com/chromecast/answer/2998456?hl=en

 

22. Voiko Androidin lepotila-asetukset ohittaa niin, että laite pysyy toiminnassa, kun Lumify-sovellus on käytössä?

 

Voit ohittaa lepotila-asetukset Stay Alive -sovelluksella. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.synetics.stay.alive&hl=en

 

23. Voiko Lumifyn kanssa käyttää WPA:n Wi-Fi-suojausta?

 

Yhteensopivissa Android-laitteissa voidaan käyttää nykyisiä Wi-Fi-suojausprotokollia, kuten suojaussertifikaatteja. Yhteensopivien laitteiden luettelo on osoitteessa www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices.

 

24. Voiko Focus-aluetta siirtää koskettamalla näyttöä ja vetämällä?

 

Ei voi. Lumify säätää Focus-pisteiden paikkaa ja määrää automaattisesti valitun kuvausohjelman, väriruudun paikan ja syvyyden perusteella. 

 

25. Mistä saan antureiden puhdistamista koskevia tietoja?

 

Lumifyn käyttöoppaassa on antureiden hoito-ohjeita ja luettelo hyväksytyistä puhdistus- ja desinfiointiliuoksista.

 

26. Sisältääkö Lumify Autoscan-toiminnon?

 

Kyllä. Autoscan (josta käytetään myös nimitystä Autogain tai Live iScan) säätää reaaliaikaisesti jokaisen kuvan jokaisen viivan vahvistusta. Se huolehtii kuvan kirkkauden säilymisestä. Autoscan-toiminnon ansiosta ei tarvita TGC (Time Gain Compensation) -säätöä.

 

27. Voiko Lumify-sovelluksesta viedä PC-muotoisia kuvia?

 

Kyllä. Voit lähettää PC-muotoiset kuvat sisältävän tutkimuksen sähköpostilla tai viedä kuvat paikalliseen hakemistoon, joka voidaan yhdistää käyttämääsi tietokoneeseen. Lisätietoja on Lumifyn käyttöoppaassa.

 

28. Voiko Lumify-sovelluksesta viedä DICOM-muotoisia kuvia?

 

Kyllä. Voit määrittää DICOM-kohteen ja viedä ne DICOM PACS -järjestelmään. Saat IT-osastolta DICOM-kohteen määrittämistä varten tarvittavat verkkotiedot. Lisätietoja on Lumifyn käyttöoppaassa.

 

29. Miten Lumify määritetään verkkoyhteyttä varten?

 

Lumify-ultraäänijärjestelmän käyttöoppaassa www.philips.com/lumify kerrotaan, miten laite määritetään langatonta verkkoyhteyttä varten.

 

30. Miksi tutkimusten vienti DICOM PACS -järjestelmään ei onnistu?

 

Kokeile näitä:
• Tarkista, että laitteesta on katkeamaton yhteys langattomaan verkkoon tai matkapuhelinverkkoon. Laitteen mukana toimitetuissa ohjeissa on lisätietoja laitteen määrittämisestä langatonta yhteyttä tai matkapuhelinverkkoa varten.
• Testaa DICOM PACS -yhteyttä: valitse viennin kohde ja paina Test-painiketta. Lisätietoja on Lumifyn käyttöoppaassa.
• Pyydä verkon järjestelmänvalvojaa tarkistamaan, että DICOM-kohdeasetukset on määritetty oikein Lumify-sovelluksessa. Lisätietoja on Lumifyn käyttöoppaassa.

 

31. Miten kuvia otetaan M-Mode-tilassa?

 

Jos haluat ottaa kuvan M-Mode-tilassa, pysäytä kuva, jossa on haluamasi M-Mode-käyrä, ja paina Save Image -painiketta. Kuva lisätään potilaan tietoihin sellaisena kuin se näkyy näytössä.

Vianmääritys

1. Lumifyn rekisteröinti ei onnistunut, mitä teen?

 

Tarkista ensin, että laitteesi on yhteensopivien laitteiden luettelossa: www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices

 

Tarkista seuraavaksi, että anturi on kytketty tukevasti kiinni laitteeseen ja että laitteesta on yhteys langattomaan verkkoon tai matkapuhelinverkkoon koko rekisteröinnin ajan. Rekisteröinti voi epäonnistua, jos laitteen yhteys katkeaa. Jos näin käy, irrota anturi, muodosta yhteys uudelleen ja kytke sitten anturi.

 

2. Onko langattomaan verkkoon oltava yhteys, jotta Lumify-laitteella voidaan kuvata?

 

Ei. Kun Lumify on rekisteröity, sen toimintaa varten ei tarvita yhteyttä langattomaan verkkoon tai matkapuhelinverkkoon. Philips suosittelee, että yhteys langattomaan verkkoon tai matkapuhelinverkkoon muodostetaan säännöllisesti, jotta Lumify-palvelun kaikki hyödyt tulevat saataville.

 

3. Miksi DICOM-lokeissa ei ole tietoja?

 

Lumify alkaa kerätä tietoja vasta, kun DICOM-lokiinkirjaus on otettu käyttöön. Lisätietoja on Lumifyn käyttöoppaassa.

 

4. Mistä löydän Lumifyn DICOM-yhteensopivuustiedot?

 

Valitse Lumify-vaihtoehto seuraavasta osoitteesta: http://www.usa.philips.com/healthcare/resources/support-documentation/dicom-ultrasound.

 

5. Mistä anturin sarjanumero löytyy?

 

Numeroita ja kirjaimia sisältävä kuusinumeroinen sarjanumero on merkitty anturin kylkeen. Voit myös kytkeä anturin laitteeseen ja käynnistää Lumifyn. Valitse reunassa olevasta valikosta About-vaihtoehto, niin sarjanumero tulee esiin.

 

6. Voiko Modality Worklist -palvelimen poistaa Lumify-järjestelmästä?

 

Kyllä voi. Lisätietoja on Lumifyn käyttöoppaassa.

 

7. Mitä vientikohteen viereinen punainen rasti tai vihreä valintamerkki tarkoittaa?

 

Punainen rasti tarkoittaa, että Lumify ei saa yhteyttä vientikohteeseen. Vihreä valintamerkki tarkoittaa, että vientikohteeseen on muodostettu yhteys.

 

8. Mistä saan teknistä tukea?

 

Lumifyn käyttöoppaassa tai näissä yleisimmissä kysymyksissä voi olla jo ratkaisu ongelmaan.

Jos tarvitset lisää teknistä tukea:

  • Soita Philipsin asiakaspalveluun 09 6158 0400 ja valitse vaihtoehto 3. Kun käsittelijä on ottanut tietosi, saat yhteyden etätuen asiantuntijaan vianmääritystä varten.

 

9. Mitä jos laite ei enää tunnista Lumify-antureita?

 

Kokeile näitä:

  • Tarkista, että anturin USB-liitin on kytketty tiukasti laitteeseen.
  • Käynnistä laite uudelleen ja noudata Lumifyn käyttöoppaan System Maintenance -luvussa annettuja vianmääritysohjeita.
  • Jos tarvitset lisää ohjeita, ota yhteyttä tekniseen tukeen:
    • Soita Philipsin asiakaspalveluun 09 6158 0400 ja valitse vaihtoehto 3. Kun käsittelijä on ottanut tietosi, saat yhteyden etätuen asiantuntijaan vianmääritystä varten.

 

10. Miksi näyttöön tulee sanoma "Unsupported transducer" S4-1-anturia kytkettäessä?

 

S4-1-anturia varten tarvitaan Lumify-sovelluksen versio 1.6. Jos haluat tarkistaa version,
valitse Lumify - Settings -> About-valikko.

Jos sovelluksen versio on 1.2 tai sitä vanhempi, hae 1.6-päivitys Google Play Kaupasta.

Jos laitteessa on sovelluksen versio 1.6, ota yhteyttä Philipsin asiakaspalveluun 09 6158 0400 ja valitse vaihtoehto 3.

11. Minulla on vaikeuksia Lumify videolooppien toistossa QuickTime- sovelluksella (Applen mediasoitin).

 

Jos Lumify videoloopit eivät toistu oikein QuickTime- sovelluksen kanssa, kokeile jotain muuta mediasoitinta, kuten ilmaista VLC:tä (http://www.videolan.org/index.html)

Tuote

1. Lisätäänkö järjestelmään vielä muitakin kuvaustiloja, esimerkiksi pulssidoppler?

 

Lumify-tiimi kehittää jatkuvasti Lumifyn ominaisuuksia, kuten uusia antureita, ominaisuuksia ja palveluita.

 

2. Millainen on Lumifyn kuvantamisen suorituskyky muihin järjestelmiin verrattuna?

 

Lumify-sovelluksen kuvantamisen suorituskyky on verrattavissa suurempiin järjestelmiin, penetraatio ja kudoksen erottelukyky ovat samaa luokkaa.

 

3. Miten paljon käyttöaikaa saan Lumify-järjestelmästäni?

 

Käyttämäsi laite vaikuttaa kuvausajan pituuteen, mutta se on yleensä kahdesta neljään tuntia jatkuvaa kuvausta. Yhteensopivien laitteiden arvioidut kuvausajat on esitetty tässä luettelossa: http://www.philips.com/lumify-compatible-devices.

 

4. Miten paljon muistitilaa Lumify tarvitsee?

 

Lumify-sovellusta varten tarvitaan noin 50 megatavua tallennustilaa ja potilastietoja varten tarvitaan lisää tallennustilaa.

 

5. Miten kestävä Lumify-anturi on?

 

Lumify-anturit on suunniteltu ja testattu kannettavien ultraäänilaitteiden tiukkojen luotettavuuskriteerien perusteella, jotta anturit kestävät käyttöä ja kolhuja kannettavien ultraäänilaitteiden käyttöympäristössä.

 

6. Millaista opetusta tai koulutusta Lumifyn mukana tarjotaan?

 

Helppokäyttöistä Lumify-sovellusta varten ei tarvita erityistä käyttökoulutusta. Philips tarjoaa ilmaista opetusmateriaalia hoitopaikkoja varten sekä laajempaa maksullista opetusta ja koulutusta. Opetusmateriaalista ja tarjouksista on tietoa seuraavilla verkkosivuilla: 

www.philips.com/CCEMeducation

www.philips.com/RAPMeducation

http://www.usa.philips.com/healthcare/education-resources/education-training

 

7. Mikä on Lumifyn kuvien tallennuskapasiteetti?

 

Tavallinen ultraäänitutkimus, joka sisältää muutamia pysähdyskuvia, vie noin 10 megatavua muistia. Tutkimukset, joissa on muutama kolmen sekunnin pituinen video, vievät noin 50 megatavua muistia. Lumifyn kanssa yhteensopiviin laitteisiin voidaan tallentaa satoja tutkimuksia (www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices). Todelliseen tallennuskapasiteettiin vaikuttaa esimerkiksi se, kuinka paljon sisältöä laitteeseen on tallennettu.

 

8. Voiko Lumifyn asentaa Windows-laitteisiin, esimerkiksi Surface-tablettiin?

 

Windows ei tällä hetkellä tue Lumify-sovellusta, mutta pyrimme laajentamaan tukea kaikille alustoille.

 

9. Sisältävätkö Lumifyn potilastiedot AC-numeron?

 

Kyllä. Potilastiedoissa on Accession Number -kenttä. Se saadaan myös Modality Worklist -toiminnolla.

 

10. Voiko Lumify-laitetta käyttää lapsipotilailla?

 

Kyllä. Lapsipotilaiden kuvantaminen kuuluu käyttötarkoituksiin.

 

11. Voiko Lumify säätää kirkkautta eri syvyyksissä?

 

Lumify- ultraäänikuvan kokonaiskirkkautta voi säätää. AutoScan (jatkuva iScan-optimointi) on aina käytössä ja pitää kuvan kirkkauden yhtenäisenä eri syvyyksissä.

 

12. Tallennetaanko video menneisyyteen vai tulevaisuuteen päin?

 

Lumify tallentaa (3–10 sekunnin pituisia) videoita eteenpäin. Lumify alkaa tallentaa, kun käyttäjä painaa Save Loop -painiketta, ja jatkaa tallennusta, kunnes käyttäjä painaa Stop-painiketta tai kunnes video on määritetyn pituinen.

 

13. Toimiiko Lumify Samsung-puhelimien kanssa (S4, S5, S6, S6 Edge)?

 

Philips suosittelee käyttämään laitetta, joka on yhteensopivien tablettien luettelossa:http://www.philips.com/lumify-compatible-devices

 

14. Sisältääkö Lumify XRes-toiminnon?

 

Kyllä. Kuvankäsittelyn uusi XRes-sukupolvi parantaa kuvien erottelukykyä ja tuo rakenteet helpommin esiin. Philips optimoi XRes-toiminnon jokaista kliinistä sovellusta varten.

 

15. Onko Lumify- laitteessa kudosharmonista kuvantamista (THI)?

 

Kyllä. Lumify käyttää THI-toimintoa kliinisen sovelluksen perusteella. Esimerkiksi C5-2-anturia käytettäessä sekä sappikivi- että OB/GYN-sovellukset hyödyntävät THI-toimintoa.

 

16. Sisältääkö Lumify SonoCT-toiminnon?

 

Kyllä. SonoCT-toiminto lähettää ultraääniaaltoja anturista myös viistosuuntiin (Compound imaging). Se on käytössä L12-4- ja C5-2-antureissa.

 

17. Saanko korvausta Lumify-sovelluksella tehdyistä tutkimuksista?

 

Lumify on tarkoitettu lääkäreiden ja terveydenhuollon ammattilaisten käyttöön.


Mobiililaitteella tai kannettavalla ultraäänilaitteella tuotetut ultraäänipalvelut raportoidaan samoilla ultraäänikoodeilla, joita käytetään konsolilaitteilla tai erilliseen laitevaunuun asennetuilla ultraäänilaitteilla tehtyjen tutkimusten yhteydessä, kunhan tavanomaiset edellytykset täyttyvät. Kaikkien ultraäänitutkimusten on oltava maksajan määrittämien lääketieteellistä tarvetta koskevien vaatimusten mukaisia sekä valitun koodin kokonaisuutta koskevien vaatimusten mukaisia, ja ne on dokumentoitava potilastietoihin käytettävän ultraäänilaitteen mallista riippumatta.

 

18. Toimiiko MWL (DICOM Modality Worklist) Lumify-sovelluksessa? Miten Modality Worklist -palvelin määritetään?

 

Kyllä, voit määrittää DICOM MWL -palvelimen ja tehdä MWL-kyselyjä. Lisätietoja on Lumifyn käyttöoppaassa.

 

19. Voiko tutkimusta aloittaessa luoda tilapäisen tunnuksen? Voiko siihen muuttaa potilastietoja myöhemmin?

 

Kyllä. Valitse Scan/Create Patient -näytöstä Scan, jos haluat aloittaa kuvauksen antamatta potilastietoja. Voit muuttaa potilastietoja milloin tahansa ennen tutkimuksen lopettamista.

 

20. Onko laitteessa väridoppleria?

 

Kyllä. Väritiloja on kaksi: Fast Flow (ylempi väriasteikko valtimovirtausta varten) ja Slow Flow (alempi väriasteikko laskimovirtausta varten)

 

21. Voiko kuvia ottaa tai katsella koko näytön kokoisena?

 

Kyllä. Jos haluat katsella kuvaa koko näytön kokoisena, valitse kuvan oikeasta alakulmasta [[koko näyttö -kuvake]]. Palaa normaaliin kokoon valitsemalla [[palaa tavalliseen katseluun -kuvake]]

 

22. Mitä viivakoodimuotoja Lumify voi käyttää?

 

Lumifyn käyttöoppaassa on luettelo käytettävistä viivakoodimuodoista ja ohjeita viivakoodinlukijan määrittämiseen.

 

23. Missä antureissa voidaan käyttää M-Mode-ominaisuutta?

 

M-Mode-tila on käytettävissä S4-1-, C5-2- ja L12-4-antureissa.

 

24. Voiko Lumify-laitetta käyttää sairaalan ulkopuolella?

 

Lumify on kannettava ultraäänijärjestelmä, joka on tarkoitettu terveydenhuollon ammattilaisten käyttöön esimerkiksi kotona, sairaalassa, klinikalla, lääkärin vastaanotolla ja kulkuneuvoissa kuten ambulanssit ja lääkärihelikopterit.

 

25. Mitä ostamani Lumifyn mukana toimitetaan?

 

Lumifyn toimitus sisältää vähintään yhden Lumify-anturin, Lumify-sovelluksen, ohjelmistopäivitykset, valmistajan takuun sekä kantolaukun omaa laitettasi ja anturia varten.

TÄRKEÄÄ: yhteensopiva älylaite ei sisälly toimitukseen.

 

26. Mitä maksutapoja voin käyttää Lumifyn ostamiseen?

 

Voit maksaa Lumifyn luottokortilla. Philips voi myös lähettää laskun ostotilauksen perusteella.

 

27. Miten pitkä Lumify-anturin toimitusaika on?

 

Saat tilaamasi Lumify-anturit kahden viikon kuluessa, jos tuote on heti saatavilla. Isoilla tilauksilla on pidempi toimitusaika. Asiakaspalvelumme neuvoo tilausta koskevissa asioissa: 09-6158-0400#2.

 

28. Millainen takuu Lumify-ratkaisulle on tarjolla?

 

Lumifyn viiden vuoden perustakuuseen kuuluvat Lumify-portaalin tukipalvelut, Philipsin etätuki ja Lumify-antureiden valmistusviat. www.lumify.philips.com/web/support- Xtend Premium -tarjoukseen sisältyvä maksullinen Premium-takuu kattaa tapaturmavahingot.

 

29. Mitä huoltotakuita hankittuun Lumify-ratkaisuun on lisäksi saatavilla?

 

Philipsin tarjoama Xtend Premium -huoltosopimus antaa lisäturvaa Lumify-hankinnalle. Lisätietoja Xtend Premiumista on sopimusehdoissa: http://www.usa.philips.com/healthcare/about/terms-conditions.

 

30. Millaiset takuuehdot Lumifylla on?

 

Takuuehdot voit lukea täältä: http://www.usa.philips.com/healthcare/about/terms-conditions.

 

31. Mitkä ovat Lumifyn erikseen hankittavan Xtend Premium -huoltosopimuksen sopimusehdot?

 

Xtend Premium kattaa asiakkaan ostamien Lumify-antureiden tapaturmavahingot tarjouksessa esitettynä aikana. Asiakas on oikeutettu tapaturmaisesti vahingoittuneiden antureiden vaihtoon (enintään yksi anturin vaihto vuodessa). Xtend Premium täydentää ostetun Lumify-anturin takuuta, se ei korvaa hävinneitä eikä varastettuja antureita. Philipsin huoltosopimuksen sopimusehdot ovat voimassa. Xtend Premium -tarjous: http://www.usa.philips.com/healthcare/about/terms-conditions.

 

32. Miten Lumifyn osto peruutetaan?

 

Ostoehtojen mukaan Lumifyta ei voi palauttaa eikä peruuttaa ostamisen jälkeen.

 

33. Voiko kuvauksen säädöt palauttaa kirkkauden tai syvyyden oletusarvoiksi (kuten nollauspainikkeella)?

 

Kuvauksen säädöt on helppo palauttaa optimoiduiksi oletusarvoiksi valitsemalla kuvausohjelma uudelleen. Kuvausasetus palauttaa syvyydelle, kirkkaudelle ja muille asetuksille optimoidut oletusarvot.

34. Kuinka monta etäisyysmittaa voin tehdä yhden pysäytyskuvan kohdalla?

 

Lumify mahdollistaa enintään neljän etäisyysmitan ottamisen yhdestä pysäytyskuvasta. Lisätäksesi mittauksen valitse uusi etäisyysmitta mittavalikosta.

 

35. Voinko kääntää kuvan orientaation sydänkuvantamisessa?

 

Kyllä, mutta ainoastaan sydänkuvantamisessa S4-1 anturilla: valitse Cardiac L/R Invert sovelluksen asetuksista.

 

36. Keskeyttääkö Lumify- sovelluksen automaattinen ohjelmistopäivitys meneillään olevan tutkimuksen?

 

Mikäli Android- laitteesi asetuksissa automaattiset päivitykset on otettu käyttöön, päivitys saattaa keskeyttää sovelluksen käytön. Vältääksesi tätä tilannetta, muuta automaattisten päivitysten määritystä laitteesi asetuksista. Lisäohjeita saat Google Play Helpistä.

 

37. Miten sikiön ikä- ja painoarvion määritys toimii?

 

OB/GYN kuvausohjelmassa voit suorittaa sikiön ikä- ja painoarvion. Pysäytettyäsi kuvan valitse Fetal Age ja sen jälkeen haluamassasi järjestyksessä järjestelmään määritetyt mittaukset. Neljä saatavilla olevaa mittausta ovat HC, BPD, AC ja FL. Voit myös syöttää LMP tai EDD päivämäärän. Kun teet mittauksia järjestelmä laskee keskimääräisen sikiön iän Hadlockin v.1985 julkaistujen taulukoiden perusteella. Kun kaikki neljä mittaa on tallennettu järjestelmä laskee myös sikiön painoarvion.

 

38. Miten voin lähettää sikiön ikä- ja painoarvion tiedot laitteelta?

 

Jos suoritit tutkimuksen aikana sikiön ikä- ja painoarvion, Lumify muodostaa ja tallentaa yhteenvedosta kuvan, joka sisältää mittausten ja laskelmien tulokset. Tämä yhteenvetokuva siirtyy samalla kun lähetät tutkimusta laitteelta.

Puhelinkuvake

Yhteystiedot

Tekninen tuki: 09-6158-0400 #3

Myynti: lumify.scandinavia@philips.com

Osta kannettava Lumify-ultraääni

Erinomainen kuvanlaatu ja kestävyys, järkevä hinta – laadukas käteen sopiva ultraäänilaite.

Soita 09-6158-0400#2 tai ota yhteyttä, niin saat tietää lisää Lumify-ultraäänestä:

Lumify-sovellus

Antureiden vertailu

S4-1
S4-1
Sektori-
anturi
L12-4
L12-4
Lineaari-
anturi
C5-2
C5-2
Konveksi-
anturi
Sovellukset
Vatsa, Echo, FAST, keuhkot, OB/GYN
Keuhkot, MSK, pehmytkudos, pinta, verisuonet
Vatsa, sappirakko, keuhkot, OB/GYN
Kaistanleveys
4–1 MHz
12–4 MHz
5–2 MHz
Kuva-alue
90°
34,5 mm
67,3°
Linssin koko
20,2 mm
34 mm
50 mm (ROC)
Kuvaussyvyys
Enintään 24 cm
Enintään 12 cm
Enintään 30 cm
Kuvantamisominaisuudet
2D, väridoppler, M-Mode-tila, edistyksellinen XRES ja harmoninen kuvantaminen
2D, väridoppler, M-Mode-tila, edistyksellinen XRES ja harmoninen kuvantaminen, SonoCT
2D, väridoppler, M-Mode-tila, edistyksellinen XRES ja harmoninen kuvantaminen, SonoCT

Yhteystiedot

Yhteystiedot

* Tämä kenttä on pakollinen

Yhteystiedot

*
*
*

Yrityksen tiedot

*
*
*
*
*
*
*

Lisätiedot

Tarkentamalla syyn yhteydenottoon, voimme palvella sinua paremmin
*
*