Ymmärrämme, että Philips Respironics V60- ja V60 Plus -ventilaattoreiden korjaus saattaa aiheuttaa haasteita sinulle ja tiimeillesi. Alla on tiedot siitä, mitä on odotettavissa ennen tulossa olevaa korjauskäyntiä ja varsinaisena käyntipäivänä.
Philips Respironics käyttää valtuutettua huoltoa, joka tekee korjauksen laitoksessasi.
Huolto ottaa sinuun yhteyttä käynnin järjestämiseksi paikan päällä. Käynti sovitaan tavallisesti 2–3 viikon päähän puhelusta.
Selvitä puhelua varten V60- / V60 Plus -laitteiden määrä ja seuraavat tiedot:
Voit lisätä edellä mainitut tiedot tähän ladattavaan asiakirjaan.
Kun valmistelet nämä tiedot etukäteen, huolto voi suunnitella korjauskäynnin keston. Jos ventilaattorille on useita korjausmääräyksiä, kyseiset korjaustoimet tehdään samalla käynnillä, jotta ventilaattorin käyttökatko jää mahdollisimman lyhyeksi.
Ota huomioon, että mahdollisia määräaikaishuoltotoimia ei tehdä korjauskäynnillä.
Huollon yhteystiedot on suositeltavaa merkitä muistiin siltä varalta, että laitteiden saatavuus laitoksessasi muuttuu.
Keskustele ensimmäisessä puhelussa huollon kanssa siitä, kuinka monta ventilaattoria on saatavilla laitoksessasi päivää kohti. Huolto selvittää kanssasi, mikä on paras tapa tukea laitostasi. Tee seuraavat toimet ennen sovittua päivää, jotta käynti sujuu tehokkaasti. Sovittujen laitteiden on oltava: Huolto vahvistaa käynnin sovittua alkamispäivää edeltävänä päivänä. Sairaalan vastuu Huollon vastuu
Ota yhteys huoltoon, jos laitteiden saatavuus muuttuu.
Jos sovittu korjauskäynti muuttuu tai viivästyy, huolto ottaa sinuun yhteyttä suoraan.
Tarkista uusimmat tiedot jatkossakin sivustostamme tai ota yhteys Philipsin paikalliseen myyntiedustajaan, jos sinulla on kysyttävää.
You are about to visit a Philips global content page
Continue