Philips Respironics
V60- ja V60 Plus -ventilaattorit

Tärkeitä tietoja korjauskäynnistä

V60 Plus

Ymmärrämme, että Philips Respironics V60- ja V60 Plus -ventilaattoreiden korjaus saattaa aiheuttaa haasteita sinulle ja tiimeillesi. Alla on tiedot siitä, mitä on odotettavissa ennen tulossa olevaa korjauskäyntiä ja varsinaisena käyntipäivänä.

Kuvake Puhelin

Vaihe 1:

Korjauksen aloittaminen

 

Philips Respironics käyttää valtuutettua huoltoa, joka tekee korjauksen laitoksessasi.

Kuvake Asiakirja

Vaihe 2:

Tietojen kerääminen ennen korjauskäynnin sopimista

 

Huolto ottaa sinuun yhteyttä käynnin järjestämiseksi paikan päällä. Käynti sovitaan tavallisesti 2–3 viikon päähän puhelusta.


Selvitä puhelua varten V60- / V60 Plus -laitteiden määrä ja seuraavat tiedot:

 

  • laitteiden sarjanumerot
  • laitteiden sijainnin osoite
  • onko laite käytössä vai poistettu käytöstä
  • kaikki kyseisten laitteiden avoimet korjausmääräykset (Field Correction Order, FCO), jos tiedossa.


Voit lisätä edellä mainitut tiedot tähän ladattavaan asiakirjaan.


Kun valmistelet nämä tiedot etukäteen, huolto voi suunnitella korjauskäynnin keston. Jos ventilaattorille on useita korjausmääräyksiä, kyseiset korjaustoimet tehdään samalla käynnillä, jotta ventilaattorin käyttökatko jää mahdollisimman lyhyeksi.


Ota huomioon, että mahdollisia määräaikaishuoltotoimia ei tehdä korjauskäynnillä.


Huollon yhteystiedot on suositeltavaa merkitä muistiin siltä varalta, että laitteiden saatavuus laitoksessasi muuttuu.

Kuvake Tehtäväluettelo

Vaihe 3:

Valmistautuminen korjauskäyntiin

 

Keskustele ensimmäisessä puhelussa huollon kanssa siitä, kuinka monta ventilaattoria on saatavilla laitoksessasi päivää kohti. Huolto selvittää kanssasi, mikä on paras tapa tukea laitostasi.

Tee seuraavat toimet ennen sovittua päivää, jotta käynti sujuu tehokkaasti. Sovittujen laitteiden on oltava:

 

  • saatavilla paikassa, jossa korjaus voidaan tehdä (ja jossa on määritetty työtila)
  • puhdistettuja/desinfioituja.

Huolto vahvistaa käynnin sovittua alkamispäivää edeltävänä päivänä.

 

Sairaalan vastuu
Ota yhteys huoltoon, jos laitteiden saatavuus muuttuu. 

 

Huollon vastuu
Jos sovittu korjauskäynti muuttuu tai viivästyy, huolto ottaa sinuun yhteyttä suoraan.

Tarkista uusimmat tiedot jatkossakin sivustostamme tai ota yhteys Philipsin paikalliseen myyntiedustajaan, jos sinulla on kysyttävää.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.