Philipsin lääkinnällisen laitteen turvallisuusilmoitus

Tukea kaikissa vaiheissa

Tietoa siitä, kuinka käsittelemme turvallisuusilmoituksen ja mitä on odotettavissa

Potilaan ja lääkärin kuvake

Ymmärrämme, että uutisten odottaminen siitä, milloin ja kuinka laitteesi korjataan tai vaihdetaan, voi olla turhauttavaa.

Sillä aikaa kun työskentelemme yritysasiakkaidemme kanssa saattaaksemme korvaavia laitteita potilaiden saataville mahdollisimman pian, haluamme, että saat tietoa korjausprosessista ja että voit käyttää uutta laitettasi itsevarmasti.

Lisätietoja aiheesta ja turvallisuusilmoitus (FSN 2021-05-A ja FSN 2021-06-A) ovat luettavissa osoitteessa philips.com/src-update.

Lääkäri puhuu lääkärille
Ei rekisteröity kuvake

1. Laitteen rekisteröinti

Kuluttajien terveystuotekumppanit ja -jakelijat rekisteröivät muutostöiden alaiset laitteet suoraan Philipsille korjausta varten.

Vaikka potilailta ei vaadita laitteidensa rekisteröimistä, voit tarkistaa, koskeeko ongelma laitettasi. Jos löydät laitteesi luettelosta, sinun tulisi keskustella lääkärisi kanssa hoitosi jatkosta.

Lääkäri puhuu lääkärin matkapuhelimelle
DME-vastaava kuvake

2. Tilauksesi käsittely

Alamme käsitellä korvaavan laitteen tilaustasi, kun:
 

  1. Kotihoidontarjoajasi rekisteröi laitteesi
  2. Laite tulee saataville 


Kun kotihoidontarjoajasi saa laitteen Philipsiltä, he ottavat sinuun suoraan yhteyttä. Sinun ei tarvitse tehdä tässä vaiheessa muuta.

Lääkäri puhuu potilasparille
Lääkäri puhuu potilasparin matkapuhelimelle
Potilaan priorisointikuvake

3. Ajantasainen tieto

Jos haluat nähdä uusimmat tiedot ja päivitykset, käy sosiaalisen median kanavillamme tai lue UKK-osiomme napsauttamalla alla olevaa linkkiä.

Laitteen vaihtotoimituskuvake

4. Korvaavan laitteen toimitus

Kun saat korjatun laitteesi, kotihoidontarjoajasi toimittaa sinulle kahdet tärkeät ohjeet:

 

  1. Ohjeet laitteen määrittämiseen
  2. Ohjeet nykyisten osien puhdistamiseen

Laitteen palautuskuvake

5. Muutostöiden alaisen laitteesi palautus

Palautettu laite korjataan toista potilasta varten korjausprosessin aikana.

Puhu kuvake

Koordinoi palautus kotihoidontarjoajasi kanssa

Ei kuvaketta

Sinun ei tarvitse palauttaa meille tarvikkeitasi. Sinun tulee säilyttää ne itselläsi ja puhdistaa ne korjatun laitteesi kanssa käyttöä varten. Noudata kotihoidontarjoajaltasi saamiasi ohjeita koskien tarvikkeiden kunnossapitoa.

Arvostamme yhteistyötäsi tässä asiassa.

Henkilö tietokoneella puhumassa lääkärin matkapuhelimelle
Puhelin kuvake

Tarvitsetko lisäapua?

Keskustele edustajan kanssa soittamalla kansainväliseen puhelinkeskukseemme.

Henkilö tietokoneella puhumassa lääkärille

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.