Ymmärrämme, että uutisten odottaminen siitä, milloin ja kuinka laitteesi korjataan tai vaihdetaan, voi olla turhauttavaa.
Sillä aikaa kun työskentelemme yritysasiakkaidemme kanssa saattaaksemme korvaavia laitteita potilaiden saataville mahdollisimman pian, haluamme, että saat tietoa korjausprosessista ja että voit käyttää uutta laitettasi itsevarmasti.
Lisätietoja aiheesta ja turvallisuusilmoitus (FSN 2021-05-A ja FSN 2021-06-A) ovat luettavissa osoitteessa philips.com/src-update.
Kuluttajien terveystuotekumppanit ja -jakelijat rekisteröivät muutostöiden alaiset laitteet suoraan Philipsille korjausta varten.
Vaikka potilailta ei vaadita laitteidensa rekisteröimistä, voit tarkistaa, koskeeko ongelma laitettasi. Jos löydät laitteesi luettelosta, sinun tulisi keskustella lääkärisi kanssa hoitosi jatkosta.
Alamme käsitellä korvaavan laitteen tilaustasi, kun:
Kun kotihoidontarjoajasi saa laitteen Philipsiltä, he ottavat sinuun suoraan yhteyttä. Sinun ei tarvitse tehdä tässä vaiheessa muuta.
Jos haluat nähdä uusimmat tiedot ja päivitykset, käy sosiaalisen median kanavillamme tai lue UKK-osiomme napsauttamalla alla olevaa linkkiä.
Kun saat korjatun laitteesi, kotihoidontarjoajasi toimittaa sinulle kahdet tärkeät ohjeet:
Palautettu laite korjataan toista potilasta varten korjausprosessin aikana.
Arvostamme yhteistyötäsi tässä asiassa.
Keskustele edustajan kanssa soittamalla kansainväliseen puhelinkeskukseemme.