Uutiskeskus

marraskuuta 16, 2016

Suositun DiamondClean-sarjan uusi väri on ruusukulta

Philips Sonicare lanseeraa uuden värin suositussa DiamondClean-sarjassaan, jonka sähköhammasharjat on ehditty palkita jo useita kertoja: esimerkiksi DiamondClean Black voitti arvostetun kansainvälisen iF Product Design Awards ‑designpalkinnon vuonna 2014 ja DiamondClean White on saanut Reddot Design Award, Spark Product Award ja Good Design Award ‑palkinnot. Nyt sarjassa lanseerataan viides väri: Rose Gold.

 

DiamondClean on ehdottomasti suosituin ja ylellisin Philips Sonicare ‑sähköhammasharja. Ainutlaatuisen Sonicare-teknologian tiheät pyyhkivät liikkeet ohjaavat hammastahnaa ja vettä sisältävän suihkun hammasväleihin ja ienrajaan, mikä puhdistaa koko suun hellävaraisesti ja tehokkaasti. Patentoidun teknologian ja timantin muotoisen harjaspään yhdistelmä myös kiillottaa ja puhdistaa hampaista tehokkaasti värjäytymät. Kliinisissä testeissä on osoitettu, että hampaista tulee näkyvästi valkoisemmat jo viikossa.

 

Sähköhammasharja puhdistaa hampaat tavallista hammasharjaa tarkemmin ja poistaa huomattavasti enemmän plakkia. Vaikka hammaslääkäriliitto suosittelee sähköhammasharjan käyttöä, edelleen vain suhteellisen harvat noudattavat suositusta. Philipsin ja Kantar Sifon tutkimuksessa sähköhammasharjaa käytti 46 % ihmisistä.[1] Aiempien vuosien tapaan tutkimus osoittaa, että sähköhammasharjan käyttäjät ovat tyytyväisempiä suunterveyteensä kuin tavallisen hammasharjan käyttäjät. Lisäksi sähköhammasharjan käyttäjien ikenet vuotavat verta harvemmin ja he ovat yleisesti ottaen tietoisempia suunterveyden ja yleisterveyden välisestä yhteydestä.

 

Suositussa sarjassa lanseerataan nyt viides väri: ruusukultaiset Sonicare DiamondClean
-sähköhammasharjat saapuvat myymälöihin ja verkkokauppoihin lokakuussa 2016. Suositushinta on 1999 kr.

 

[1] Kantar Sifo toteutti suunterveysbarometrin Philips Sonicaren toimeksiannosta kesäkuussa 2016. Osallistujat tulivat Kantar Sifon sattumanvaraisesti valitusta web-paneelista, johon kuuluu noin 100 000 ihmistä. Tutkimukseen osallistui 1000 iältään 18–65-vuotiasta ruotsalaista (505 miestä ja 495 naista).

Tietoa Royal Philipsistä

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) är ett ledande företag med högteknologiska produkter och tjänster inom hälsa och sjukvård. Fokus är att förbättra människors hälsa och att möjliggöra bättre resultat över hela hälsokedjan från en hälsosam livsstil och förebyggande, till diagnos, behandling och vård i hemmet. Philips avancerade teknik i kombination med kliniska kompetens såväl som konsumentinsikter gör det möjligt att leverera integrerade helhetslösningar. Philips är ledande inom bilddiagnostik, behandling via avancerad bildvisualisering, patientmonitorering, e-hälsa och informationsteknologi, såväl som inom personlig hälsa och vård i hemmet. Philips, med huvudkontor i Holland, hade 2016 en försäljning på 17,4 miljarder euro inom sin hälsoteknikportfölj och cirka 71 000 anställda med försäljning och tjänster i mer än 100 länder. Nyheter från Philips återfinns på www.philips.se/press.

Näytä lisääNäytä vähemmän

Aiheet

Yhteydet

Lina Faye

Lina Faye

Head of Communications

Tel: +46 708 32 21 37

Mediaresurssit

Jaa sosiaalisessa mediassa