Suositun DiamondClean-sarjan uusi väri on ruusukulta

16 marraskuu, 2016

Philips Sonicare lanseeraa uuden värin suositussa DiamondClean-sarjassaan, jonka sähköhammasharjat on ehditty palkita jo useita kertoja: esimerkiksi DiamondClean Black voitti arvostetun kansainvälisen iF Product Design Awards ‑designpalkinnon vuonna 2014 ja DiamondClean White on saanut Reddot Design Award, Spark Product Award ja Good Design Award ‑palkinnot. Nyt sarjassa lanseerataan viides väri: Rose Gold.

DiamondClean on ehdottomasti suosituin ja ylellisin Philips Sonicare ‑sähköhammasharja. Ainutlaatuisen Sonicare-teknologian tiheät pyyhkivät liikkeet ohjaavat hammastahnaa ja vettä sisältävän suihkun hammasväleihin ja ienrajaan, mikä puhdistaa koko suun hellävaraisesti ja tehokkaasti. Patentoidun teknologian ja timantin muotoisen harjaspään yhdistelmä myös kiillottaa ja puhdistaa hampaista tehokkaasti värjäytymät. Kliinisissä testeissä on osoitettu, että hampaista tulee näkyvästi valkoisemmat jo viikossa.

Sähköhammasharja puhdistaa hampaat tavallista hammasharjaa tarkemmin ja poistaa huomattavasti enemmän plakkia. Vaikka hammaslääkäriliitto suosittelee sähköhammasharjan käyttöä, edelleen vain suhteellisen harvat noudattavat suositusta. Philipsin ja Kantar Sifon tutkimuksessa sähköhammasharjaa käytti 46 % ihmisistä.[1] Aiempien vuosien tapaan tutkimus osoittaa, että sähköhammasharjan käyttäjät ovat tyytyväisempiä suunterveyteensä kuin tavallisen hammasharjan käyttäjät. Lisäksi sähköhammasharjan käyttäjien ikenet vuotavat verta harvemmin ja he ovat yleisesti ottaen tietoisempia suunterveyden ja yleisterveyden välisestä yhteydestä.

Suositussa sarjassa lanseerataan nyt viides väri: ruusukultaiset Sonicare DiamondClean
-sähköhammasharjat saapuvat myymälöihin ja verkkokauppoihin lokakuussa 2016. Suositushinta on 1999 kr.

[1] Kantar Sifo toteutti suunterveysbarometrin Philips Sonicaren toimeksiannosta kesäkuussa 2016. Osallistujat tulivat Kantar Sifon sattumanvaraisesti valitusta web-paneelista, johon kuuluu noin 100 000 ihmistä. Tutkimukseen osallistui 1000 iältään 18–65-vuotiasta ruotsalaista (505 miestä ja 495 naista).

Download image

Philips Sonicare
Linda Hjorth
Pohjoismaiden markkinointipäällikkö, Philips Sonicare
Puhelin: +46 708 32 20 86

linda.hjorth@philips.com

Tietoa Royal Philipsistä

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) on terveyden ja hyvinvoinnin alalla toimiva yritys, joka keskittyy parantamaan ihmisten elämänlaatua ja mahdollistaa paremman lopputuleman läpi koko hoitoketjun; sairauksien ennaltaehkäisystä
diagnoosiin, hoitoon ja kotona tapahtuvaan seurantaan.  Philips on johtavassa asemassa kuvantamisdiagnostiikan, potilasvalvontaratkaisuiden, eHealthin ja informaatioteknologian, kuten myös henkilökohtaisen terveyden ja kotisairaanhoidon saralla. Yhtiön pääkonttori on Alankomaissa. Vuonna 2015 Philipsin palveluksessa työskenteli noin 70 000 henkilöä ja sen myynti oli 16,8 miljardia euroa. Yhtiöllä on myyntiä ja palveluita nykyisin yli 100 maassa. Philipsin uutisia on osoitteessa www.philips.fi/uutiset.