• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Toimiiko SmartPro-pölynimuri ilman verkkoyhteyttä?

    Julkaistu 2021-07-04

    Jos haluat käyttää Philips SmartPro -robottipölynimuria ilman Wi-Fi- tai internet-yhteyttä, tutustu alla oleviin lisätietoihin.

    Philips SmartPro -robottipölynimurin käyttäminen ilman Wi-Fi- tai internet-yhteyttä

    Philips-robottipölynimuria voi käyttää ilman sovellusta ja/tai ilman verkkoyhteyttä. Voit käynnistää automaattisen imuroinnin painamalla Philips-robottipölynimurin yläosassa olevaa painiketta.

    Ilman sovellusta et voi käyttää Philips-robottipölynimurin lisätoimintoja, kuten imuroinnin ajoitusta ja etäohjausta, etkä saa käyttöösi lisätietoja imurointikerroista, imurointireiteistä ja huoltotarpeesta.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: FC8832/01 .

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.