United States (English)
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Verkkokaupan tuki

    Seuraa tilauksiasi ja katso vastauksia Philips.com-ostoksia koskeviin kysymyksiin

    Philipsin verkkokauppa

    Oletko jo tehnyt tilauksen?

    Tavallisimmat kysymykset

    Top 5 -kysymykset
    Mistä voin tarkistaa tilaukseni tilan?

    Näet tilauksesi tilan klikkaamalla seuraavaa linkkiä: Syötä tilauksesi numero sekä sähköpostiosoitteesi ja paina "Etsi tilaus".

     

    Aiheeseen liityviä kysymyksiä: 

    -Kuinka voin jäljittää tilaukseni?

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Mitä toimitusvaihtoehtoja on saatavilla?

    Kassalla näet tilauksesi käytettävissä olevat toimitusvaihtoehdot. ​

     

    Huom:​

     

    • Toimitusvaihtoehdot vaihtelevat tuotteittain. Kaikki vaihtoehdot eivät välttämättä ole saatavilla kaikille tuotteille.​
    • Arvioitu toimitusaika on ilmoitettu, mutta se voi muuttua odottamattomien olosuhteiden vuoksi.​
    • Alle 30 euron tilauksiin sovelletaan toimituskuluja*.

    Laivameklari

    Toimitusaika

    hinta

    Pe fragt

    FedEx Normaali kotiinkuljetus​

    3-6 työpäivinä​

    € 5.99​

    € 30

    FedEx Pikakuljetus kotiin*​

    1-2 työpäivinä​

    € 6.99​

       -  

    PostNL (kirjekuoren lähetys)​

    5-7 työpäivinä​

    € 1.99​

    € 30

    *Pikatoimitus on saatavilla lisämaksusta, eikä se sisälly ilmaiseen toimitustarjoukseen.​

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Kuinka voin maksaa?

    Philipsin verkkokauppa hyväksyy seuraavat maksutavat: Debit- ja Credit-kortit (Visa ja MasterCard), PayPal:in sekä Klarna-laskun. Mihinkään maksutapaan ei sisälly lisäveloituksia.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Maksuni ei onnistunut

    Välttääksesi maksun epäonnistumisen, suosittelemme käyttämään tilausosoitteena samaa osoitetta, jonka olette ilmoittaneet omalle pankillenne. Tarkistathan myös, että maksukorttisi ei ole vanhentunut ja että kortilla on tarpeeksi katetta ostoksen tekemiseen. Selaushistorian ja evästeiden poistamisesta saattaa olla apua ennen uuden tilauksen tekemistä. Voitte yrittää tehdä tilauksen myös valitsemalla toisen maksutavan. Mikäli häiriö jatkuu, olethan yhteydessä pankkiisi tai kortin myöntäjään.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Mitkä ovat palautusehdot?

    Etkö ole täysin tyytyväinen ostokseesi? Ei huolta. Voit palauttaa ostoksesi 30 päivän ajan. Palautettavan tuotteen tulee olla puhdas sekä kaikkien osien tulee olla mukana alkuperäispakkauksessa.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Tilaaminen

    Tilauksen tekeminen

    Kuinka tilaan tuotteen?

    Noudata seuraavia ohjeita tuotteen tilaamiseksi:

    1. Lisää tuote ostoskoriin painamalla oranssia painiketta "Lisää ostoskoriin".

    2. Mikäli olet kirjautunut sisään tilillesi, voit jatkaa suoraan tilaukseesi. Jos et ole kirjautunut sisään, voit kirjautua Philipsin verkkokauppa -tiliisi, luoda uuden tilin tai jatkaa ostosten tekoa vierailijana. 

    3. Voit valita kahdesta toimitusvaihtoehdosta: FedEx toimittaa tilauksen antamaasi osoitteeseen tai voit noutaa sen lähimmästä FedEx:n noutopisteestä. 

    4. Valitse itsellesi sopiva maksutapa. 

    5. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi. 

    6. Kun tilauksesi on lähetetty, saat tilauksesi Track&Trace seurantanumeron sähköpostiisi tai tekstiviestillä.

     

    Aiheeseen liittyviä kysymyksiä:

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Muuta tai peruuta tilaus

    Kuinka voin peruuttaa tilaukseni?

    Varmistaaksemme, että saat tilauksesi mahdollisimman nopeasti, se käsitellään ja lähetetään automaattisesti. Tämän vuoksi peruuttaminen ei ole mahdollista tilauksen tekemisen ja toimituksen välisenä aikana.

    Voitte kuitenkin kieltäytyä vastaanottamasta lähetystä, jolloin se palautuu veloituksetta meille. Mikäli haluat palauttaa vastaanotetun tilauksen, katso ohjeet aiheeseen liittyvästä artikkelista.

     

    Aiheeseen liittyviä kysymyksiä: 

    -Kuinka voin palauttaa tuotteen?

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Kuinka voin muuttaa tilausosoitteeni?

    Tilausosoitteen muuttaminen ei kaikissa tapauksissa ole mahdollista. Suosittelemme sinua odottamaan, kunnes tilaus on lähetetty ja saat tilauksesi seurantanumeron. Sen avulla voit olla yhteydessä FedEx:ään ja selvittää onko tilausosoitteen muuttaminen mahdollista. Sinua saatetaan pyytää luomaan tili FedEx:lle. Huomaathan, että Philips Asiakaspalvelu ei voi tehdä muutoksia tilausosoitteeseen.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Tilauksen tila

    Tilaukseni on peruutettu automaattisesti

    Joissain tapauksissa saatamme joutua peruuttamaan tehdyn tilauksen. Yleisin syy peruutukselle on, että tuote on loppunut varastoltamme. Tässä tapauksessa saat asiasta tiedon sähköpostiisi. Suosittelemme teitä tekemään uuden tilauksen samalle tai vastaavalle tuotteelle, tai tilaamaan toisen tuotteen. Mikäli tuote on loppunut varastostamme, sen tilaaminen ei aina ole mahdollista. Mikäli tuote on ehditty veloittaa, saat hyvityksen automaattisesti. Pahoittelemme tilannetta.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Mistä voin tarkistaa tilaukseni tilan?

    Näet tilauksesi tilan klikkaamalla seuraavaa linkkiä: Syötä tilauksesi numero sekä sähköpostiosoitteesi ja paina "Etsi tilaus".

     

    Aiheeseen liityviä kysymyksiä: 

    -Kuinka voin jäljittää tilaukseni?

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Varaston tila

    Onko valitsemaani tuotetta varastossa?

    Varastossa olevat tuotteet on merkitty vihreällä "Varastossa" tekstillä sekä oranssilla "Lisää ostoskoriin" painikkeella. Tuotteet, joita ei ole tällä hetkellä saatavilla, on merkitty punaisella "Ei saatavilla" tekstillä eikä niitä voi lisätä ostoskoriin. Ei saatavilla olevaa tuotetta ei ole mahdollista tilata.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Toimitus

    Toimitusajat

    Milloin tilaukseni toimitetaan?

    Varastossa olevat tuotteet toimitetaan 4-5 työpäivän kuluessa.

    Jotkin tuotteet saattavat saapua erikseen. 

    Toimitusajat ovat arvioita. Ne voivat vaihdella valitun toimitusvaihtoehdon tai odottamattomien olosuhteiden mukaan.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Lähetysseuranta

    Kuinka voin seurata tilaustani?

    Kun tilauksenne on lähetetty, tulet saamaan Track&Trace seurantanumeron sähköpostiisi. Tällä numerolla voit jäljittää tilauksesi. Huomioithan, että saatat saada useampia seurantanumeroita, mikäli tilauksesi on lähetetty useammassa osassa.

    Mikäli et ole kotona paikalla vastaanottamassa tilaustasi, se saatetaan toimittaa lähimpään FedEx:n noutopisteeseen. FedEx ilmoittaa sinulle kirjeellä, tekstiviestillä tai sähköpostilla noutopisteen, josta voit noutaa tilauksen.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Vastaanotin vain osan tilauksestani

    Mikäli olet tilannut useampia tuotteita, ne saatetaan lähettää erillisinä lähetyksinä. Tarkistathan tilausvahvistuksestasi Track&Trace seurantanumerot lähetyksille. Vaihtoehtoisesti voit odottaa 2-3 päivää, jolloin kaikkien lähetysten tulisi ehtiä perille. Mikäli et tästä huolimatta saa tilaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Toimitusvaihtoehdot

    Mitä toimitusvaihtoehtoja on saatavilla?

    Kassalla näet tilauksesi käytettävissä olevat toimitusvaihtoehdot. ​

     

    Huom:​

     

    • Toimitusvaihtoehdot vaihtelevat tuotteittain. Kaikki vaihtoehdot eivät välttämättä ole saatavilla kaikille tuotteille.​
    • Arvioitu toimitusaika on ilmoitettu, mutta se voi muuttua odottamattomien olosuhteiden vuoksi.​
    • Alle 30 euron tilauksiin sovelletaan toimituskuluja*.

    Laivameklari

    Toimitusaika

    hinta

    Pe fragt

    FedEx Normaali kotiinkuljetus​

    3-6 työpäivinä​

    € 5.99​

    € 30

    FedEx Pikakuljetus kotiin*​

    1-2 työpäivinä​

    € 6.99​

       -  

    PostNL (kirjekuoren lähetys)​

    5-7 työpäivinä​

    € 1.99​

    € 30

    *Pikatoimitus on saatavilla lisämaksusta, eikä se sisälly ilmaiseen toimitustarjoukseen.​

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Minne voitte toimittaa?

    Valitettavasti emme voi toimittaa Suomen.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Mikä toimitusvaihtoehto minun kannattaa valita?

    Philips tarjoaa mahdollisuuksien mukaan budjettiisi ja vaatimuksiisi sopivia toimitusvaihtoehtoja ja varmistaa samalla, että tuotteesi saapuvat täsmällisesti ja turvallisesti.

    Huomaa, että jonkun on oltava toimitusosoitteessa vastaanottamassa lähettien kuljettamia toimituksia. Jos et ole paikalla arvioituna toimituspäivänä, on ehkä syytä valita FedEx -toimitus ja noutaa toimitus lähelläsi olevasta pisteestä.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Maksaminen

    Maksuvaihtoehdot

    Kuinka voin maksaa?

    Philipsin verkkokauppa hyväksyy seuraavat maksutavat: Debit- ja Credit-kortit (Visa ja MasterCard), PayPal:in sekä Klarna-laskun. Mihinkään maksutapaan ei sisälly lisäveloituksia.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Alennuskoodit

    Kuinka voin käyttää alennuskoodini?

    Voit käyttää alennuskoodin syöttämällä sen kohtaan "Anna alennuskoodi" ja painalla sen jälkeen viereistä "Käytä" painiketta. Voit käyttää ainoastaan yhden alennuskoodin tilausta tehdessäsi. Jotkin alennuskoodit eivät välttämättä koske kaikkia tuotekategorioita tai jo alennettuja tuotteita.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Mitä teen jos saan virheilmoituksen alennuskoodia käyttäessäni?

    Varmista, että käytät etusetelikoodia etusetelin käyttöehtojen mukaisesti. Kampanjakoodin mahdolliset isot ja pienet kirjaimet sekä viivat (-) tai muut erikoismerkit on huomioitava, ja ne ovat osa kampanjakoodia.

    voucher

    Jos olet kokeillut kaikkea, mutta kampanjakoodisi ei toimi, ota meihin yhteyttä. Autamme sinua mielellämme.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Maksuvirheet

    Maksuni ei onnistunut

    Välttääksesi maksun epäonnistumisen, suosittelemme käyttämään tilausosoitteena samaa osoitetta, jonka olette ilmoittaneet omalle pankillenne. Tarkistathan myös, että maksukorttisi ei ole vanhentunut ja että kortilla on tarpeeksi katetta ostoksen tekemiseen. Selaushistorian ja evästeiden poistamisesta saattaa olla apua ennen uuden tilauksen tekemistä. Voitte yrittää tehdä tilauksen myös valitsemalla toisen maksutavan. Mikäli häiriö jatkuu, olethan yhteydessä pankkiisi tai kortin myöntäjään.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Laskut

    Kuinka voin ladata tilausvahvistukseni?

    Saat laskun sähköpostitse 1–2 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Huomaa, että saatat saada erilliset laskut, jos tilauksessasi on useita tuotteita eri myyjiltä.
    Kahvi-, ilmanpuhdistus-, keittiökone-, vaatteiden hoito- ja lattianhoitotuotteet: ellet ole saanut laskuasi sähköpostitse 1–2 arkipäivän kuluessa tilauksesta, ota meihin yhteyttä.

     

    Kauneus- ja terveys-, äitiys- ja lastenhoito- ja suunhoitotuotteet: heti kun lasku on saatavilla, voit ladata sen Philips Shop -tilisi kautta. Kirjautuminen Napsauta Näytä tilaushistoria. Valitse tilauksen numero ja lataa lasku napsauttamalla sitä.


    Haluatko nähdä laskusi ilman verkkokauppatiliä? Syötä sähköpostiosoitteesi ja tilauksen numero tähän. Napsauta sitten oikealla olevaa painiketta ja lataa lasku.

    Invoices

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Klarna Maksuvaihtoehdot

    Tietoa Klarnasta

    Klarna perustettiin Tukholmassa, Ruotsissa, ja se on yksi Euroopan johtavista vaihtoehtoisista maksupalveluntarjoajista. Klarnan visiona on tehdä ostosten tekemisestä sujuvaa ja tuottaa lisäarvoa kuluttajille ja vähittäiskauppiaille ainutlaatuisilla maksuvaihtoehdoilla ja erinomaisella asiakaskokemuksella.

    Klarna-maksuvaihtoehto valittavissa Philipsin kassalla:

    Maksa 30 päivässä: Voit : Jossa voit valita maksun lykkäämisen jopa 30 päivällä ilman lisäkustannuksia.

    Koroton rahoitus: Maksa 3-36 kuukausierässä ylitöitä, 0 % korkoa, maksuja tai lisäkustannuksia.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Klarna Osta nyt, maksa 30 päivässä

    Tämä maksutapa voidaan valita Philipsin kassalla yhdeksi käytettävissä olevista maksuvaihtoehdoista.

    Varmista, että kassalla antamasi henkilötiedot vastaavat Suomen pankkitiliisi liitettyjä tietoja (esim. koko nimi, laskutusosoite). Klarna tekee pehmeän tarkistuksen, joka ei vaikuta luottoluokitukseesi.

    Kun Klarna on hyväksynyt maksupyyntösi, saat Klarnalta sähköpostiviestin, jossa on maksuohjeet. Sen jälkeen sinulla on 30 päivää aikaa suorittaa maksu verkossa ilman lisäkustannuksia. 

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Klarna Koroton rahoitus

    Tämä maksutapa voidaan valita Philipsin kassalla yhdeksi käytettävissä olevista maksuvaihtoehdoista.

    Varmista, että kassalla antamasi henkilötiedot vastaavat Suomen pankkitiliisi liitettyjä tietoja (esim. koko nimi, laskutusosoite). 

    Klarna tarkistaa luottokelpoisuuden paikan päällä. Kun Klarna on hyväksynyt maksupyyntösi, ensimmäinen erä maksetaan tililtäsi. Tämän jälkeen saat Klarnalta sähköpostiviestin, jossa on maksuohjeet. 

    Kaikille yli 3 kuukautta kestäville hakemuksille tehdään täydellinen luottokelpoisuuden tarkistus. Maksujen laiminlyönnillä voi olla vakavia seurauksia sinulle. Luottoluokituksesi voi heikentyä, mikä vaikeuttaa tai kallistaa luoton saamista tulevaisuudessa.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Klarna Paymentsin oikeudelliset ehdot

    Philips on luotonvälittäjä eikä lainanantaja, ja luottoa tarjoaa Klarna Bank AB, joka on Ruotsin finanssivalvontaviranomaisen hyväksymä ja sääntelemä. Philips ei saa palkkioita siitä, että se esittelee asiakkaat Klarna Bank AB:lle. Huomaa, että Klarna on riippumaton maksuyritys, eikä Philips voi vaikuttaa siihen, hyväksytäänkö maksusi Klarnalla vai ei. Tarjotut maksutavat ovat käytettävissä vain, jos luottokelpoisuusarviointi on positiivinen.


    Luotto/lainat riippuvat statuksesta ja kelpoisuudesta. Rajoitettu 18 vuotta täyttäneille Suomessa vakinaisesti asuville henkilöille. Kaikista yli 3 kuukautta kestävistä hakemuksista tehdään täydellinen luottotietojen tarkastus. Maksujen laiminlyönnillä voi olla vakavia seurauksia. Luottoluokituksesi voi heikentyä, mikä vaikeuttaa tai kallistaa luoton saamista tulevaisuudessa.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Palautukset

    Palautukset

    Palauta kauneus- ja terveys-, äitiys- ja lastenhoito- tai suunhoitotuote

    Voit palauttaa tuotteen maksutta 30 päivän kuluessa sen hankkimisesta. Seuraa palautettaviin tuotteisiin sovellettavaa prosessia 


    Luo palautustarra täällä.


    1. Kirjoita tilauksen numero (alkaa numerolla 440) ja sähköpostiosoitteesi. Älä käytä välilyöntejä. Rekisteröidyt käyttäjät voivat sen sijaan kirjautua sisään ja etsiä palautettavat tuotteet tilaushistoriasta.
    2. Laita valintamerkki palautettavien tuotteiden viereen ja paina sivun alaosassa olevaa sinistä Palauta tuotteita -painiketta. Joissakin tapauksissa voit ehkä palauttaa vain yhden tuotteen kerrallaan. Toista nämä vaiheet tarvittaessa ja luo useampia palautustarroja.
    3. Valitse, haluatko vaihtaa tuotteen vai saada rahasi takaisin. Kerro palautuksen syy. Voit sitten ladata palautustarran.
    4. Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen laatikkoon ja kiinnitä siihen toimitustarra, niin voit palauttaa tuotteet maksutta. Voit joko viedä laatikon valitsemaasi FedEx:n noutopisteeseen tai ottaa yhteyttä FedEx:ään ja sopia sen nouto.
    5. Kun olemme vastaanottaneet pakettisi, sinulle lähetetään sähköpostivahvistus.
    6. Saat rahasi takaisin 10 arkipäivän kuluessa. Huomaa: palautamme kyseisen tuotteen ostohinnan asiaankuuluvan osuuden sekä maksamasi toimituskulut. Varmista, että palautat kaikki alkuperäiset osat. 


    Saitko virheilmoituksen, kun yritit luoda palautustarraa? Ota meihin yhteyttä.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Palauta kahvi-, ilmanpuhdistus-, keittiökone-, vaatteiden hoito- tai lattianhoitotuote

    Voit palauttaa tuotteesi ilmaiseksi 30 päivän sisällä ostosta. Noudata palautettavaan tuotteeseen soveltuvaa prosessia.


    Luo palautustarra napsauttamalla tästä.


    1. Syötä tilausnumerosi (joka alkaa 440), laskun päivämäärä ja tilaukseen sisältyvä postinumero.
    2. Valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa, ja ilmoita palautuksen syy, paina sitten sinistä "Jatka" -painiketta.Joissakin tapauksissa palautusta ei voida käsitellä tällä menetelmällä, ja kerromme sinulle, miten voit ottaa meihin yhteyttä palautuksen hallitsemiseksi.
    3. Vahvista seuraavaksi palautustarraan sisällytettävät tiedot ja lisää sähköpostiosoitteesi.
    4. Tarkista ja vahvista, että kaikki palautuspyynnössäsi olevat tiedot ovat oikein. Kun vahvistus on tehty, lähetämme palautustarran annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tarkista roskapostikansio, jos et saa tarraa.
    Valmistele palautus pakkaamalla tuotteesi turvallisesti ja kiinnittämällä lähetysetiketti laatikkoon, jotta voit palauttaa tuotteesi ilmaiseksi alkuperäisessä pakkauksessa. Varmista, että palautat kaikki alkuperäiset osat.
    Kun palautus on valmisteltu, sinun on vietävä laatikko valitsemaasi FedEx-pudotuspaikkaan.
    Voit seurata palautustasi linkin kautta, joka on lähetetty palautustarran mukana tulleessa sähköpostissa. Ilmoitamme sinulle myös sähköpostitse, kun palautusprosessi alkaa lähettämällä sinulle hyvityslaskun.


    Saat hyvityksesi 10 arkipäivän kuluessa palautetun tuotteen vastaanottamisesta.Huomaa, että sinulle palautetaan tuotteen ostohinta vastaava osa sekä mahdolliset maksamasi toimituskulut.


    Saitko virheilmoituksen, kun yritit luoda palautustarraa? Ota meihin yhteyttä.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Mitkä ovat palautusehdot?

    Etkö ole täysin tyytyväinen ostokseesi? Ei huolta. Voit palauttaa ostoksesi 30 päivän ajan. Palautettavan tuotteen tulee olla puhdas sekä kaikkien osien tulee olla mukana alkuperäispakkauksessa.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Miten voin palauttaa vanhan laitteeni ja kierrättää sen?

    Jos olet ostanut uuden elektroniikkalaitteen verkkokaupastamme, voit palauttaa vanhan (samankaltaisen) laitteen meille, jotta voimme kierrättää sen lakisääteisten vaatimusten mukaisesti.

    Voit lähettää vanhan laitteesi meille. Voit tietysti myös jättää laitteesi paikkakuntasi kierrätyskeskukseen. Löydät lähimmän kierrätysaseman täältä.

    Jos haluat palauttaa vanhan laitteesi meille kierrätettäväksi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja noudata heidän ohjeitaan.

    - Tyhjennä ja puhdista laite (poista nesteet ja rasva).
    - Pakkaa vanha laite sopivan kokoiseen tukevaan pahvilaatikkoon tai suljettuun, kestävään pussiin. Varmista, että kaikki irtonaiset osat on kiinnitetty asianmukaisesti, jotta muut tuotteet eivät voi vahingoittua kuljetuksen aikana.

    Huomaa, että paketti on ilmainen vain, jos siinä on Philipsin tarjoama lähetystarra.

    Var denne informasjonen til hjelp?

    Yleistä

    Yleistä

    Mikä on Philips Domestic Appliances?

    Philips Domestic Appliances on yhtiö, joka myy ja tarjoaa kuluttajapalveluita Philipsin tuotteille ja lisävarusteille, joita myydään Philipsin verkkosivustolla ja jotka kuuluvat seuraaviin luokkiin: kahvi, ilmanpuhdistimet, lattianhoito, vaatteiden hoito ja keittiökoneet.

    Oliko tästä tiedosta hyötyä?

    Etkö löydä etsimääsi?

    Ota yhteys tukitiimiin

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.