0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Mitä tehdä, jos Philips-TV menettää verkkoasetukset, kun virta katkaistaan?

    Julkaistu 2019-02-25

    Tilanne

    Ilmenee jokin seuraavista ongelmista:

    ● Kun televisioon kytketään virta, televisiossa aiemmin valitut Wi-Fi-asetukset menetetään. TV:ssä näkyy verkon asennusikkuna, jossa tiedot voidaan määrittää uudelleen.

    ● Televisio ei löydä reitittimiä Wi-Fi-asennuksen aikana.

    Muistilista

    Varmista seuraavat asiat:

    ● Ohjelmisto on ajan tasalla.

    ● TV käynnistyi täysin, ennen kuin avasit Smart TV -käyttöympäristön. Odota aina 5 minuuttia TV:n käynnistämisen jälkeen, ennen kuin yrität käyttää verkkoa.

    Vastaus

    Jos televisio ei avaa Internetiä langattoman yhteyden kautta automaattisesti, kun yhteys on määritetty aiemmin, toimi seuraavasti:

    1. Sammuta televisio ja käynnistä se uudelleen

    • Sammuta televisio

    • Irrota virtajohto pistorasiasta

    • Odota vähintään minuutti (kun LED-valo on sammunut), ennen kuin liität virtajohdon uudelleen

    • Käynnistä televisio uudelleen

    Avaa Smart TV -ympäristö- ja varmista, että Internet-yhteys palautuu.

    2. Nollaa reititin

    Nollaa reititin valmistajan ohjeiden mukaisesti. Tarkista, toistuuko ongelma edelleen.

    3. Tarkista television verkkoasetukset

    Paina television kaukosäätimen Home- tai Settings-painiketta ja valitse:

    Asetukset > [Verkkoasetukset] (Network settings) > [Näytä verkkoasetukset] (View network settings)
    tai
    [Langaton ja verkko] > [Näytä verkkoasetukset]

    Tässä valikossa voi valita seuraavat asetukset:

    • [Verkkotila]: Valittuna tulisi olla [DHCP/auto IP].

    Tämä valinta varmistaa, että televisio päivittää yhteyden automaattisesti, jos reititin muuttaa television IP-osoitetta.

    4. Tarkista reitittimen suojausasetukset

    Reitittimen suojausasetukset voivat estää TV:n yhteyden muodostamisen. Tarkista seuraavat asetukset:

    • Internet-porttien 80 ja 443 on oltava auki

    • Tarkista reitittimen asetus hide/invisible SSID (Piilota/näkymätön SSID). Asetuksen on oltava poissa käytöstä

    Huomautus: Kaikki reitittimet ovat erilaisia. Saat lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta oppaasta tai ottamalla yhteyden reitittimen valmistajaan

    5. Testaa jokin toinen yhteys

    Seuraavalla tavalla voit tarkistaa, menetetäänkö asetukset käytettäessä suoraa Wi-Fi-yhteyttä reitittimeen vai kaikkien Internet-yhteyksien yhteydessä:

    • Luo yhteyspisteverkko älylaitteella
    • Liitä reititin televisioon Ethernet-kaapelilla

    Jos televisio ei tallenna Internet-yhteyden tietoja, ota yhteys Philipsin TV-tukeen.

    Lisätietoja on Philips-televisioiden tukisivustossa.

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 55PUS6272/05 , 65PUS8102/12 , 39PHS4112/12 , 39PHT4112/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 24PFT4022/12 , 32PFT5362/12 , 65PUS7502/12 , 32PHS4032/12 , 24PFT4032/12 , 65PUS6412/12 , 32PHT4032/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 49PUS6482/12 , 43PFS4132/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 49PUS6162/12 , 43PUS6162/12 , 49PFT4132/12 , 43PFT4132/12 , 43PUS6432/12 , 22PFT4232/12 , 32PHT4132/12 , 32PFT4132/12 , 32PHT5302/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 43PUS7202/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 24PFT5231/05 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 32PHS5301/12 , 49PFT5301/12 , 49PFS5301/12 , 43PFT5301/12 , 43PFS5301/12 , 32PHT5301/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 22PFS4031/12 , 49PFS4131/12 , 43PFS4131/12 , 32PHS4131/12 , 32PFS4131/12 , 24PHT4031/12 , 24PHS4031/12 , 22PFT4031/12 , 24PFS5231/12 , 40PFT4101/12 , 65PUS7601/12 , 55PUS6031/12 , 32PFS6402/12 , 75PUS7101/12 , 32PFH4101/88 , 40PFT5501/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 49PUS6101/12 , 43PUT6101/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 48PFT4101/12 , 32PFT4101/12 , 32PHT4101/12 , 40PFH4101/88 , 65PUS6521/12 , 32PFH5501/88 , 40PFT4111/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 32PFT5300/12 , 50PFT5300/12 , 40PFT5300/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT4000/12 , 24PHT5210/12 . Napsauta tätä nähdäksesi lisää tuotenumeroita Napsauta tätä nähdäksesi vähemmän tuotenumeroita

    Usein kysytyt kysymykset

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.