1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Products

    Saat juuri tarvitsemasi tuen
    Etsitkö tiettyyn ongelmaan ratkaisua?

    Yhteys SmartPro-robottipölynimuriin ei toimi kunnolla.

    Jos et voi yhdistää CleanHome+-sovellusta Philips SmartPro -robottipölynimuriin, syitä voi olla useita. Tutustu alla oleviin ohjeisiin.

    Vanhentunut sovellusversio

    Tarkista, että käytössäsi on CleanHome+-sovelluksen uusin versio. Päivitä älypuhelimen tai tabletin sovellus tarvittaessa Google Play Kaupasta tai iOS App Storesta.

    Liian kaukana Wi-Fi-reitittimestä

    Varmista, että Philips SmartPro -robottipölynimuri on riittävän lähellä reititintä, jotta se voi vastaanottaa vahvan Wi-Fi-signaalin.

    Yhteensopimaton Wi-Fi

    Tarkista, että Wi-Fi-reititin on käynnissä ja että se on yhteensopiva. Philips SmartPro -robottipölynimuri voidaan yhdistää 2,4 GHz:n 802.11 b/g/n-verkkoon, mutta ei 5 GHz:n 802.11a-verkkoon.

    Huomautus:

    Voit käynnistää Philips-robottipölynimurin CleanHome+-sovelluksesta. Käynnistä tavallinen imurointi painamalla laitteen yläosassa olevaa virtapainiketta.

    Ratkesiko ongelma? Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.