• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

1
0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    En voi yhdistää Philips-ilmanpuhdistinta sovellukseen

    Julkaistu 25. lokakuuta 2022
    Jos Philips-ilmanpuhdistimen yhdistäminen sovellukseen ei onnistu, löydät lisätietoja seuraavasta artikkelista.

    Laitetta ei ole yhdistetty Wi-Fi-verkkoon oikein

    Philips-ilmanpuhdistimen ja älypuhelimen välinen Wi-Fi-yhdistäminen voi epäonnistua useista syistä. Ratkaise ongelma noudattamalla seuraavia ohjeita:
    1. Varmista, että älypuhelimesi on yhteydessä 2,4 GHz:n Wi-Fi-verkkoon (kodin) eikä 5 GHz:n Wi-Fi-verkkoon tai julkiseen Wi-Fi-verkkoon. Jotta pariliitos onnistuu, suosittelemme, että poistat mobiilidatan käytöstä ennen pariliitosta.
    2. Tarkista, että PHILIPS Setup on älypuhelimen Wi-Fi-luettelossa (alla olevassa kuvassa), kun laite on valmis pariliitokseen (Wi-Fi-merkkivalo vilkkuu oranssina). Jos PHILIPS Setup puuttuu, kyseessä on laitteisto-ongelma. Ota meihin silloin yhteyttä.
    3. Varmista, että älypuhelin on yhdistetty kotisi Wi-Fi-verkkoon, ei PHILIPS Setup -verkkoon. Jos älypuhelimesi on yhteydessä PHILIPS Setup -verkkoon, vaihda älypuhelimen Wi-Fi-yhteys kotisi Wi-Fi-verkkoon pariliitoksen muodostamisen alussa.
    4. Varmista, että seuraavat käyttöoikeudet on myönnetty: Älypuhelimen kamera, sijainti, tallennustila, Bluetooth ja paikallinen verkko.
    5. Tarkista, että Wi-Fi-salasana on oikein. Salasanassa isot ja pienet kirjaimet erotellaan, ja siinä on 63 sanan pituusrajoitus. Erikoismerkkejä ei hyväksytä.
    6. Varmista, että kotisi Wi-Fi-verkon nimi on oikea. Verkon nimen kirjainkoko on merkitsevä.
    7. Poista VPN käytöstä älypuhelimessa, jos käytät sitä.
    8. Jos reititin on määrittänyt sallittujen luetteloon, että pariliitos on estetty, poista reitittimen sallittujen luettelo käytöstä, jotta pariliitos onnistuu.
    9. Älä vie Philips-ilmanpuhdistinta tai älypuhelinta 10 metriä kauemmas reitittimestä. 
    10. Varmista, että sovellus on päivitetty uusimpaan versioon.
    11. Muut elektroniset laitteet, säkenöivä valonlähde tai signaaliasemat saattavat häiritä Wi-Fi-yhteyttä. Varmista, että Philips-ilmanpuhdistin ei ole lähellä tällaisia lähteitä, ja yritä muodostaa ilmanpuhdistimen pariliitos uudelleen Wi-Fi-yhteydellä.


    Jos ongelma ei ratkennut edellä mainituilla ohjeilla, katso lisätietoja Wi-Fi-yhteydestä sovelluksesta tai ota yhteyttä myynnin jälkeisiin palveluihin.
    Älypuhelimien Wi-Fi-luettelo
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.