• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    En voi yhdistää Philips-ilmanpuhdistinta sovellukseen

    Julkaistu 4. joulukuuta 2023
    Jos Philips-ilmanpuhdistimen yhdistäminen sovellukseen ei onnistu, löydät lisätietoja seuraavasta artikkelista.
    Seuraavat tiedot eivät koske mallia AC065x. Jos sinulla on ilmanpuhdistimen malli AC065x, katso osio AC065x ei muodosta yhteyttä sovellukseen.
    Philips-ilmanpuhdistimen ja älypuhelimen välinen Wi-Fi-yhteys voi epäonnistua useista syistä. Ratkaise ongelma noudattamalla seuraavia ohjeita:
    1. Varmista, että älypuhelimesi on yhteydessä 2,4 GHz:n Wi-Fi-verkkoon (kodin) eikä 5 GHz:n Wi-Fi-verkkoon tai julkiseen Wi-Fi-verkkoon. Jotta pariliitos onnistuu, suosittelemme, että poistat mobiilidatan käytöstä ennen pariliitosta.
    2. Tarkista, että PHILIPS Setup on älypuhelimen Wi-Fi-luettelossa (alla olevassa kuvassa), kun laite on valmis pariliitokseen. Jos PHILIPS Setup puuttuu, kyseessä on laitteisto-ongelma. Ota meihin silloin yhteyttä. Lisätietoja laitteen Wi-Fi-merkkivalon tilasta on mallikohtaisessa käyttöoppaassa.
    3. Varmista, että älypuhelin on yhdistetty kotisi Wi-Fi-verkkoon, ei PHILIPS Setup -verkkoon. Jos älypuhelimesi on yhteydessä PHILIPS Setup -verkkoon, vaihda älypuhelimen Wi-Fi-yhteys kotisi Wi-Fi-verkkoon pariliitoksen muodostamisen alussa.
    4. Varmista, että seuraavat käyttöoikeudet on myönnetty: Älypuhelimen kamera, sijainti, tallennustila, Bluetooth ja paikallinen verkko.
    5. Tarkista, että Wi-Fi-salasana on oikein. Salasanan aakkoslaji on merkitsevä, ja siinä on 63 merkin rajoitus. Erikoismerkkejä ei hyväksytä.
    6. Varmista, että kotisi Wi-Fi-verkon nimi on oikea. Verkon nimen kirjainkoko on merkitsevä.
    7. Poista VPN käytöstä älypuhelimessa, jos käytät sitä.
    8. Jos reititin on määrittänyt sallittujen luetteloon, että pariliitos on estetty, poista reitittimen sallittujen luettelo käytöstä, jotta pariliitos onnistuu.
    9. Älä vie Philips-ilmanpuhdistinta tai älypuhelinta 10 metriä kauemmas reitittimestä. 
    10. Varmista, että sovellus on päivitetty uusimpaan versioon.
    11. Muut elektroniset laitteet, säkenöivät valonlähteet tai signaaliasemat saattavat häiritä Wi-Fi-yhteyttä. Varmista, että Philips-ilmanpuhdistin ei ole tällaisen lähteen lähellä, ja yritä muodostaa ilmanpuhdistimen pariliitos uudelleen Wi-Fi-yhteydellä.
    Älypuhelimien Wi-Fi-luettelo
    Seuraavat tiedot koskevat ainoastaan mallia AC0650. Jos sinulla on eri mallinen ilmanpuhdistin, katso edellä oleva luku ”Laitetta ei ole yhdistetty Wi-Fi-verkkoon oikein”.

    Laitetta ei ole yhdistetty Wi-Fi-verkkoon oikein
    AC0650-ilmanpuhdistimen ja älypuhelimen välinen Wi-Fi-yhdistäminen voi epäonnistua useista syistä. Ratkaise ongelma noudattamalla seuraavia ohjeita.
    1. Varmista, että älypuhelimesi on yhteydessä 2,4 GHz:n Wi-Fi-verkkoon (kodin) eikä 5 GHz:n Wi-Fi-verkkoon tai julkiseen Wi-Fi-verkkoon. 
    2. Varmista, että seuraavat käyttöoikeudet on myönnetty: Älypuhelimen kamera, sijainti, tallennustila, Bluetooth ja paikallinen verkko.
    3. Tarkista, että Wi-Fi-salasana on oikein. Salasanassa isot ja pienet kirjaimet erotellaan, ja siinä on 63 sanan pituusrajoitus. Erikoismerkkejä ei hyväksytä.
    4. Varmista, että kotisi Wi-Fi-verkon nimi on oikea. Verkon nimen kirjainkoko on merkitsevä.
    5. Varmista, että kirjaudut ensin Philips-tilillesi. Voit kirjautua ennen Wi-Fi-yhteyden määrittämistä tai sen aikana. 
    6. Poista VPN käytöstä älypuhelimessa, jos käytät sitä.
    7. Jos reititin on määrittänyt sallittujen/kiellettyjen luetteloon, että pariliitos on estetty, poista reitittimen sallittujen/kiellettyjen luettelo käytöstä, jotta pariliitos onnistuu.
    8. Älä vie Philips-ilmanpuhdistinta tai älypuhelinta 10 metriä kauemmas reitittimestä. 
    9. Varmista, että sovellus on päivitetty uusimpaan versioon.
    10. Muut elektroniset laitteet, säkenöivät valonlähteet tai signaaliasemat saattavat häiritä Wi-Fi-yhteyttä. Varmista, että Philips-ilmanpuhdistin ei ole tällaisen lähteen lähellä, ja yritä muodostaa ilmanpuhdistimen pariliitos uudelleen Wi-Fi-yhteydellä. 
    Jos olet aiemmin muodostanut yhteyden sovellukseen ja yrittänyt määrittää Wi-Fi-yhteyden samaan laitteeseen toisella Philips-tilillä, tehdasasetukset on palautettava ennen Wi-Fi-yhteyden muodostamista uudelleen. Tehdasasetusten palauttaminen:
    • Paina virtapainiketta ja tilanvaihtopainiketta 10 sekunnin ajan, kunnes kuulet äänimerkin. 
    • Jos edellä mainitut toimenpiteet eivät ratkaise Wi-Fi-yhteysongelmaa, voit myös yrittää palauttaa tehdasasetukset.
    Jos ongelma ei ratkea edellä olevien ohjeiden avulla, tarkista Wi-Fi-yhteyden lisätiedot sovelluksesta tai ota meihin yhteyttä.
     
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.