Philipsin All-in-One-silitysratkaisu ei tuota höyryä
Julkaistu 27. helmikuuta 2023
Jos Philipsin All-in-One-silitysratkaisu ei tuota höyryä, katso mahdolliset syyt ja ratkaisut alta.
Kun käytät All-in-One-silitysratkaisua ensimmäisen kerran, se ei ehkä tuota heti höyryä, koska järjestelmässä ei ole vielä vettä. Tämä on normaalia ja tapahtuu vain ensimmäisellä käyttökerralla.
Paina höyrypainiketta yhden minuutin ajan. Tämä edistää vedenkiertoa ja höyryntuottoa.
Käynnistyksen aikana: Jos virtapainike vilkkuu, odota 90 sekuntia, että All-in-One-silitysratkaisu lämpenee. Sen jälkeen voit painaa höyrypainiketta.
Höyrytyksen aikana: Jos virtapainike vilkkuu, All-in-One-silitysratkaisu on siirtynyt automaattiseen virrankatkaisutilaan. Paina virtapainiketta, jotta All-in-One-silitysratkaisu lämpenee uudelleen. Kun laite on lämmennyt, paina höyrypainiketta.
Jos säiliö on tyhjä, Philipsin All-in-One-silitysratkaisu ei pysty tuottamaan höyryä. Täytä vesisäiliö uudelleen.
Jos vesisäiliö ei ole kunnolla paikallaan, laite ei ehkä pysty tuottamaan höyryä. Irrota vesisäiliö ja aseta se oikein paikalleen.
Höyrytä pitämällä höyrypainiketta pohjassa (katso kuva A).
Jatkuva höyryntuotto:
Käynnistyksen aikana: Ota höyry käyttöön kaksoisnapauttamalla höyrypainiketta (katso kuva B).
Höyrytyksen aikana: Jatkuva höyryntuotto loppuu automaattisesti 8–10 minuutin jälkeen. Voit ottaa jatkuvan höyryntuoton uudelleen käyttöön kaksoisnapauttamalla höyrypainiketta. Jos haluat poistaa jatkuvan höyryntuoton käytöstä, napauta höyrypainiketta kerran (katso kuva B).
Auttoivatko nämä ohjeet ratkaisemaan ongelman? Jos ei, ota meihin yhteyttä ja pyydä lisäohjeita.
Ota yhteyttä Philipsiin
Autamme sinua mielellämme
Ota yhteyttä Philipsiin
Autamme sinua mielellämme
Etsitkö jotain muuta?
Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin