0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    SenseIQ-tietoja ei ole

    Julkaistu 22. marraskuuta 2024
    Jos et saa SenseIQ-tietoja, seuraavat vianmääritysohjeet voivat auttaa löytämään ratkaisun.
    • Tarkista, onko SenseIQ-toiminto aktivoitu ja otettu käyttöön. Lataa ensin Philips Avent Baby Monitor+ -sovellus älypuhelimeen. Aktivoi sitten SenseIQ-toiminto tai ota se käyttöön vanhemman yksikössä tai sovelluksen valikossa.
    • Tarkista, että lapsen yksikkö on asennettu oikein 2-in-1-kiinnikkeen avulla. Varmista, että kaikki osat on kiinnitetty ja suunnattu oikein, jotta vauva on hyvin näkyvissä. Käytä kuvioitua huopaa ja varmista, että peiton/makuupussin ja patjansuojuksen välillä on hyvä kontrasti.
    • Jos et käytä 2-in-1-kiinnikettä, varmista, että lapsen yksikkö ei ole liian kaukana vauvasta. Jos se on liian kaukana, lapsen yksikön kamera ei pysty havaitsemaan vauvan rintakehän pieniä ylös ja alas suuntautuvia liikkeitä eikä tunnistamaan hengitystaajuutta.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.