0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Itkun tulkinta ei toimi

    Julkaistu 22. marraskuuta 2024
    Jos Itkun tulkinta -toiminto ei toimi, seuraavat vianmääritysohjeet voivat auttaa löytämään ratkaisun.
    • Tarkista, onko 90 päivän maksuton kokeilujaksosi päättynyt. Jos haluat jatkaa palvelun käyttöä, rekisteröidy maksullista kuukausitilausta varten.
    • Varmista, että lapsen yksikkö on online-tilassa. Itkun tulkinta -toiminto toimii vain silloin, kun lapsen yksikkö on yhdistetty internetiin.
    • Tarkista, että Wi-Fi-yhteys on hyvä ja vakaa, koska se voi vaikuttaa itkun tulkintojen vastaanottonopeuteen. Tarkista Wi-Fi-signaalin voimakkuus sovelluksen asetussivulta. Signaali toimii parhaiten, kun siinä näkyy teksti ”Erinomainen” tai ”Hyvä”.
    • Tarkista, onko lapsen yksikkö yhdistetty oikein vanhemman yksikköön tai Philips Avent Baby Monitor+ -sovellukseen. Liitä lapsen yksikkö oikein käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti. Varmista, että lapsen yksikkö on riittävän lähellä vauvaa, jotta vauvan itku havaitaan ja ympäristön äänten aiheuttamat häiriöt minimoidaan.
    • Tarkista, ettei taustamelua ole liikaa. Älä sijoita lapsen yksikköä lähelle kovien äänten lähteitä, kuten televisiota tai laitetta, joka tuottaa ääntä ja värinää, kuten värinätilassa olevaa älypuhelinta. Tällainen melu voi häiritä itkuhälyttimen kykyä tunnistaa ja tulkita vauvan itkua.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.