0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Lapsen yksikön ja sovelluksen välinen yhteys katkeaa usein

    Julkaistu 22. marraskuuta 2024
    Jos lapsen yksikön ja Philips Avent Baby Monitor+ -sovelluksen välinen yhteys ei ole riittävän hyvä, paranna yhteyttä noudattamalla seuraavia ohjeita.
    • Tarkista, että Wi-Fi-yhteys on hyvä ja vakaa. Tarkista Wi-Fi-signaalin voimakkuus sovelluksen asetussivulta. Signaali toimii parhaiten, kun siinä näkyy teksti ”Erinomainen” tai ”Hyvä”. Muussa tapauksessa vahvista signaalia Wi-Fi-toistimella.
    • Varmista, että käytät Philips Avent Baby Monitor+ -sovelluksen uusinta versiota. Jos et, päivitä älypuhelimen sovellus.
    • Käynnistä älypuhelimen Philips Avent Baby Monitor+ -sovellus uudelleen.
    • Käynnistä modeemi ja/tai reititin uudelleen.
    • Käynnistä lapsen yksikkö uudelleen painamalla virtapainiketta.

    Onko yhteyden kanssa edelleen ongelmia? Jos mikään näistä ohjeista ei auta, ota meihin yhteyttä.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.