0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Unitiedot puuttuvat

    Julkaistu 22. marraskuuta 2024
    Jos unitiedot puuttuvat, seuraavien ohjeiden avulla voit löytää selityksen ja/tai ratkaisun.
    • Olet ehkä irrottanut lapsen yksikön pistorasiasta kesken unisession. Yleensä kannattaa odottaa 15–20 minuuttia unisyklin päättymisen jälkeen sen varmistamiseksi, että unitiedot lähetetään pilvipalveluun oikein ennen lapsen yksikön sammuttamista. Älä irrota lapsen yksikköä pistorasiasta äläkä katkaise jatkopistorasian virtaa. Sammuta laite tarvittaessa painamalla lapsen yksikön virtapainiketta.
    • Lapsen yksikkö on ehkä nollattu vahingossa. Huomaa, että tiedot, joita ei ole varmuuskopioitu pilvipalveluun, menetetään.
    • SenseIQ-tiedot näytetään 30 viime päivän ajalta. Jos haluat, että kyseinen tietohistoria on käytettävissä pidempään, ota ajoissa näyttökuvia sovelluksesta.
    • Lapsen yksikkö on ehkä ollut offline-tilassa tai yksityisessä tilassa pidempään. Lapsen yksikkö muodostaa säännöllisesti yhteyden internetiin. Unisessioita säilytetään lapsen yksikössä muutaman päivän ajan. Jos lapsen yksikkö on offline-tilassa pidempään, joitakin tietoja ei synkronoida pilvipalveluun. Lapsen yksikköön tallennettujen sessioiden määrä voi vaihdella unisessioiden pituuden mukaan. Suosittelemme, että lapsen yksiköllä muodostetaan usein yhteys internetiin.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.