0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips-höyrysilityskeskus ei enää lämpene

    Julkaistu 17. heinäkuuta 2025

    Jos Philips-höyrysilityskeskus ei lämpene, etsi mahdollisia syitä ja ratkaisuja seuraavista osioista.

    Jos Philips-höyrysilityskeskukseen on kytketty virta ja sininen/valkoinen virran merkkivalo tai kahvan LED-merkkivalo vilkkuu, mutta pohja pysyy kylmänä, silitysrauta saattaa olla automaattisessa virrankatkaisutilassa.

    Kun silitysrautaa ei ole käytetty 4–10 minuuttiin, se siirtyy automaattiseen virrankatkaisutilaan. Ota laite uudelleen käyttöön painamalla virtapainiketta.

    Varmista, että lämpötila on asetettu silitettävän kangastyypin mukaan.

    Pohja kuumenee 2–3 minuutissa.

    Varmista, että laite on liitetty oikein tarkistamalla virtajohto, pistoke ja pistorasia. Vältä jatkojohdon käyttöä.

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.