Monissa tapauksissa, joissa tuote ei toimi odotetulla tavalla, ongelman voi ratkaista itse kotona ilman, että se pitää lähettää korjattavaksi. Käytä verkosta löytyviä ongelmanratkaisuohjeitamme sekä usein kysyttyjä kysymyksiä yleisten ongelmien ratkaisemiseksi: Etsi tuote ja sen usein kysytyt kysymykset Jos ongelmaan ei löydy ratkaisua verkosta, voit varata tuotteelle tarkastuksen kahdella tavalla: 2) Ota yhteyttä asiakaspalveluumme – napsauta tästä Korjaus on maksutonta, jos tuotteen takuu on vielä voimassa.
1) Rekisteröi tuotteesi verkossa (poikkeukset: televisiot, Avent-tuotteet sekä Gaggia- ja Saeco-kahvinkeittimet) – napsauta tästä
Philipsin takuu on tuotteesta riippuen yleensä 12–24 kuukautta.
Löydät tuotteesi takuuajan ja muut ehdot tutustumalla takuuehtoihimme.
Jos tuotteellasi ei ole enää takuuta, pyrimme hoitamaan korjauksen niin, että se on sinulle mahdollisimman helppoa. Ehdotettu ratkaisu ja lopullinen hinta riippuvat tuotteen tyypistä, iästä ja valitusta toimitustavasta. Jos tuotteelle ei ole tarjolla korjausmahdollisuuksia, tarjoamme kuluttajille alennuskuponkeja uuden Philips-tuotteen ostamiseksi. Jos haluat löytää tietoa viallisen tuotteesi korjausmahdollisuuksista tai haluat saada alennuskupongin, rekisteröidy verkkoportaaliimme.
Pyrimme tarjoamaan erinomaista verkkotukea kaikille tuotteillemme, mutta joskus etsimäsi tiedot voivat olla vaikeita löytää. Ennen kuin otat meihin yhteyttä, lue seuraavat vinkit saadaksesi tukea verkkosivustoltamme: Jos et löydä etsimääsi tietoa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse. Asiakaspalvelumme on avoinna seuraavina aikoina: Ma–Pe: 8:00–20:00 La: 8:00–14:00 Su: Suljettu Asiakaspalvelu on suljettu arkipyhinä.
Tavoitteenamme on korjata ja palauttaa tuotteesi seitsemän työpäivän kuluessa siitä, kun huoltokeskuksemme on vastaanottanut sen.
Muussa tapauksessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja.
Philipsillä on kaksi pääasiallista valtuutettua huoltokeskusta: - Olympic Shaver Centre - R&M Rentals Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat lisätietoja edellä mainituista tuotteista sekä televisioista, Avent-tuotteista ja kahvinkeittimistä.
Jos et löydä etsimääsi osaa verkkokaupasta, ota yhteyttä valtuutettuihin jakelijoihimme: Jos sinulla on kysyttävää tuotteen varaosista tai lisävarusteista, voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tuotteen mallinumero on merkitty pakkaukseen, käyttöohjeeseen tai itse tuotteeseen. Jos tarvitset apua tuotteen mallinumeron löytämisessä, napsauta tästä, niin pääset mallinumerojen tukisivulle.
Ei. Philips tarjoaa tuotteilleen kansainvälisen takuun, joten tällä ei ole vaikutusta takuuseen.
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos sinulla on ongelmia tuotteesi kanssa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin teemme parhaamme ollaksemme avuksi.
Jos tuotteesi vaatii korjausta tai huoltoa Philipsin takuuaikana, järjestämme sen mielellämme puolestasi.
Jos tuote vaatii korjausta tai vaihtoa laajennetun takuun ehtojen mukaisesti, tuote on palautettava jälleenmyyjälle. Jälleenmyyjä on vastuussa myynninjälkeisistä huoltopalveluista takuuajan pidennetyllä jaksolla.