• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Mistä löydän mallinumeron?
    Etsi tuotenumero
    Mistä löydän tuotenumeron?
    Kerro hiukan tuotteesta, niin näytämme tuotenumeron sijainnin.
    Jos tuote on saatavillasi, valitse sen tuoteryhmä ja -luokka alla.
    Tuotenumeron sijainti laitteissamme

    Tavallisimmat kysymykset

    1. Tuotteeni on viallinen. Miten saan sen korjautetuksi? Kuuluuko se takuun piiriin?

    Monissa tapauksissa, joissa tuote ei toimi odotetulla tavalla, ongelman voi ratkaista itse kotona ilman, että se pitää lähettää korjattavaksi.

    Käytä verkosta löytyviä ongelmanratkaisuohjeitamme sekä usein kysyttyjä kysymyksiä yleisten ongelmien ratkaisemiseksi:

    Etsi tuote ja sen usein kysytyt kysymykset

    Jos ongelmaan ei löydy ratkaisua verkosta, voit varata tuotteelle tarkastuksen kahdella tavalla:

    1) Rekisteröi tuotteesi verkossa (poikkeukset: televisiot, Avent-tuotteet sekä Gaggia- ja Saeco-kahvinkeittimet) – napsauta tästä

    2) Ota yhteyttä asiakaspalveluumme – napsauta tästä

     

    Korjaus on maksutonta, jos tuotteen takuu on vielä voimassa.

    Philipsin takuu

    2. Kuinka pitkään tuotteeni takuu on voimassa?

    Philipsin takuu on tuotteesta riippuen yleensä 12–24 kuukautta.


    Löydät tuotteesi takuuajan ja muut ehdot tutustumalla takuuehtoihimme.

    3. Tuotteeni ei enää kuulu takuun piiriin. Voiko Philips silti auttaa minua?

    Jos tuotteellasi ei ole enää takuuta, pyrimme hoitamaan korjauksen niin, että se on sinulle mahdollisimman helppoa. Ehdotettu ratkaisu ja lopullinen hinta riippuvat tuotteen tyypistä, iästä ja valitusta toimitustavasta.

     

    Jos tuotteelle ei ole tarjolla korjausmahdollisuuksia, tarjoamme kuluttajille alennuskuponkeja uuden Philips-tuotteen ostamiseksi.

     

    Jos haluat löytää tietoa viallisen tuotteesi korjausmahdollisuuksista tai haluat saada alennuskupongin, rekisteröidy verkkoportaaliimme.

    4. En löydä tarvitsemaani tukea. Miten voin ottaa yhteyttä?

    Pyrimme tarjoamaan erinomaista verkkotukea kaikille tuotteillemme, mutta joskus etsimäsi tiedot voivat olla vaikeita löytää.

     

    Ennen kuin otat meihin yhteyttä, lue seuraavat vinkit saadaksesi tukea verkkosivustoltamme:

     

    Mistä löydän tuotetukea?

     

    Jos et löydä etsimääsi tietoa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse.

     

    Asiakaspalvelumme on avoinna seuraavina aikoina:

    Ma–Pe: 8:00–20:00

    La: 8:00–14:00

    Su: Suljettu

    Asiakaspalvelu on suljettu arkipyhinä.

    5. Kuinka kauan korjaus kestää?

    Tavoitteenamme on korjata ja palauttaa tuotteesi seitsemän työpäivän kuluessa siitä, kun huoltokeskuksemme on vastaanottanut sen.


    Muussa tapauksessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja.

    6. Mistä löydän valtuutetun Philips-huoltokeskuksen?

    Philipsillä on kaksi pääasiallista valtuutettua huoltokeskusta:  
     

    - Olympic Shaver Centre

    - R&M Rentals

     

    Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat lisätietoja edellä mainituista tuotteista sekä televisioista, Avent-tuotteista ja kahvinkeittimistä.

    7. Mistä voin ostaa varaosia ja tarvikkeita tuotteeseeni?

    Jos et löydä etsimääsi osaa verkkokaupasta, ota yhteyttä valtuutettuihin jakelijoihimme:

     

    Jos sinulla on kysyttävää tuotteen varaosista tai lisävarusteista, voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme

    8. Mistä löydän tuotteeni mallinumeron?

    Tuotteen mallinumero on merkitty pakkaukseen, käyttöohjeeseen tai itse tuotteeseen. Jos tarvitset apua tuotteen mallinumeron löytämisessä, napsauta tästä, niin pääset mallinumerojen tukisivulle. 

    Number Five
    9. Olen muuttanut ulkomaille / ostin tuotteen ulkomailta. Vaikuttaako se takuuseeni?

    Ei. Philips tarjoaa tuotteilleen kansainvälisen takuun, joten tällä ei ole vaikutusta takuuseen.


    Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

    10. Jos hankin takuun pidennyksen jälleenmyyjän kautta, voinko ottaa yhteyttä Philipsiin?

    Jos sinulla on ongelmia tuotteesi kanssa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin teemme parhaamme ollaksemme avuksi.

    Jos tuotteesi vaatii korjausta tai huoltoa Philipsin takuuaikana, järjestämme sen mielellämme puolestasi.

     
    Jos tuote vaatii korjausta tai vaihtoa laajennetun takuun ehtojen mukaisesti, tuote on palautettava jälleenmyyjälle. Jälleenmyyjä on vastuussa myynninjälkeisistä huoltopalveluista takuuajan pidennetyllä jaksolla.

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.