• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Miksi Lumea-sovelluksen ihokarva-analyysi ei kirjaa ihokarvoja?

    Julkaistu 28. syyskuuta 2023
    Ihokarva-analyysi tunnistaa ihokarvat mobiililaitteesta otetun valokuvan avulla. Kun otat kuvia ennen jokaista Lumea-käsittelyä, näet karvanpoiston edistymisen ajan mittaan vertaamalla aiempia tuloksia. Jos ihokarva-analyysi ei kirjaa ihokarvoja oikein, toimi seuraavasti:
    1. Varmista, että Lumea-sovelluksella on pääsy mobiililaitteesi kameraan.
    2. Ota valokuva niin, että kamera osoittaa suoraan kuvattavaa aluetta kohti.
    3. Varmista, että kuvattavalla kehon alueella on tasainen valaistus eikä sillä ole varjoja.
    4. Ihokarvojen kasvun on oltava nähtävissä. Odota noin 3–4 päivää ihokarvojen ajamisen jälkeen, jotta karvankasvu näkyy valokuvassa.
    Jos näistä ratkaisuista ei ole apua, ota meihin yhteyttä.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.