Jos HomeID-sovellus kaatuu usein, kokeile seuraavia vaihtoehtoja:
1. Sulje HomeID-sovellus ja käynnistä se uudelleen.
2. Varmista, että olet asentanut uusimman HomeID-sovellusversion. Tarkista päivitykset App Storesta.
3. Käynnistä puhelimesi uudelleen.
4. Tyhjennä puhelimen välimuisti (Asetukset / HomeID / Tyhjennä välimuisti)
5. Viimeisenä vaihtoehtona voit poistaa HomeID-sovelluksen ja asentaa sen uudelleen.
Jos mikään edellä kuvatuista ohjeista ei auta, ota yhteyttä Philipsin paikalliseen asiakastukeen.
Miten saan HomeID-sovelluksen?
Julkaistu 3. lokakuuta 2024
Älypuhelin- ja tablettivaatimukset
Apple iOS
NutriU-sovellusta voi käyttää Apple iPhone -puhelimissa. Käyttöjärjestelmän on oltava vähintään iOS 14.0.
Android
Android-käyttäjät tarvitsevat vähintään Android 9.0 -käyttöjärjestelmän.
Sovellusta voi käyttää myös tableteilla, mutta se on suunniteltu älypuhelimille ja toimii niillä parhaiten.
NutriU-sovellusta voi käyttää Apple iPhone -puhelimissa. Käyttöjärjestelmän on oltava vähintään iOS 14.0.
Android
Android-käyttäjät tarvitsevat vähintään Android 9.0 -käyttöjärjestelmän.
Sovellusta voi käyttää myös tableteilla, mutta se on suunniteltu älypuhelimille ja toimii niillä parhaiten.