Jos Philips-keittiökone ei löydä WiFi-verkkoasi, katso mahdolliset syyt ja ratkaisut alta.
Tämä tarkoittaa, että Air Cooker tai Airfryer ei ole enää yhteydessä kodin WiFi-verkkoon. Olet ehkä vaihtanut kotisi WiFi-verkon, jolloin laite on määritettävä uudelleen.
Air Cooker: Aloita WiFi-määritysprosessi valitsemalla laitteessa Työkalut (Tools) → Asetukset (Settings) → WiFi-määritys (WiFi Setup) ja noudattamalla näytöllä näkyviä ohjeita.
Airfryer: Varmista, että Airfryer on yhdistettävää mallia: HD9255, HD9280, HD9285, HD9880.
Aloita pariliitosprosessi käynnistämällä määritys suoraan HomeID-sovelluksen asetuksista tai noudattamalla seuraavia ohjeita, joiden avulla voit muodostaa pariliitoksen Airfryeriin:
HD9255, HD9280, HD9285: paina lämpötilan vähennyspainiketta pitkään ja noudata sovelluksen ohjeita.
Päivitä luettelo uudelleenlatauspainikkeesta tai lisää WiFi-verkon nimi ja salasana manuaalisesti valitsemalla Lisää manuaalisesti (Add manually).
Jos verkkoa ei vieläkään näy luettelossa, irrota Philips-keittiökone pistorasiasta 15 sekunnin ajaksi, kytke se uudelleen ja yritä sitten uudelleen. Jos verkkoa ei vieläkään näy, ota meihin yhteyttä ja pyydä lisäohjeita.
Airfryer HD9255-, HD9280-, HD9285- ja HD9880-malleissa sekä Air Cooker NX0960 -mallissa on WiFi-moduuli (802.11 b/g/n), joka käyttää 2,4 GHz:n kaistaa.
Jos kodin WiFi-reititin on määritetty käyttämään yhtä 5 GHz:n kaistaa, kokeile vaihtaa kaksikaistaisen verkon tilaan 2,4 GHz:n kaistan käyttöönottoa varten. Yhdistä sitten älypuhelin 2,4 GHz:n verkkoon ja määritä laite ohjeiden mukaisesti.
Eikö ongelma ratkennut? Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset apua.
Ota yhteyttä Philipsiin
Autamme sinua mielellämme
Ota yhteyttä Philipsiin
Autamme sinua mielellämme
Etsitkö jotain muuta?
Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin