• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Sonicare-hammasharja ei lataudu

    Julkaistu 14. heinäkuuta 2023
    Jos hammasharja ei lataudu, seuraavista vianmääritysohjeista voi olla apua.

    Suosittelemme suorittamaan vaiheet annetussa järjestyksessä. Tarkista vaiheiden välillä, onko ongelma ratkennut, ennen kuin siirryt seuraavaan vaiheeseen. 
    Kaikkien Sonicare-hammasharjojen laturit ovat erilaisia, eivätkä ne ole yhteensopivia muiden Sonicare-mallien kanssa. Suosittelemme, että lataat hammasharjan käyttämällä sen mukana toimitettua alkuperäistä laturia.

    Eikö sähköhammasharja lataudu, vaikka se on liitetty pistorasiaan? Pistorasia saattaa olla viallinen. Kokeile ladata laite eri pistorasiasta.
     

    Tarkista, onko lataussovitin tai -johto vaurioitunut. Jos huomaat sovittimessa tai johdossa vaurioita, lopeta sen käyttö välittömästi. Osta korvaava tuote verkkokaupastamme.

     

     

    Jos käytät lataustelinettä, -alustaa tai -lasia, varmista, että hammasharja on asetettu laturin keskelle. Hammasharjasta kuuluu kaksi lyhyttä äänimerkkiä tai akun merkkivalo syttyy sen merkiksi, että hammasharja on asetettu laturiin oikein.

    Varmista, että laturia ei ole asetettu metallipinnalle tai muiden laturien lähelle, sillä se voi aiheuttaa häiriöitä latauksen aikana.
    Jos mikään näistä ohjeista ei auta, hammasharjassa saattaa olla sisäinen vaurio. Suosittelemme, että pyydät hammasharjasi korjausta tai vaihtoa
    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.