• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips-keittiökonetta ei voi yhdistää NutriU-sovellukseen

    Julkaistu 10.11.2023
    Jos et voi yhdistää Philips-keittiökonetta NutriU-sovellukseen, katso lisätietoja alla olevasta artikkelista.
    Huomaa, että voit yhdistää vain yhden Airfryer-laitteen kerrallaan yhteen NutriU-tiliin. 
    Jos et ole varma, onko Philips Airfryer -laitteesi yhdistettävää mallia, tarkista, vastaako sen mallinumero NutriU-laiteluettelon Connected AirFryers -kohdassa mainittuja malleja. Alla oleva luettelo on vain esimerkki ja voi vaihdella maittain.
    Huomautus:
    Väärän mallinumeron valitseminen voi estää NutriU-sovellusta muodostamasta yhteyttä keittiökoneeseen. HD- tai NA-alkuinen mallinumero on merkitty laitteen pohjassa olevaan tyyppikilpitarraan. Jos tyyppikilvessä on esimerkiksi teksti HD9280/90, valitse NutriU-sovelluksessa HD9280.
    mallin tarkistus
    • Varmista, että kotiverkko toimii oikein ja että Internet-yhteys on käytettävissä.
    • Tarkista, että kotiverkko toimii 2,4 GHz:n taajuudella, sillä Philips-laitteessa on 2,4 GHz:n 11 b/g/n -WiFi-moduuli. 
    • Jos kodin WiFi-reititin on määritetty käyttämään yhtä 5 GHz:n verkkoasetusta, se on asetettava kaksikaistaisen verkon tilaan. Sitten puhelin yhdistetään 2,4 GHz:n verkkoon.
    • Varmista, että älypuhelin on yhteydessä Internetiin.
    • Jos käytät VPN-yhteyttä, poista se käytöstä, sillä se voi aiheuttaa ongelmia.
    • Varmista, että olet asentanut uusimman NutriU-version (tarkista App Storesta). 
    • Jos keittiökone on yhdistetty NutriU-sovellukseen aiemmin, poista se NutriU-sovelluksen laitevälilehdestä. 
    • Tyhjennä NutriU-sovelluksen välimuisti asetuksista.
    • Irrota keittiökone pistorasiasta, odota 30 sekuntia ja liitä se uudelleen.
    • Vain HD9880 Airfryer ja NX0960 Air Cooker: varmista, että WiFi on käytössä valikossa Asetukset/Työkalut -> Määritä WiFi
    • Vain NX0960 Air Cooker: nollaa WiFi-asetukset Air Cooker -laitteen näytön Työkalut → Asetukset -valikossa
    • Aloita laiteparin muodostaminen NutriU-sovelluksen Laitteet-välilehdessä (katso alla oleva kuva).
    • Noudata NutriU-sovelluksen näyttöön tulevia ohjeita.
    • Katso lisätietoja myös keittiökoneen käyttöoppaasta. Se on osoitteessa www.philips.com/support

    Huomautus: Joissain tapauksissa pariliitoksen muodostamisen aikana, kun yhteys Philips Setup -verkkoon on muodostettu, älypuhelin pyytää sinua vaihtamaan parempaan WiFi-verkkoon, jossa on Internet-yhteys. Hylkää tämä toiminto, sillä se keskeyttäisi pariliitoksen.

     
    laiteparin muodostaminen
    Jos NutriU-sovelluksessa ilmenee virhe 3 tai Conn-3 ja olet toiminut edellä mainittujen vaiheiden mukaisesti, toimi seuraavasti:
    1. Lopeta nykyinen laiteparin muodostamisprosessi.
    2. Jos keittiökone näkyy Laite-välilehden Yhdistetyt laitteet -luettelossa, poista se luettelosta.
    3. Tarkista, onko keittiökone jo pariliitetty WiFi-verkkoon. Silloin laitteen näytössä palaa WiFi-merkkivalo.
    4. Jos kone on jo liitetty, käynnistä pariliitoksen muodostaminen uudelleen NutriU-sovelluksen Laite-välilehdessä ja käytä ensimmäisessä näytössä olevaa (katso kuva alla) olevaa Ohita asennus -toimintoa.
    5. Jos konetta ei ole vielä liitetty, palauta keittiökoneen tehdasasetukset kaksi tai kolme kertaa peräkkäin, irrota koneen virtajohto pistorasiasta jokaisen palautuksen jälkeen ja liitä virtajohto takaisin pistorasiaan vasta kahden minuutin kuluttua. Yritä sitten käynnistää pariliitoksen muodostaminen uudelleen NutriU-sovelluksella.

    Jos edellä mainituista ohjeista ei ole apua, ota meihin yhteyttä.
     
    Ohita asennus
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.