Julkaistu 30. elokuuta 2024
Jos hammasharja ei muodosta yhteyttä Philips Sonicare -sovellukseen, toimi seuraavasti:
- Varmista, että hammasharjan akku on ladattu täyteen.
- Tarkista, että puhelimen käyttöjärjestelmä ja sovellus on päivitetty.
- Ota Bluetooth käyttöön mobiililaitteessa.
- Pidä hammasharjaa ja mobiililaitetta lähellä toisiaan.
- Ota hammasharja pois laturista tai aktivoi rungon LED-symbolit painamalla tilapainiketta.
- Avaa Sonicare-sovellus.
Jos hammasharjaan ei muodostu yhteyttä, kun avaat sovelluksen, poista hammasharjan pariliitos puhelimen Bluetooth-asetuksista. Pariliitä laite uudelleen käynnistämällä Sonicare-sovellus uudelleen. Mobiililaitteen Bluetooth-välimuistin tyhjentäminen voi myös ratkaista yhteysongelman.
Huomautus: Sonicare 9900 Prestige -hammasharjassa hammasharjan rungon nollaaminen voi myös ratkaista yhteysongelman.