0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Hammasharjan yhdistäminen Sonicare-sovellukseen ei onnistu

    Julkaistu 30. elokuuta 2024
    Jos hammasharja ei muodosta yhteyttä Philips Sonicare -sovellukseen, toimi seuraavasti:
    1. Varmista, että hammasharjan akku on ladattu täyteen.
    2. Tarkista, että puhelimen käyttöjärjestelmä ja sovellus on päivitetty.
    3. Ota Bluetooth käyttöön mobiililaitteessa.
    4. Pidä hammasharjaa ja mobiililaitetta lähellä toisiaan.
    5. Ota hammasharja pois laturista tai aktivoi rungon LED-symbolit painamalla tilapainiketta.
    6. Avaa Sonicare-sovellus.
    Jos hammasharjaan ei muodostu yhteyttä, kun avaat sovelluksen, poista hammasharjan pariliitos puhelimen Bluetooth-asetuksista. Pariliitä laite uudelleen käynnistämällä Sonicare-sovellus uudelleen. Mobiililaitteen Bluetooth-välimuistin tyhjentäminen voi myös ratkaista yhteysongelman.

    Huomautus: Sonicare 9900 Prestige -hammasharjassa hammasharjan rungon nollaaminen voi myös ratkaista yhteysongelman.
    Jos Philips Sonicare -hammasharjan yhdistäminen Sonicare-sovellukseen ei vieläkään onnistu, ota yhteys kuluttajapalveluumme.
    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.