• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Miten muodostan uudelleen yhteyden Sonicare-sovellukseen Samsung-laitteessa?

    Julkaistu 31 March 2024

    Tiettyjen Samsung-laitteiden (S9, S10, S20, Note 10, Note 20 ja A70) käyttöjärjestelmässä on tekninen ongelma, jonka vuoksi ExpertClean (yhdistettävät mallit)- ja DiamondClean 9000 -hammasharjojen yhdistämisessä Sonicare-sovellukseen voi ilmetä Bluetooth-yhteysongelmia. 

    Yhdistä Philips Sonicare -hammasharja Sonicare-sovellukseen seuraavasti:

    1. Jos Sonicare-sovellus on auki, sulje se.
    2. Avaa mobiililaitteen asetukset ja valitse Yhteydet tai siirry tilariville pyyhkäisemällä aloitusnäytön yläreunasta alaspäin.
    3. Poista Wi-Fi käytöstä.
    4. Ota lentotila käyttöön ja poista se käytöstä. Varmista, että Bluetooth poistuu käytöstä, kun lentotila otetaan käyttöön. Kun lentotila on poistettu käytöstä, varmista, että Bluetooth on käytössä ja että Wi-Fi on pois käytöstä (katso alla olevaa kuvaa).
    5. Avaa sovellus ja käynnistä hammasharja. Hammasharjan pitäisi muodostaa yhteys sovellukseen.
    6. Kun olet harjannut hampaat, ota Wi-Fi uudelleen käyttöön tarvittaessa. 

    Huomautus: tämä toimenpide on tehtävä aina, kun haluat muodostaa yhteyden Sonicare-sovellukseen. 

    Ratkesiko ongelma? Jos ei, ota meihin yhteyttä ja pyydä lisäohjeita.

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.