• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    HomeID-sovelluksen logo

    Tuo keittiökokemuksesi uusille ulottuvuuksille HomeID-sovelluksella​

    Lataa HomeID-sovellus ja vie kotisi uudelle tasolle.

    Lataa HomeID-sovellus

    Koti inspiraatiolle ja yhteyksille. Upouusi HomeID-sovellus​

    Puhelin, jossa HomeID-sovelluksen näyttö on herkullisen kahvikupin vieressä

    Avaimesi yhdistettyyn kotiin​

    Avaimesi yhdistettyyn kotiin​

    • Yhdistä kotisi laitteisiin - missä ikinä oletkin!​
    • Tutustu uusimpiin ruokatrendeihin ja inspiroiviin resepteihin.​
    • Liity yhteisöön, johon kokoontuvat niin harrastelijat kuin myös ammattikokit ja löydä paljon muuta!​

    Nainen katselee älypuhelinta, jossa näkyy HomeID-sovelluksen yhteisöosio

    Liity HomeID-yhteisöön

    Liity HomeID-yhteisöön

    Olipa kyseessä sitten seuraavan suosikkireseptisi löytäminen, viimeisimmän mestariteoksesi jakaminen muiden ruoka- ja kahviharrastajien kanssa tai vain inspiroituminen, yhteisömme on sinua varten.​

    HomeID on täynnä uusia jännittäviä ominaisuuksia, mukaan lukien:​

    HomeID on täynnä uusia jännittäviä ominaisuuksia, mukaan lukien:​

    HomeID-sovelluksen logo

    Lataa HomeID-sovellus ja hyödynnä kotisi todellinen potentiaali!

    HomeID-sovelluksen QR-koodi

    Lisätietoja

    Vaikuttaako tämä päivitys rekisteröityyn tiliini NutriU- (Kitchen+) ja/tai Coffee+-sovelluksessa?

    Ei, voit kirjautua HomeID-sovellukseen samoilla tunnuksilla, joita käytit NutriU- (Kitchen+) ja Coffee+-sovelluksessa.

    Täytyykö minun lisätä laitteeni uudelleen?

    Ei, kaikki profiilisi laitteet ovat automaattisesti käytettävissä HomeID-sovelluksessa, myös yhdistetyt laitteet. 

    Pitääkö minun päivittää asetukset? 

    Ei, vanhan sovelluksen tilisi asetukset ovat jo käytettävissä HomeID-sovelluksessa, joten sinun ei tarvitse päivittää niitä (ellet halua).

    Mitä tapahtuu resepteilleni, suosikeilleni ja reseptikirjoilleni, jotka olen tallentanut?​

    Ne ovat valmiina ja odottavat sinua HomeID-sovelluksessa.

    Mitä uusia laitteita on saatavilla? 

    NutriU:n (Kitchen+) laitteiden lisäksi olemme lisänneet kaikki Coffee+-sovelluksen tukemat kahvinkeittimet. Kaikki nämä laitteet on mahdollista lisätä HomeID-sovellukseen paikallisen saatavuuden mukaan. Pysy myös kuulolla uusien tuotekategorioiden päivityksistä sitä mukaa, kun otamme ne käyttöön. 

    Tuleeko sovelluksen tietosuojakäytäntöön muutoksia? 

    Ei, sitoutumisemme yksityisyyteesi ja tilisi turvallisuuteen on yhtä vahva kuin aina ennenkin.

    Voinko kieltäytyä muutoksesta? 

    Ei, kaikki NutriU- (Kitchen+) ja Coffee+-käyttäjät siirtyvät automaattisesti HomeID-sovellukseen, kun sovellus päivittyy. Teimme kovasti töitä saadaksemme sinulle parhaan käyttäjäkokemuksen. 

    Missä maissa HomeID-sovellus on saatavilla?

    HomeID-sovellus on saatavilla kaikissa maissa, joissa NutriU-sovellus ja Coffee+-sovellus ovat nyt saatavilla.  

    Miksi muutos?

    Olemme sitoutuneet tarjoamaan sinulle parhaan mahdollisen sovelluskokemuksen, ja siksi olemme tehneet kovasti töitä sovelluksen jokaisen osa-alueen hiomiseksi. Tulevat muutokset ovat enemmän kuin pelkkä kasvojenkohotus – ne edustavat harppausta eteenpäin toiminnallisuuden, muotoilun ja yleisen käyttäjätyytyväisyytesi suhteen.

    Miksi valita HomeID?

    Koti on paikka, jossa elämän monet pienet ja suuret hetket tapahtuvat. Se, miltä kotisi näyttää ja tuntuu, ne ihmiset, joiden kanssa sen jaat, sekä se, miten päätät elää jokapäiväistä elämääsi, ovat osa sitä, kuka todella olet.

     

    Koti (Home) ja identiteetti (ID) ovat sidoksissa toisiinsa, ja siksi yhdistimme nämä kaksi sanaa uuden sovelluksemme nimeksi. 

    Entä NutriU-yhteisö? 

    Kaikki yhteisöominaisuudet ovat käytettävissä HomeID-sovelluksessa, mukaan lukien kommentointi, jakaminen ja omien reseptien ja reseptikirjojen luominen. 

    Pitääkö NutriU-sovelluksen käyttäjien ladata sovellus uudelleen?

    Ei, se on vain uusi normaali sovelluspäivitys NutriU-sovelluksesta HomeID-sovellukseen. 

    Onko Coffee+-sovellus edelleen saatavilla julkaisun jälkeen? 

    Coffee+-sovellus suljetaan heti kahden viimeisen vaiheen jälkeen: 
     

    1. HomeID-sovellus on saatavilla kaikille Coffee+-sovelluksen käyttäjille. 

    2. Kaikki Coffee+-sovelluksen käyttäjät ja heidän profiilinsa siirretään HomeID-sovellukseen.  

    Täytyykö minun ladata HomeID-sovellus?

    Kyllä, kaikkien Coffee+-sovelluksen käyttäjien tulee ladata HomeID-sovellus saadakseen viimeisintä inspiraatiota ja ohjeita laitteeseen liittyen. Linkki uuden sovelluksen lataamiseen on saatavilla myös Coffee+-sovelluksessa.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.