0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philips-tuotearvostelut

     

    Lue lisää Philipsin asiakkaiden kirjoittamista tuotearvosteluista ja siitä, miksi sinun mielipiteesi on meille tärkeä, ja kuinka voit itse ryhtyä Philipsin tuotetestaajaksi!

    ​​Miten varmistamme arvosteluiden aitouden:​​

    • ​Arvostelulomakkeessamme pyydämme testaajia vahvistamaan, että he lähettävät ainoastaan sellaista tietoa, joka liittyy vilpittömästi arvosteluun ja Philips-tuotteen käyttöön. Pyydämme testaajia myös kertomaan, miten pitkään he ovat tuotetta käyttäneet.
    • Bazaarvoice Authentic Reviews -luottamusmerkki nettisivuillamme symboloi omistautumistamme aidon asiakaspalautteen saamiseen .
    • Luottamusmerkki osoittaa, että jokainen arvostelu on yksitellen todennettu vilpittömäksi, puolueettomaksi ja läpinäkyväksi, jotta sinä voisit luottaa jokaiseen lukemaasi kommenttiin.
    • Positiivinen, neutraali tai negatiivinen – julkaisemme aina arvostelusi, kunhan se vastaa Bazaarvoicen arvoja ja aitoussuosituksia.

    Kuva

    Miksi keräämme arvosteluita Philipsillä?

    Osta luottamuksella​

    Jos tuotteissa on liikaa valinnanvaraa, itselle sopivan tuotteen löytäminen voi olla vaikeaa.​

    Tuotearvostelut voivat auttaa sinua tekemään hyvin informoidun ostopäätöksen.

    Toisilta asiakkailta oppiminen​

    Pyydämme asiakkaitamme jättämään arvosteluita ja kertomaan omin sanoin, mistä he pitävät (plussat) ja mistä eivät (miinukset) sekä antamaan vinkkejä ja niksejä. Tämän ansiosta ostajat oppivat muilta asiakkailta esimerkiksi tuotteen käytöstä, sen käytön tai puhdistuksen helppoudesta ja paljon muuta. ​

    Joissain arvosteluissa on myös kuvia ja videoita, joten tuotteen päivittäisen käytön hahmottaminen on helppoa. ​

    Auta meitä kehittämään tuotteitamme​

    Mielipiteesi on meille tärkeä. Luotamme siihen, että kerrot meille pidätkö tuotteestamme ja vastaako sen laatu, väri, materiaali ja tekniset ominaisuudet odotuksiasi. Olit sitten tyytyväinen tai pettynyt, mielipiteelläsi on väliä.​​

    Kaikki arvostelut auttavat meitä innovoimaan ja kehittämään tuotteitamme ja palveluitamme vastaamaan odotuksiasi entistäkin paremmin.​​

    Miten keräämme arvosteluita ?

    Asiakkaat

    Asiakkailta
    Kun olet suorittanut oston Philips-kaupassamme tai rekisteröinyt tuotteesi (jälleenmyyjältä tai Philipsiltä ostetun), lähetämme sinulle sähköpostilla pyynnön kirjoittaa vilpitön arvostelu tuotteestasi.

    Arvostelut-kuva

    Philipsin nettisivuilla
    Jos haluat jakaa mielipiteesi, voit aina jättää rehellisen arvostelun tuotteen sivulle napsauttamalla "Kirjoita arvostelu" -painiketta​.

    Tuotetestaaja

    Philipsin tuotetestaajaohjelman kautta​
    Voit rekisteröityä Philipsin tuotetestaajaksi ja jakaa rehelliset mielipiteesi ja ideasi kanssamme. Philipsin tuotetestaajaohjelman kautta kerätyt arvostelut toimivat osana mainontaa, sillä haluamme olla läpinäkyviä sen suhteen, että testaajat saavat tuotteen testattavaksi ilmaiseksi ja alennettuun hintaan​
    Tutustu tuotetestaajaohjelmaan​

    Minkä tyyppisiä arvosteluja näytetään Philips.fi-sivustolla?

    Jotta arvostelujen alkuperä ja se, onko arvostelija saanut mahdollisen kannustimen, olisi läpinäkyvää, käytämme erityyppisiä merkkejä tämän osoittamiseksi.

    Promotional Review
    Promotional Review
    Promotional Review

    Merkki osoittaa, että kyseinen arvostelu on vahvistettu ostettu arvostelu. Arvostelun on kirjoittanut kuluttaja, joka on ostanut tuotteen Philips.fi-sivuston kautta tai rekisteröinyt tuotteen MyPhilips-tilillään.

    Merkki osoittaa, että kyseinen arvostelu on Kannustettu arvostelu. Tätä merkkiä tarvitaan aina, kun kuluttaja kirjoittaa arvostelun jotain arvokasta vastaan. Mahdollisia kannustimia ovat esimerkiksi osallistuminen arvontaan, kuponkeja tai alennuksia, uskollisuuspalkintopisteitä ja ilmaisia tuotteita.

    Merkki osoittaa, että kyseessä on työntekijän arvostelu. Tämän arvostelun on kirjoittanut henkilö, joka on Philipsin palveluksessa tai joka on Philipsin palveluksessa.

    Kuinka kirjoittaa arvostelu

    Positiivinen, neutraali tai negatiivinen – julkaisemme aina arvostelusi, kunhan se vastaa Bazaarvoicen arvoja ja aitoussuosituksia.
     
    Meillä on muutama vinkki rehellisen ja hyödyllisen arvostelun kirjoittamiseen:

     

    • Kirjoita arvostelu vasta sitten, kun olet käyttänyt tuotetta
    • Keskity arvostelussa tuotetta koskevaan kokemukseen
    • Selvitä, mistä syystä pidät tuotteesta tai et pidä tuotteesta
    • Mainitse tuotteen erityisominaisuuksia (esim. nopeus, akun kesto)
    • Jos olet saanut kannustimen arvostelun kirjoittamiseksi, sinun on mainittava siitä
    • Älä keskity asiakaspalveluun liittyviin aiheisiin. Jos haluat antaa palautetta hinnoittelusta, tilaamisesta, toimituksesta tai muusta palveluihin liittyvästä asiasta, ota suoraan meihin yhteyttä
    • Älä kerro tunnistettavia henkilötietoja (esim. koko nimeä) tai yhteystietoja (esim. puhelinnumeroa) tai muita tarkkoja tietoja terveydentilastasi tai sairauksistasi.

    Miten laitamme arvostelut esille?

    Miten laitamme arvostelut esille, ja takaamme aidon sisällön?

     

    Kaikki arvostelut, jotka lähetetään Philipsin sähköposteista, nettisivuilta ja tuotetestaajaohjelmastamme, käyvät läpi perusteellisen moderoinnin. Moderointi tapahtuu kolmannen osapuolen, Bazaarvoicen, toimesta. Bazaarvoice moderoi arvosteluita sitä mukaa kun kuluttajat niitä lähettävät ja varmistavat, että ne täyttävät aitoussuositukset, sisältävät tuotteeseen liittyvää sisältöä, eivätkä riko sääntöjä (kuten sisällä epäkorrektia sisältöä tai roskapostia). Positiivinen, neutraali tai negatiivinen – julkaisemme aina arvostelusi, kunhan se vastaa Bazaarvoicen arvoja ja aitoussuosituksia.

     

    Bazaarvoicen aitouskäytänteissä on kolme pääkriteeriä, joiden pitää täyttyä, jotta arvostelu on vilpitön ja pääsee esille Bazaarvoicen asiakkaiden nettisivuille.

    • Ei huijauksia tai roskapostia: Kaupallisesti kohtuulliset toimet toteutetaan, jotta valheellista sisältöä ei lähetettäisi minkään kanavan kautta. Tällaiseen sisältöön voi kuulua ”trollaava” käytös, mainonnalliset viestit, automaattisesti generoidut viestit (kuten botit ja käsikirjoitukset), laiton tai halventava sisältö asiakkaan kilpailijalta ja itsemainonta.
    • Ei editointia, luokittelua tai muutoksia: Arvosteluita ei voi muuttaa kukaan muu, kuin alkuperäinen kirjoittaja, mukaan lukein kirjoitusasun ja kieliopin korjaukset. Arvosteluita ei suodateta, muokata tai poisteta vain, koska ne ovat negatiivisia tai arvioivat tuotteen alhaisesti.
    • Läpinäkyvyys: Emme salli yritysten pyytää positiivisia arvosteluita. Jos kuluttajille tarjotaan rahaa tai mainonnallista materiaalia (kuten alennuksia tai etukuponkeja) vastineeksi puolueettoman arvostelun kirjoittamisesta, tämä tulee mainita arvostelussa.

     

    Julkaisemme ainoastaan arvosteluita, jotka voidaan merkitä Bazaar Authentic Reviews -luottamusmerkillä. Bazaarvoice Authentic Reviews -luottamusmerkki symboloi yrityksen omistautumista aitoon asiakaspalautteeseen tuotteista ja palveluista. Luottamusmerkki signaloi myös kuluttajille, että neutraali kolmas osapuoli on turvannut esillä olevien arvosteluiden sisällön edistyneellä huijauksentunnistustekniikalla ja alan johtavilla käytänteillä.

    Authentic Reviews -merkki

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.