• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Johdottoman Philips-pölynimurin akun vaihtaminen

    Julkaistu 31. elokuuta 2023
    Voit selvittää ohjeet johdottoman Philips-pölynimurin akun vaihtamiseen tarkistamalla laitteen mallin sen putkesta ja lukemalla alla olevan artikkelin.
     

    Akun vaihtaminen

    1. Jos sinulla on SpeedPro- tai SpeedPro Max -pölynimuri (tarkista, onko putkessa nimiä), voit vaihtaa akun Philips-huollossa tai asiakaspalvelussa. Kysy meiltä lisää osoitteessa www.philips.com/support.  
      
    1. Jos sinulla on 8000-, 7000- tai 3000-sarjan johdoton pölynimuri (putkessa ei ole tekstiä SpeedPro tai SpeedPro Max), voit irrottaa ladattavan akun laitteesta itse ja ostaa uuden akun sivustoltamme käyttämällä hakuikkunassa hakusanaa XV1797 8000- ja 7000-sarjalle ja hakusanaa XV1633/01 3000-sarjalle. 2000-sarjan johdottomaan pölynimuriin ei voi ostaa uutta akkua verkosta. Jos tarvitset lisätietoja, ota meihin yhteyttä osoitteessa www.philips.com/support. 
     
    Varmista ennen akun poistamista, että laite on irrotettu pistorasiasta ja akku on täysin tyhjä. Hävitä paristot aina turvallisuusohjeiden mukaisesti.   
    Poista ladattava akku seuraavien ohjeiden mukaisesti:   
    1. Irrota laite pistorasiasta ja anna sen käydä, kunnes moottori pysähtyy.   
    2. Paina avauspainiketta ja vedä akku ulos laitteesta.  

    Oliko näistä ohjeista apua? Jos ei ollut ja tarvitset lisätietoja, ota meihin yhteyttä osoitteessa www.philips.com/support.  
     
    latausta
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.