0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Televisiossa näkyy viesti ”Philips-palvelinta ei löydy”

    Julkaistu 2019-03-18

    Tilanne

    Kun käynnistät SmartTV:n, näyttöön tulee viesti ”Philips-palvelinta ei löydy” (Philips server not found).

    Muistilista

    Varmista seuraavat asiat:
    • televisio on liitetty kotiverkkoon kaapelin tai Wi-Fi-yhteyden kautta (katso TV:n käyttöopas)
    • television ohjelmisto on ajan tasalla

    Vastaus

    Viesti ”Philips-palvelinta ei löydy” tarkoittaa, että television ja SmartTV-portaalin välinen yhteys on tarkistettava.

    Seuraavista kahdesta vaiheesta voi löytyä sopiva ratkaisu. Yritä yhdistää SmartTV uudelleen kummankin vaiheen jälkeen.

    1. Käynnistä televisio uudelleen.

    Tämä päivittää SmartTV:n Internet-yhteyden:
    • Irrota television virtajohto pistorasiasta vähintään minuutin ajaksi.
    • Kun televisio on käynnistetty uudelleen, odota vähintään viisi minuuttia, jotta reitittimellä ja SmartTV:llä on aikaa luoda uusi yhteys.

    2. Tyhjennä SmartTV:n muisti

    Paina television kaukosäätimen Koti (Home) -painiketta ja valitse:
    Määritys > [Verkkoasetukset] (Network Settings) > [Sovellusmuistin tyhjentäminen] (Clear Apps memory)

    HUOMAUTUS: vuotta 2013 edeltävissä TV-malleissa valikkokohdan nimi voi olla myös jokin seuraavista: [Tyhjennä internetmuisti] (Clear Internet Memory), [Tyhjennä sovellusmuisti] (Clear Apps Memory) tai [Tyhjennä Net-TV:n muisti] (Clear NetTV memory). Vahvistusta ei näytetä, kun tämä toiminto on päättynyt.

    3. Tarkista Internet

    • Paina television kaukosäätimen Koti (Home) -painiketta ja valitse:
    Asetukset > [Verkkoasetukset] (Network settings) > [Näytä verkkoasetukset] (View network settings) > IP Address

    *IP-osoite alkaa numeroilla 169 tai 0.0: *
    TV:n ja reitittimen välinen yhteys on tarkistettava. Jatka artikkeliin ”Ongelmia langattoman yhteyden luonnissa”.

    IP-osoite alkaa numeroilla 192 tai 10 tai muilla numeroilla:
    Jatka seuraaviin vaiheisiin.

    4. Tarkista päivämääräasetukset

    Jos sisäinen päivämääräasetus on virheellinen, SmartTV ei saa yhteyttä palvelimeen ja näkyviin tulee virheilmoitus ”Philips-palvelinta ei löydy”.
    Voit säätää television päivämäärää painamalla television kaukosäätimen Koti (Home) -painiketta ja valitsemalla:
    Määritys > [TV-asetukset] (TV Settings) > Asetukset > Kello > Manuaalinen
    • Erityisesti päivämäärän on oltava oikein, mutta kellonajassa voi olla muutaman minuutin ero.

    5. Tarkista langattoman yhteyden vahvuus

    TV tarvitsee vahvan Wi-Fi -signaalin. Huomaa, että TV:n Wi-Fi-toiminnon käyttöalue voi olla erilainen kuin pienemmissä laitteissa, kuten tietokoneissa. Tarkista Wi-Fi-signaali seuraavasti:
    • Paina television kaukosäätimen Koti (Home) -painiketta ja valitse:
    Määritys > [Verkkoasetukset] (Network settings) > [Näytä verkkoasetukset] (View network settings)
    • Signaalin voimakkuuden on oltava yli kolme palkkia viidestä (60 %).

    Kokeile pienentää television ja reitittimen välistä etäisyyttä, tai kokeile mieluiten kiinteää yhteyttä, joka on vakaampi.

    6. TV:n uudelleenasennus

    Huomaa, että tallennukset, asetukset ja kanavatiedot häviävät uudelleenasennuksen aikana.
    Paina television kaukosäätimen Koti (Home) -painiketta ja valitse:
    Määritys > [TV-asetukset] (TV settings) > [Television asentaminen uudelleen] (Reinstall TV)

    Tämän sivun tiedot koskevat seuraavia malleja: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 55PUS6272/05 , 65PUS8102/12 , 39PHS4112/12 , 39PHT4112/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 24PFT4022/12 , 32PFT5362/12 , 65PUS7502/12 , 65PUS6412/12 , 49PUS6482/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 43PFS4132/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 49PUS6162/12 , 43PUS6162/12 , 49PFT4132/12 , 43PFT4132/12 , 43PUS6432/12 , 22PFT4232/12 , 32PHT4132/12 , 32PFT4132/12 , 32PHT5302/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 43PUS7202/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 24PFT5231/05 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 32PHS5301/12 , 49PFT5301/12 , 49PFS5301/12 , 43PFT5301/12 , 43PFS5301/12 , 32PHT5301/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 22PFS4031/12 , 49PFS4131/12 , 43PFS4131/12 , 32PHS4131/12 , 32PFS4131/12 , 24PHT4031/12 , 24PHS4031/12 , 22PFT4031/12 , 24PFS5231/12 , 40PFT4101/12 , 65PUS7601/12 , 55PUS6031/12 , 32PFS6402/12 , 75PUS7101/12 , 32PFH4101/88 , 40PFT5501/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 49PUS6101/12 , 43PUT6101/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 48PFT4101/12 , 32PFT4101/12 , 32PHT4101/12 , 40PFH4101/88 , 65PUS6521/12 , 32PFH5501/88 , 40PFT4111/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 32PFT5300/12 , 50PFT5300/12 , 40PFT5300/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT4000/12 , 24PHT5210/12 . Napsauta tätä nähdäksesi lisää tuotenumeroita Napsauta tätä nähdäksesi vähemmän tuotenumeroita

    Usein kysytyt kysymykset

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.