Jos käytössä on Allied Telesis AT-WR2304n -reititin, yhteys Philips SmartPro Connected -robottipölynimuriin ei ehkä toimi kodin ulkopuolella tai jos yhteyttä ei ole muodostettu paikalliseen Wi-Fi-verkkoon. Katso miten voit ratkaista ongelman.
Reititintä ei voi yhdistää SmartPro-pölynimuriin.
Yhteyden muodostaminen robottipölynimuriin ei onnistu, koska reitittimen asetukset ovat virheellisiä.
Voit yrittää ratkaista ongelman muuttamalla Allied Telesis -reitittimen asetuksia seuraavasti:
Avaa reitittimen verkkomääritykset.
Katso lisätietoja verkkomäärityksien käyttämisestä Allied Telesis AT=WR2304n -reitittimen käyttöoppaasta.Avaa verkkomääritysnäytössä Lisäasetukset-valikko (Advanced settings).
Tarkista ALG-välilehdestä, että IPSEC-protokolla on käytössä.
Tarkista UPnP-välilehdestä, että UPnP on käytössä.
Näiden asetuksien ansiosta yhteys voidaan muodostaa SmartPro Connected -robottipölynimuriin myös kodin ulkopuolella tai ilman yhteyttä paikalliseen Wi-Fi-verkkoon.
Näiden asetuksien muuttaminen ei vaikuta robottipölynimurin kotikäyttöön (kun yhteys on muodostettu älypuhelimesta paikalliseen Wi-Fi-verkkoon).