• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips AquaTrio -imurista ei tule vettä

    Julkaistu 11. toukokuuta 2023
    Jos Philips AquaTrio -imurista ei tule vettä, sille voi olla useita syitä. Tämän artikkelin tiedot koskevat AquaTrio-malleja (katso alla oleva kuva):
    1. AquaTrio 7000 Series
    2. AquaTrio 9000 Series
    3. AquaTrio
    AquaTrio-mallit
    Jos Philips AquaTrio 7000 -sarjan imurista ei tule vettä, sille voi olla useita syitä:

    Puhtaan veden säiliö on tyhjä
    Täytä puhtaan veden säiliö.

    Kostutusliuskat ovat tukossa
    Poista molemmat harjat, lisää vettä puhtaan veden säiliöön ja käynnistä laite. Tee pieniä liikkeitä eteen- ja taaksepäin samassa asennossa noin 15 sekunnin ajan. Lattialla pitäisi näkyä neljä vesiraitaa. Jos näin ei ole tai jos yhdessä tai useammassa vesiraidassa on vain muutama pisara vettä, kostutusliuskat ovat osittain tai kokonaan tukossa. Tällöin voit huuhdella ne juoksevalla vedellä. Jos tämä ei auta, voit yrittää avata aukot varovasti neulalla. 

    Jos edellä mainitut keinot eivät ratkaisseet ongelmaa, ota meihin yhteyttä.  
    kostutusliuskat
    Jos Philips AquaTrio 9000 -sarjan imurista ei tule vettä, sille voi olla useita syitä:

    Puhtaan veden säiliö on tyhjä
    Täytä puhtaan veden säiliö.

    Kostutusliuskat ovat tukossa
    Poista molemmat harjat, lisää vettä puhtaan veden säiliöön ja käynnistä laite. Tee pieniä liikkeitä eteen- ja taaksepäin samassa asennossa noin 15 sekunnin ajan. Lattialla pitäisi näkyä neljä vesiraitaa. Jos näin ei ole tai jos yhdessä tai useammassa vesiraidassa on vain muutama pisara vettä, kostutusliuskat ovat osittain tai kokonaan tukossa. Tällöin voit huuhdella ne juoksevalla vedellä. Jos tämä ei auta, voit yrittää avata aukot varovasti neulalla.

    Jos edellä mainitut keinot eivät ratkaisseet ongelmaa, ota meihin yhteyttä.
    Jos Philips AquaTrio -imurista ei tule vettä, sille voi olla useita syitä:

    Puhtaan veden säiliö on tyhjä tai likaisen veden säiliö on täynnä
    Jos Philips AquaTrio -imurin vesisäiliö on tyhjä tai likaisen veden säiliö on täynnä, laitteesta ei ehkä tule vettä. Täytä tällöin puhtaan veden säiliö vedellä ja varmista, että likaisen veden säiliö on tyhjä.

    Moppaussuuttimen kansi ei ole kunnolla kiinni
    Jos kansi on auki, laitteesta ei ehkä tule vettä. Varmista, että moppaussuuttimen kansi on suljettu kunnolla (katso kuva).

    Aktiivinen suojausjärjestelmä on käytössä
    Philips AquaTrio -imurin aktiivinen suojausjärjestelmä on suunniteltu tunnistamaan, kun imuri poimii lattialta vieraita esineitä eli muuta kuin likaa tai nestettä. Kun aktiivinen suojausjärjestelmä on käytössä, harjat eivät pyöri eikä imurista tule vettä.

    Aktiivisen suojausjärjestelmän nollaaminen (katso video):
    1. Sammuta Philips AquaTrio -imuri ja irrota pistoke pistorasiasta.
    2. Avaa moppaussuuttimen kansi, irrota moppausharjan suojus ja poista vieras esine.
    3. Jos aktiivinen suojausjärjestelmä käynnistyi, koska moppausharjat ovat liian märät, irrota moppausharjat ja purista niistä ylimääräinen vesi pesualtaaseen.
    4. Aseta kuivat moppausharjat takaisin Philips AquaTrio -imuriin.
    5. Aseta moppausharjan suojus takaisin ja sulje moppaussuuttimen kansi. Lukitse moppaussuuttimen kansi painamalla sitä, kunnes kuulet naksahduksen.

    AquaTrio -imurin sisällä oleva letku ei ole vielä täyttynyt vedellä
    Näin voi käydä, kun käytät Philips AquaTrio -imuria ensimmäisen kerran. Kun käynnistät laitteen, täyden/tyhjän säiliön merkkivalo vilkkuu ja laite sammuu. Jos näin käy, yritä käynnistää Philips AquaTrio -imuri uudelleen, kunnes täyden/tyhjän säiliön merkkivalo pysyy sammuneena ja laitteen virta pysyy päällä. Kun valo pysyy sammuneena ja laite on ollut käynnissä noin 30 sekunnin ajan, lattialle tulee vettä.

    Jos edellä mainitut keinot eivät ratkaisseet ongelmaa, ota meihin yhteyttä.
     
    Play Pause
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.