• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Johdottomassa Philips AquaTrio -imurissa näkyy virhekoodi

    Julkaistu 12.5.2023
    Lue artikkelista, mitä AquaTrio 7000- tai 9000-sarjan imurin näytössä olevat virheet, kuvakkeet tai koodit tarkoittavat ja miten niihin liittyvä ongelma ratkaistaan.

    Katso alla olevaa kuvaa.
    aquatrio 9000 -sarja
    Katso myös alla olevasta kuvasta virheiden ja koodien kuvakkeiden tunnistamisohjeet.

    Virhekoodit:
    E1
    E1-virhekoodi tarkoittaa, että laitteessa on järjestelmävirhe. Korjaa tilanne irrottamalla laite sovittimesta ja liittämällä se sovittimeen uudelleen. Yritä sitten käynnistää laite uudelleen. Jos ratkaisu ei toimi, vie laite Philipsin huoltoliikkeeseen tai ota yhteyttä meihin.

    E2
    E2-virhekoodi (voi näyttää ylösalaisin luvulta 53) tarkoittaa, että lämpötila on liian matala huoneessa, jossa laitetta käytetään, säilytetään tai ladataan. Varmista, että huoneen lämpötila on yli 5 °C. Jos laitetta käytetään ja säilytetään oikeassa lämpötilassa ja virhekoodi näkyy silti, ota meihin yhteyttä.

    E3
    E3-virhekoodi tarkoittaa, että lämpötila on liian korkea huoneessa, jossa laitetta käytetään, säilytetään tai ladataan. Varmista, että huoneen lämpötila on alle 35 °C. Älä altista laitetta suoralle auringonvalolle tai korkeille lämpötiloille (kuuman uunin, mikroaaltouunin tai induktiolieden lähellä). Jos laitetta käytetään ja säilytetään oikeassa lämpötilassa ja virhekoodi näkyy silti, ota meihin yhteyttä.

    Koodit:
    i1
    i1-koodi tarkoittaa, että Philips 7000 -sarjan imurin likaisen veden säiliö on täynnä. Tyhjennä se.

    i3
    i3-koodi
    (voi näyttää ylösalaisin merkeiltä !E) tarkoittaa, että Philips 7000 -sarjan imurin AquaSpin-suutin on jumissa. Se on turvakatkaisin. Tarkista, onko suuttimeen juuttunut esimerkiksi virtajohto tai lelu. Tarkista myös harjat, laakerit, moottorin osat ja suojukset hiusten tai muiden esteiden varalta ja poista ne. Jos laitteessa ei ole esteitä, ongelma voi ratketa sammuttamalla laite ja käynnistämällä se uudelleen.

    i5
    i5-koodi
    (voi näyttää ylösalaisin merkeiltä !2) tarkoittaa, että Philips 7000 -sarjan imurin ilmanottoaukot ovat tukossa. Nk. ilmanottoaukot sijaitsevat suuttimessa. Tarkista ne tukosten varalta ja poista mahdolliset tukokset. Jos ongelma ei ratkea, tarkista koko ilmakanava tukosten varalta ja poista ne. Tämä viittaa suuttimeen, putkeen ja märkäsuodattimeen.

    i6
    i6-koodi (voi näyttää ylösalaisin merkeiltä !9) tarkoittaa, että Philips 7000 -sarjan imuri on irrotettava pistorasiasta käyttöä varten. Muutoin se ei käynnisty. Liitä laite pistorasiaan vain AUTOCLEAN-toiminnon ja latauksen ajaksi.

    i7
    i7-koodi tarkoittaa, että Philips 7000 -sarjan imuriin on liitetty väärä laturi. Laitteen voi ladata vain mukana toimitetulla latauslaitteella. Käytä vain 34 V:n sovitinta S036-1A340100HE. Vastaava sovittimen numero näkyy sovittimessa. Varasovitin on saatavilla osanumerolla XV1793. 
    virheet 7000
    AUTOCLEAN
    Näytön AUTOCLEAN-kuvake tarkoittaa, että Philips 7000 -sarjan imuri suorittaa AUTOCLEAN-toimintoa.

    Harjan vaihto
    Philips 7000 -sarjan imurin näytössä oleva harjanvaihtokuvake muistuttaa AquaSpin-suuttimen mikrokuituharjojen vaihtamisesta. Mikrokuituharjojen vaihtokappaleita on saatavilla verkkosivustostamme osanumerolla XV1793.
    Kuvakkeet 7000
    E1
    E1-virhekoodi tarkoittaa, että laitteessa on järjestelmävirhe. Yritä korjata tilanne jollakin seuraavista tavoista:
    1. Irrota akku laitteesta ja aseta se takaisin paikalleen. Yritä sitten käynnistää laite uudelleen.  
    2. Irrota 3-in-1-rikkaimuri laitteesta ja paina rikkaimurin käynnistyspainiketta. Jos E1-virhe näkyy edelleen näytössä, ota yhteys kuluttajapalvelukeskukseen. Jos E1-virhe ei näy eikä laite edelleenkään toimi, putkessa tai suuttimessa voi olla yhteysongelma.  
    Jos ongelma jatkuu, vie laite Philipsin huoltoliikkeeseen tai ota yhteyttä meihin. 

    E2
    E2-virhekoodi (voi näyttää ylösalaisin luvulta 53) tarkoittaa, että lämpötila on liian matala huoneessa, jossa laitetta käytetään, säilytetään tai ladataan. Varmista, että huoneen lämpötila on yli 5 °C. Jos laitetta käytetään ja säilytetään oikeassa lämpötilassa ja virhekoodi näkyy silti, ota meihin yhteyttä. 

    E3
    E3-virhekoodi tarkoittaa, että lämpötila on liian korkea huoneessa, jossa laitetta käytetään, säilytetään tai ladataan. Varmista, että huoneen lämpötila on alle 35 °C. Älä altista laitetta suoralle auringonvalolle tai korkeille lämpötiloille (kuuman uunin, mikroaaltouunin tai induktiolieden lähellä). Jos laitetta käytetään ja säilytetään oikeassa lämpötilassa ja virhekoodi näkyy silti, ota meihin yhteyttä. 

    E5
    E5-virhekoodi (voi näyttää ylösalaisin luvulta 23) tarkoittaa, että akku on vain puoliksi paikallaan. Varmista, että akku on asetettu oikein
    Katso lisätietoja alla olevasta videosta: 
    virhekoodit 9000
    Katso myös alla olevasta kuvasta koodien kuvakkeiden tunnistamisohjeet.

    i1
    i1-koodi tarkoittaa, että Philips 9000 -sarjan imurin likaisen veden säiliö on täynnä. Tyhjennä se. 

    i2
    i2-koodi tarkoittaa, että AquaSpin-suutinta ei ole liitetty (oikein). Liitä AquaSpin-suutin. 

    i3
    i3-koodi tarkoittaa, että Philips 9000 -sarjan imurin AquaSpin-suutin on jumissa. Se on turvakatkaisin. Tarkista, onko suuttimeen juuttunut esimerkiksi virtajohto tai lelu. Tarkista myös harjat, laakerit, moottorin osat ja suojukset hiusten tai muiden esteiden varalta ja poista ne. Jos laitteessa ei ole esteitä, ongelma voi ratketa sammuttamalla laite ja käynnistämällä se uudelleen. 

    i4
    i4-koodi tarkoittaa, että LED-suutin on juuttunut. Tämä on turvakatkaisin siltä varalta, että suuttimeen on juuttunut jotain (esimerkiksi virtajohto tai lelu). Tarkista pyörivä harja ja muu suutin hiusten tai muiden esteiden varalta ja poista ne. Jos laitteessa ei ole esteitä, ongelma voi ratketa sammuttamalla laite ja käynnistämällä se uudelleen. Katso videosta laitteen harjan puhdistusohjeet:
     
    i5
    i5-koodi tarkoittaa, että Philips 9000 -sarjan imurin ilmanottoaukot ovat tukossa. Nk. ilmanottoaukot sijaitsevat suuttimessa. Tarkista ne tukosten varalta ja poista mahdolliset tukokset. Jos ongelma ei ratkea, tarkista koko ilmakanava tukosten varalta ja poista ne. Pelkässä imurissa tämä viittaa suuttimeen, putkeen, suodattimeen, syklonin keskusputkeen, pitkään rakosuuttimeen ja miniturboharjasuuttimeen. Imuri- ja moppiyhdistelmässä tämä viittaa suuttimeen, putkeen ja märkäsuodattimeen

    i6
    i6-koodi (voi näyttää ylösalaisin merkeiltä !9) tarkoittaa, että Philips 9000 -sarjan imuri on irrotettava pistorasiasta käyttöä varten. Muutoin se ei käynnisty. Liitä laite pistorasiaan vain AUTOCLEAN-toiminnon ja latauksen ajaksi. 

     i7
    i7-koodi tarkoittaa, että Philips 7000 -sarjan imuriin on liitetty väärä laturi. Laitteen voi ladata vain mukana toimitetulla latauslaitteella. Käytä vain 34 V:n sovitinta S036-1A340100HE. Vastaava sovittimen numero näkyy sovittimessa. Varasovitin on saatavilla osanumerolla XV1793.
    koodit 9000
    i10-koodi tarkoittaa, että akkua ei ole asetettu paikalleen. Varmista, että akku on asetettu oikein. Katso lisätietoja alla olevasta videosta:

     
    koodi 10 9000
    AUTOCLEAN
    Näytön AUTOCLEAN-kuvake tarkoittaa, että Philips 9000 -sarjan imuri suorittaa AUTOCLEAN-toimintoa. 

    Harjan vaihto
    Philips 9000 -sarjan imurin näytössä oleva harjaspään vaihtokuvake muistuttaa AquaSpin-suuttimen mikrokuituharjojen vaihtamisesta. Mikrokuituharjojen vaihtokappaleita on saatavilla verkkosivustostamme osanumerolla XV1793.

    Suodattimen puhdistus
    Philips 9000 -sarjan imurin näytössä oleva suodattimen puhdistuskuvake muistuttaa, että imurin suodatin on puhdistettava. 
    Katso vaiheittaiset ohjeet suodattimen puhdistamiseen alla olevasta videosta.

    Suodattimen vaihto
    Philips 9000 -sarjan imurin näytössä oleva suodattimen vaihtokuvake muistuttaa, että imurin suodatin on vaihdettava. Vaihtosuodattimia on saatavilla verkkosivustostamme osanumerolla XV1791.
    kuvakkeet 9000
    Play Pause
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.