• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Yhdistettävän Philips Avent -itkuhälyttimen vanhemman yksikkö ei lataudu

    Julkaistu 21. marraskuuta 2022

    Jos vanhemman yksikössä ilmenee latausongelmia, ratkaise ongelma seuraavien ohjeiden avulla.

    • Varmista, että käytät laitteen mukana toimitettua alkuperäistä verkkolaitetta ja että verkkolaite ei ole vaurioitunut. Jos verkkolaite toimii oikein, lapsen yksikön vihreä virran merkkivalo syttyy, kun lapsen yksikköön on kytketty virta.
    • Jos vanhemman yksikön lataaminen kestää yli kolme tuntia, vanhemman yksikköön on ehkä kytketty virta latauksen aikana. Varmista, että latauksen aikana virta on katkaistu vanhemman yksiköstä.
    • Jos vanhemman yksikköä ladataan lähellä lämmönlähdettä, lataus saattaa keskeytyä tilapäisesti. Siirrä vanhemman yksikkö kauemmas lämmönlähteestä ja jatka lataamista tarvittaessa.
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.