Voit tehdä pariliitoksen robotille ja Philips HomeRun -sovellukselle napauttamalla Lisää robotti -painiketta ja noudattamalla ohjeita. Jos pariliitos epäonnistuu, ratkaise ongelma noudattamalla seuraavia ohjeita:
Tarkista, että robotti on käynnissä
. Tarkista, että robotti on ladattu täyteen, asema on liitetty pistorasiaan ja että robotti on käynnissä.
Tarkista Wi-Fi-salasana
Varmista, että olet antanut sovelluksessa Wi-Fi-kotiverkkosi oikean salasanan.
Valitse oikea robottimalli
Valitse oikea malli, kun lisäät robotin sovellukseen.
- Automaattinen tyhjennysasema mukana XU7100, XU3110 tai XU3100
- Ilman automaattista tyhjennysasemaa XU7000 tai XU3000
- Telakointiaseman kanssa: XU6500
Tarkista, onko robotti Wi-Fi-yhteyden määritystilassa
Pariliitos onnistuu vain, jos robotti on Wi-Fi-yhteyden määritystilassa. Robotin virtapainike ja kotipainike vilkkuvat sen merkiksi, että Wi-Fi-yhteyden määritystila on käytössä. Voit siirtää robotin Wi-Fi-yhteyden määritystilaan painamalla virtapainiketta ja kotipainiketta samanaikaisesti kolmen sekunnin ajan. Painikkeiden valot vilkkuvat oransseina sen merkiksi, että robotti on Wi-Fi-yhteyden määritystilassa (katso alla oleva kuva).
Varmista, että Wi-Fi-kotiverkko toimii oikein
. Tarkista Internet-yhteys. Jos verkko toimii hitaasti, katkaise reitittimestä virta ja kytke se uudelleen.
Sijoita asema lähemmäs reititintä
Sijoita robotin latausasema paikkaan, jossa on hyvä Wi-Fi-yhteys. Aseta asema lähemmäs reititintä, missä Wi-Fi-signaali on vahvempi.
Uusin Philips HomeRun -sovellusversio
Selvitä, onko sinulla käytössä Philips HomeRun -sovelluksen ajantasainen versio tarkistamalla onko sovelluskaupassa uudempaa versiota saatavilla.
Katso mallikohtaiset videot ja vaiheittaiset ohjeet robottipölynimurin yhdistämisestä sovellukseen.
Jos nämä ohjeet eivät ratkaise ongelmaa, ota meihin yhteyttä.