• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips HomeRun -robottipölynimuri ei muodosta yhteyttä Philips HomeRun -sovellukseen

    Julkaistu 6. joulukuuta 2023
    Jos Philips HomeRun -robotti-imuri ja -moppi ei muodosta yhteyttä Philips HomeRun -sovellukseen, katso mahdolliset syyt ja ratkaisut alta. 
    HomeRun-mallit

    Voit tehdä pariliitoksen robotille ja Philips HomeRun -sovellukselle napauttamalla Lisää robotti -painiketta ja noudattamalla ohjeita. Jos pariliitos epäonnistuu, ratkaise ongelma noudattamalla seuraavia ohjeita:

    Tarkista, että robotti on käynnissä
    . Tarkista, että robotti on ladattu täyteen, asema on liitetty pistorasiaan ja että robotti on käynnissä. 

    Tarkista Wi-Fi-salasana
    Varmista, että olet antanut sovelluksessa Wi-Fi-kotiverkkosi oikean salasanan. 

    Valitse oikea robottimalli
    Valitse oikea malli, kun lisäät robotin sovellukseen.

    • Automaattinen tyhjennysasema mukana XU7100, XU3110 tai XU3100
    • Ilman automaattista tyhjennysasemaa XU7000 tai XU3000
    • Telakointiaseman kanssa: XU6500

    Tarkista, onko robotti Wi-Fi-yhteyden määritystilassa
    Pariliitos onnistuu vain, jos robotti on Wi-Fi-yhteyden määritystilassa. Robotin virtapainike ja kotipainike vilkkuvat sen merkiksi, että Wi-Fi-yhteyden määritystila on käytössä. Voit siirtää robotin Wi-Fi-yhteyden määritystilaan painamalla virtapainiketta ja kotipainiketta samanaikaisesti kolmen sekunnin ajan. Painikkeiden valot vilkkuvat oransseina sen merkiksi, että robotti on Wi-Fi-yhteyden määritystilassa (katso alla oleva kuva).

    Varmista, että Wi-Fi-kotiverkko toimii oikein
    . Tarkista Internet-yhteys. Jos verkko toimii hitaasti, katkaise reitittimestä virta ja kytke se uudelleen.

    Sijoita asema lähemmäs reititintä
    Sijoita robotin latausasema paikkaan, jossa on hyvä Wi-Fi-yhteys. Aseta asema lähemmäs reititintä, missä Wi-Fi-signaali on vahvempi. 

    Uusin Philips HomeRun -sovellusversio
    Selvitä, onko sinulla käytössä Philips HomeRun -sovelluksen ajantasainen versio tarkistamalla onko sovelluskaupassa uudempaa versiota saatavilla.

    Katso mallikohtaiset videot ja vaiheittaiset ohjeet robottipölynimurin yhdistämisestä sovellukseen.

    Jos nämä ohjeet eivät ratkaise ongelmaa, ota meihin yhteyttä.

    Play Pause
    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.