• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips HomeRun -robottipölynimuri ei palaa asemaan

    Julkaistu 6. joulukuuta 2023
    Jos Philips HomeRun -robotti-imuri ja -moppi ei palaa automaattiseen tyhjennysasemaan, katso mahdolliset syyt ja ratkaisut alta.
    XU-sarjan robotit

    Robottipölynimuri palaa latausasemaan ja alkaa latautua automaattisesti, kun se on suorittanut siivouksen tai kun sen akku on tyhjä. Voit varmistaa robotin paluun latausasemaan seuraavasti:

    • Varmista, että robotin tiellä ei ole mitään. Avaa kaikki sen reitillä olevat ovet ja poista aseman lähellä olevat esteet.
    • Varmista, että aseman virtajohto on kytketty pistorasiaan. Jos johtoa ei ole kytketty, robotti ei löydä asemaa.
    • Tarkista, oletko luonut virtuaalisia seiniä tai kiellettyjä alueita, jotka estävät robotin paluun asemaan.
    • Älä sijoita asemaa kirkkaaseen auringonvaloon, portaikkojen lähelle tai huonekalujen alle, sillä nämä estävät infrapunasignaalin, jonka avulla robotti löytää aseman.
    • Asenna asema paikkaan, joka on varmasti Wi-Fi-verkon kantama-alueella.
    • Tarkista, että aseman sivuilla ja edessä on riittävästi tilaa. Aseman kummallakin puolella on oltava 0,5 m vapaata tilaa ja edessä 1 m.
    • Älä aseta asemaa pehmeälle pinnalle, kuten matolle, vaan kovalle lattiapinnalle.
    • Asema on asetettava tasaiselle alustalle seinää vasten.
    • Varmista, että robotti aloittaa siivouksen asemasta.
    • Varmista, että pyörä ei luista. Pyyhi pyörä ja alustan pinnoilla oleva vesi samanaikaisesti kuivalla liinalla. 
    • Jos robotissa ilmenee vika, voit ratkaista ongelman äänihälytyksen ja sovellusvihjeiden avulla. 
    • Tarkista, onko ajopyöriin, etupyörään tai edessä olevaan pieneen pyörään juuttunut esteitä, kuten karvoja tai hiekkaa. Poista esteet pyöristä: käännä pyörät ja tarkista, pyörivätkö ne normaalisti, ja poista esteet vetämällä etupyörä ulos. 
    • XU7000 ja XU7100: Tarkista, onko robotin etupuolella olevassa ikkunassa ja aseman infrapunasignaali-ikkunassa pölyä (alueella, jolla robotti muodostaa yhteyden asemaan), ja pyyhi se pois liinalla (katso alla oleva kuva).
    • XU3000, XU3100 ja XU3110: Tarkista, onko robotin tunnistimissa ja/tai aseman ikkunassa pölyä (alueella, jolla robotti muodostaa yhteyden asemaan), ja pyyhi se pois liinalla (katso alla oleva kuva).
    • XU6500: Tarkista, onko robotin etupuolella olevassa ikkunassa ja aseman infrapunasignaali-ikkunassa pölyä (alueella, jolla robotti muodostaa yhteyden asemaan), ja pyyhi se pois liinalla.

    Jos nämä ohjeet eivät ratkaise ongelmaa, ota meihin yhteyttä.

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.