• 30 päivän palautusoikeus

  • 2 vuoden takuu

  • Ilmainen toimitus alkaen 20 EUR

0

Ostoskori

Ostoskorissasi ei ole tällä hetkellä yhtään tuotetta.

    Philipsin asiakastuki

    Philips HomeRun -robottipölynimuri ei lataudu

    Julkaistu 6. joulukuuta 2023
    Jos Philips HomeRun -robotti-imuri ja -moppi ei lataudu, etsi mahdollisia syitä ja ratkaisuja seuraavasta artikkelista.
    XU-sarjan robotit

    7000- ja 3000-sarja:
    kun robotti palaa asemaansa, se alkaa latautua automaattisesti. Robotin merkkivalot syttyvät valkoisina tai oransseina, mikä tarkoittaa, että robotti latautuu. XU7100-mallin aseman valkoinen merkkivalo syttyy. Jos robotti ei lataudu, tarkista seuraavat asiat:

    • Varmista, että olet liittänyt aseman pistorasiaan ja kytkenyt virran robottiin.
    • Varmista, että robotti on asemassa oikeassa asennossa. Jos latausliittimet eivät ole kohdakkain, robotti ei lataudu. Aseta robotti lattialle aseman eteen vesisäiliö poispäin asemasta ja paina kotipainiketta. Robotti siirtyy oikeaan kohtaan asemassa. Jos robotin akku on tyhjä, aseta robotti suoraan latausliitinten kohdalle.
    • Tarkista, että robotin ja aseman latausliitinpinnat eivät ole likaisia.
    • Akku on ehkä vaihdettava. Ladattavan akun vähimmäiskäyttöikä on kaksi vuotta tai 1000 latauskertaa.

     
    6000-sarja:

    • Varmista, että asema on kytketty pistorasiaan ja että robottiin on kytketty virta. 
    • Varmista, että robotti on asetettu oikein latausasemaan. Robotti ei ehkä lataudu, jos se ei ole täysin kohdillaan tai latausliitännät on kohdistettu väärin. 
    • Varmista, että sekä robotin että aseman latausliitännät ovat puhtaat. 
    • Jos lämpötila on alle 8 ℃, robotti saattaa aktivoida matalan lämpötilan suojauksen, joten odota, kunnes lämpötila palaa normaaliksi, ennen kuin lataat tai käytät robottia. 
    • Jos akun käyttöikä on päättynyt, se on ehkä vaihdettava. 
    • Vääränlainen pitkäaikainen säilytys voi aiheuttaa akun toimintahäiriön.

     
    Jos nämä ohjeet eivät ratkaise ongelmaa, ota meihin yhteyttä.

    Ota yhteyttä Philipsiin

    Autamme sinua mielellämme

    Etsitkö jotain muuta?

    Tutustu kaikkiin Philipsin asiakastuen vaihtoehtoihin

    Sivustomme sopii parhaiten uusimmille Microsoft Edge-, Google Chrome- ja Firefox-selaimille.